Wij ook... ik bedoel dat we een Stella kennen.quote:Op maandag 15 september 2008 14:53 schreef Rhythm het volgende:
[..]ik ken een Stella en dat is een hoer 1e klas.
Nohhquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De huisarts heeft jaren gezegd dat het groeipijn is. Maar twee jaar geloofde ik dat mens niet meer, en heb ik geeist dat er foto's gemaakt zouden worden. Daar is uit voort gekomen, dat mjin beide (!) knieschijven niet recht in de 'kom' liggen, maar scheef gegroeid zijn en tegen de 'wand' liggen i.p.v. recht in het midden. Daardoor heb ik ook altijd de verkeerde spieren in mijn bovenbenen gebruikt.
Serieus? Ik heb echt veel SC's gemist.quote:Op maandag 15 september 2008 14:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij ook... ik bedoel dat we een Stella kennen.
Jij kent haar ook wel.quote:Op maandag 15 september 2008 14:54 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb echt veel SC's gemist.
quote:Op maandag 15 september 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij kent haar ook wel.superXmacho
quote:
Zelfs 2 koekjes.quote:Op maandag 15 september 2008 14:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik noem jou wel gewoon bij je nickname hoor, krijg ik nou een koekje?
Oke, vreemdquote:Op maandag 15 september 2008 14:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
De huisarts heeft jaren gezegd dat het groeipijn is. Maar twee jaar geloofde ik dat mens niet meer, en heb ik geeist dat er foto's gemaakt zouden worden. Daar is uit voort gekomen, dat mjin beide (!) knieschijven niet recht in de 'kom' liggen, maar scheef gegroeid zijn en tegen de 'wand' liggen i.p.v. recht in het midden. Daardoor heb ik ook altijd de verkeerde spieren in mijn bovenbenen gebruikt.
Ik denk, Rick ofzoquote:
Zeg, is dat niet die nazi?quote:Op maandag 15 september 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fysiotherapie, zegt dat mensquote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, vreemd! Maar kunnen ze daar niets aan doen?
Oh ja, die hele hype heb ik gemistquote:Op maandag 15 september 2008 14:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er typisch aan Rickquote:Op maandag 15 september 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk, Rick ofzozo'n typische naam.
Verklap het nou nietquote:
Moederkoekjes?quote:
quote:
Ooh, beledig ik je naam danquote:Op maandag 15 september 2008 15:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat is er typisch aan Rick![]()
En dan zou ik naamverwant van RickoKun zijn
Ja, robin toch?quote:
Nou, waarom ga je dat niet doen danquote:Op maandag 15 september 2008 15:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Fysiotherapie, zegt dat mens.
Robinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |