Jij gaat echt zo hard nog een pm krijgenquote:
dat klopt ook.quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef Rhythm het volgende:
Ik dacht dat PK Robin was. Ik ben echt zo slecht daarin
.
Jeugd dementiequote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef Rhythm het volgende:
Ik dacht dat PK Robin was. Ik ben echt zo slecht daarin
.
ohnoesquote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat echt zo hard nog een pm krijgen
Krijg je daar tegenwoordig al een kankerPM voor?quote:Op maandag 15 september 2008 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij gaat echt zo hard nog een pm krijgen
quote:Op maandag 15 september 2008 15:06 schreef Breathtaking het volgende:
Nou, waarom ga je dat niet doen dan?
ik kreeg een pm dat ik moest opletten op mn taal omdat ik superxmacho een kankernazi noemde.quote:Op maandag 15 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Kanker zeggen mag toch wel? Ik zeg het hier zo vaak en ik heb er nog nooit een note over gekregen.
Context.quote:Op maandag 15 september 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Kanker zeggen mag toch wel? Ik zeg het hier zo vaak en ik heb er nog nooit een note over gekregen.
Haha same, ik vergeet zo snel namenquote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Rhythm het volgende:
Desinteresse heb je alleen bij kingzen.
Ik ben alleen slecht met IRL namen van mensen hier en avatars, qua inhoud ken ik ze ondertussen allemaal wel ongeveer.
Gast, we hebben het nu wel gelezen hoor.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ik kreeg een pm dat ik moest opletten op mn taal omdat ik superxmacho een kankernazi noemde.
Oh, ik ken jou voor geen moerquote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Rhythm het volgende:
Ik ben alleen slecht met IRL namen van mensen hier en avatars, qua inhoud ken ik ze ondertussen allemaal wel ongeveer.
Say what?quote:Op maandag 15 september 2008 15:10 schreef Rhythm het volgende:
Gast, het was toch een vraag.quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, we hebben het nu wel gelezen hoor.
quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gast, we hebben het nu wel gelezen hoor.
Ja idd, al sla je me dood, maar hoe heet jij ook alweer?quote:Op maandag 15 september 2008 15:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Haha same, ik vergeet zo snel namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |