Hoi Ilsequote:
Gecondoleerdquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoi Ilse![]()
[..]
Gecondoleerd [ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 15 september 2008 14:34 schreef Noorsbloed het volgende:
Heya BT
Mijn rug is naar de tering
Werd vanochtend wakker met de helft van mijn lichaam buiten het bed
Maar goed .. alles goed met u ?
Hello, alles goedquote:
Flauwquote:Op maandag 15 september 2008 14:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, 2 fout.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar omstandigheden wel, maar ben al weer sinds 1 uur thuis, dus dat scheelt. En jij?
Eng als je me zo bij mn echte naam noemtquote:Op maandag 15 september 2008 14:37 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hoi Ilse![]()
[..]
Gecondoleerd [ afbeelding ]
Ik heb 'rotte' knieënquote:Op maandag 15 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
Flauw! En hoezo naar omstandigheden dan?
Sackboyquote:Op maandag 15 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eng als je me zo bij mn echte naam noemtmaar hallo
hoe heet jij?
Ik zal de 007grap maar niet makenquote:Op maandag 15 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eng als je me zo bij mn echte naam noemtmaar hallo
hoe heet jij?
Hey, is hij niet die ene Jeskequote:Op maandag 15 september 2008 14:50 schreef BobbyB het volgende:
We gaan de naam van Sackboy raden. Volgens mij is het Jelmer.
Ik noem jou wel gewoon bij je nickname hoor, krijg ik nou een koekje?quote:
De huisarts heeft jaren gezegd dat het groeipijn is. Maar twee jaar geloofde ik dat mens niet meer, en heb ik geeist dat er foto's gemaakt zouden worden. Daar is uit voort gekomen, dat mjin beide (!) knieschijven niet recht in de 'kom' liggen, maar scheef gegroeid zijn en tegen de 'wand' liggen i.p.v. recht in het midden. Daardoor heb ik ook altijd de verkeerde spieren in mijn bovenbenen gebruikt.quote:Op maandag 15 september 2008 14:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahaaa. En hoe bedoel je dat precies?
Nee, Stella.quote:
Jaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |