Gioquote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen: Marc Van Hinthem, Frits Barend en nog iemand die ik vergeten ben.
Feyenoord United dus.quote:Op zondag 1 maart 2009 20:41 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen: Marc Van Hinthem, Frits Barend en nog iemand die ik vergeten ben.
Dikke slijmbal die Frits..quote:Op maandag 2 maart 2009 21:13 schreef Ambrosius het volgende:
Jezus Frits, hoe vaak ga je zeggen dat Gio zo'n goede jongen is?
Meerquote:Op maandag 2 maart 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Gio heeft écht geen idee hoor welke spelers het niet konden vinden met Gertjan.
Zeg dan gewoon dat je niet op namen in wilt gaat in plaats van een valse schijn te wekken alsof je het niet weet.quote:Op maandag 2 maart 2009 21:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Meervoor jou, als je denkt dat hij dat op tv gaat zeggen.
quote:Op maandag 2 maart 2009 21:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een baggerprogramma.
quote:Sportpraatprogramma waarin de actualiteit van de dag en de belangrijkste ontwikkelingen van het afgelopen weekend uit alle Europese voetbalcompetities worden besproken.Te gast is Timmy Simons,aanvoerder van PSV
Niet terug te zien, wel live te volgen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Is dit programma ergens terug te zien op internet?
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:17 schreef Cyberia18 het volgende:
16 minuten zitten er op. Opbokken met PSV graag.
Jaquote:Op maandag 9 maart 2009 21:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zeker omdat ie vorige week was vergeten?
quote:John Metgod is maandagavond te gast in Sport1 United. De voormalig assistent-trainer van Portsmouth en oud-speler van Feyenoord, Tottenham Hotspur, Real Madrid en AZ wordt aan tafel vergezeld door analist Marc van Hintum, journalist Willem Vissers (voetbaljournalist bij de Volkskrant) en de Sport1-presentator Kees Jansma. De uitzending begint om 21.00 uur en is vanaf dat moment eveneens live en gratis te volgen op sport1.nl via deze link.
Ik ben wel benieuwd wat hij van die farce bij Portsmouth vindt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |