http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1285&Itemid=1quote:2.) Vindt u ten principale dat het vermeende klimaatprobleem iets is dat kinderen moet worden opgedrongen of vindt u – aangezien deze theorie uiterst omstreden is – dat het onderwijs zich hier verre van moet houden?
Bij mij "Kosteloos Vrouwen". Een aantrekkelijke ad, moet ik zeggen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Pool het volgende:
Je kunt kinderen toch leren spellen dat er klijne eisbeertje op eisgotsen rondreiven? Probleem opgelost.
Aanvullende klacht: google ads over Antarctica krijgen in een topic over de Noordpool.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Houtworm het volgende:
Nog niet echt overtuigend, alhoewel kritisch kijken naar de klimaat veranderingen natuurlijk nooit verkeerd is.
quote:3.) Bent u niet langer van mening dat onderwijs op de basisschool zich moet concentreren op rekenen en taal?
Die discussie moet volgens jou met schoolgaande jeugd gevoerd worden?quote:
Ja dit soort dingen maakt dat maar al te makkelijkquote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat je de hele broeikastheorie aan de kaak wil stellen kan ik me nog voorstellen, daar moet discussie over mogelijk zijn. Maar dat het ijs op de Noordpool smelt is gewoon een feit. Dit soort dingen maakt het maar al te makkelijk om de PVV weg te zetten als een wereldvreemd complot-partijtje.
Altijd lachen hun manier van vragen stellen.quote:
Over spatiegebruik? Lijkt mij het goede moment, ja.quote:Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Die discussie moet volgens jou met schoolgaande jeugd gevoerd worden?
"Het is gewoon een feit" is natuurlijk TRU-redenatie van de bovenste plank, maar dat is de grap die je hier maakt toch?quote:Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een stomme zet dit zeg![]()
Dat je de hele broeikastheorie aan de kaak wil stellen kan ik me nog voorstellen, daar moet discussie over mogelijk zijn. Maar dat het ijs op de Noordpool smelt is gewoon een feit. Dit soort dingen maakt het maar al te makkelijk om de PVV weg te zetten als een wereldvreemd complot-partijtje.
Nee hoor geen grap. Ook de tegenstanders van de broeikastheorie geven dat gewoon toe.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Het is gewoon een feit" is natuurlijk TRU-redenatie van de bovenste plank, maar dat is de grap die je hier maakt toch?
Mja je mag denk ik wel concluderen dat er hier een beetje milieu geile mensen in dit topic reageren die milieu belangrijker vinden dan het vrije leven van een kind en zn opleidings kwaliteit.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
"Het is gewoon een feit" is natuurlijk TRU-redenatie van de bovenste plank, maar dat is de grap die je hier maakt toch?
Niet de focus verschuiven, want ik typte het gewoon correct.quote:Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Over spatiegebruik? Lijkt mij het goede moment, ja.
Die onopgeleiden kunnen allemaal voor Geertje komen werken bij de PVV, ook die conclusie kunnen we gerust trekken.quote:Op maandag 15 september 2008 12:52 schreef wierdo6 het volgende:
[..]
Mja je mag denk ik wel concluderen dat er hier een beetje milieu geile mensen in dit topic reageren die milieu belangrijker vinden dan het vrije leven van een kind en zn opleidings kwaliteit.
Nee kunnen we niet concluderen.quote:Op maandag 15 september 2008 12:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die onopgeleiden kunnen allemaal voor Geertje komen werken bij de PVV, ook die conclusie kunnen we gerust trekken.
Jongûh...quote:Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Niet de focus verschuiven, want ik typte het gewoon correct.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |