abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61642153
Noordpool smelt niet volgens PVV

DEN HAAG - Hoewel dagelijks complete ijsbergen afbrokkelen, is het ijs aan de Noordpool volgens de PVV niet aan het smelten. De partij maakt zich boos dat kinderen het slachtoffer worden van „pure indoctrinatie” over het broeikaseffect.

De PVV liet maandag weten „geschokt” te zijn dat 70.000 scholieren „is wijsgemaakt dat de Noordpool aan het smelten is“ en „dat er een verontrustende klimaatverandering aan de gang is”.
„Onze kinderen moeten leren spellen en rekenen en niet dat er zielige ijsbeertjes op schotsen ronddrijven, omdat wij met het vliegtuig op vakantie gaan”, stelt Tweede Kamerlid Martin Bosma in Kamervragen aan staatssecretaris Marja van Bijsterveldt van Onderwijs.

http://www.telegraaf.nl/b(...)l_smelt_niet___.html

Het wordt steeds triester met de PVV, zo triest dat ik er gewoon geen reactie meer op kan verzinnen
pi_61642189
quote:
2.) Vindt u ten principale dat het vermeende klimaatprobleem iets is dat kinderen moet worden opgedrongen of vindt u – aangezien deze theorie uiterst omstreden is – dat het onderwijs zich hier verre van moet houden?
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1285&Itemid=1

Tijd dat de uiterst omstreden evolutie-theorie ook niet meer onderwezen wordt bij biologie.
  maandag 15 september 2008 @ 12:39:35 #3
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61642240
maar op de noordpool is het toch altijd koud
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  maandag 15 september 2008 @ 12:40:19 #4
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61642254
Laten we anders de hele PVV richting de noordpool sturen om het eens nader te bestuderen... "Y
  maandag 15 september 2008 @ 12:42:47 #5
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61642322
Je kunt kinderen toch leren spellen dat er klijne eisbeertje op eisgotsen rondreiven? Probleem opgelost.

Aanvullende klacht: google ads over Antarctica krijgen in een topic over de Noordpool.
  maandag 15 september 2008 @ 12:43:22 #6
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61642339
Wat een stomme zet dit zeg

Dat je de hele broeikastheorie aan de kaak wil stellen kan ik me nog voorstellen, daar moet discussie over mogelijk zijn. Maar dat het ijs op de Noordpool smelt is gewoon een feit. Dit soort dingen maakt het maar al te makkelijk om de PVV weg te zetten als een wereldvreemd complot-partijtje.
pi_61642341
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:42 schreef Pool het volgende:
Je kunt kinderen toch leren spellen dat er klijne eisbeertje op eisgotsen rondreiven? Probleem opgelost.

Aanvullende klacht: google ads over Antarctica krijgen in een topic over de Noordpool.
Bij mij "Kosteloos Vrouwen". Een aantrekkelijke ad, moet ik zeggen.
  Donald Duck held maandag 15 september 2008 @ 12:43:45 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61642348
Beetje gek. Satellietbeelden laten toch duidelijk de afname aan ijsoppervlak zien. Waarover dan nog wel getwijfeld kan worden is of de mens er iets mee te maken heeft
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61642381
Is dit een onderdeel van de campagne van de PVV om een sociale gezicht te krijgen?
Nog niet echt overtuigend, alhoewel kritisch kijken naar de klimaat veranderingen natuurlijk nooit verkeerd is.

Ook wel apart dat de PVV de basis voor de kamervragen telkens uit de Telegraaf haalt. Blijkbaar zien de PVV leden niet meer van de wereld dan wat er in de Telegraaf staat.
pi_61642387
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Houtworm het volgende:
Nog niet echt overtuigend, alhoewel kritisch kijken naar de klimaat veranderingen natuurlijk nooit verkeerd is.
quote:
3.) Bent u niet langer van mening dat onderwijs op de basisschool zich moet concentreren op rekenen en taal?
pi_61642422
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]
Die discussie moet volgens jou met schoolgaande jeugd gevoerd worden?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 15 september 2008 @ 12:47:51 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_61642430
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Dat je de hele broeikastheorie aan de kaak wil stellen kan ik me nog voorstellen, daar moet discussie over mogelijk zijn. Maar dat het ijs op de Noordpool smelt is gewoon een feit. Dit soort dingen maakt het maar al te makkelijk om de PVV weg te zetten als een wereldvreemd complot-partijtje.
Ja dit soort dingen maakt dat maar al te makkelijk .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_61642452
Laat de PVV zich lekker druk maken om de subversieve (lees: islamitische) elementen die ten grondslag liggen aan de vernietiging van onze judeogristelijke ijsmassa.

Slaat ook nergens op, maar dat gaat tenminste nog over buitelanderts!
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61642457
PVV heeft wel tot dusver gelijk dat ze kinderen niet moeten aangrijpen voor allemaal wereld politieke zaken, laat staan geloof.

Zolang iemand jong is moet hen geen problemen voor gehouden worden. Rejoice thy youth...
En ze hoeven ook niet heropgevoed te worden tot milieu hippies.. 1 volkert is al meer dan zat in nederland en 1 green peace is ook al meer dan genoeg achterlijke/ludieke acties.
/0
pi_61642462
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

[..]

Altijd lachen hun manier van vragen stellen.
Als een millieu organisatie meedoet aan een scholen actie, is de minister van Onderwijs meteen van plan om les in taal en rekenen te schrappen.
pi_61642465
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Die discussie moet volgens jou met schoolgaande jeugd gevoerd worden?
Over spatiegebruik? Lijkt mij het goede moment, ja.
  maandag 15 september 2008 @ 12:49:45 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_61642473
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wat een stomme zet dit zeg

"Het is gewoon een feit" is natuurlijk TRU-redenatie van de bovenste plank, maar dat is de grap die je hier maakt toch?
  maandag 15 september 2008 @ 12:51:43 #18
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61642523
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Slarioux het volgende:

[..]

"Het is gewoon een feit" is natuurlijk TRU-redenatie van de bovenste plank, maar dat is de grap die je hier maakt toch?
Nee hoor geen grap. Ook de tegenstanders van de broeikastheorie geven dat gewoon toe.
pi_61642547
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Mja je mag denk ik wel concluderen dat er hier een beetje milieu geile mensen in dit topic reageren die milieu belangrijker vinden dan het vrije leven van een kind en zn opleidings kwaliteit.
/0
pi_61642569
Als ze zeggen dat de noorpool voor 't eerst in zeker 125k jaar omvaarbaar is, dan wil ik best wel zeggen dat de noorpool smelt. Verder is 't feit dat de noorpool smelt aangezien aan smelten geen hoeveelheid vast zit
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_61642573
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:49 schreef Monidique het volgende:

[..]

Over spatiegebruik? Lijkt mij het goede moment, ja.
Niet de focus verschuiven, want ik typte het gewoon correct.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 15 september 2008 @ 12:54:12 #22
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_61642581
en op de zuidpool ligt een recordhoeveelheid ijs
ijstijd
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_61642588
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:52 schreef wierdo6 het volgende:

[..]

Mja je mag denk ik wel concluderen dat er hier een beetje milieu geile mensen in dit topic reageren die milieu belangrijker vinden dan het vrije leven van een kind en zn opleidings kwaliteit.
Die onopgeleiden kunnen allemaal voor Geertje komen werken bij de PVV, ook die conclusie kunnen we gerust trekken.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_61642649
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:54 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Die onopgeleiden kunnen allemaal voor Geertje komen werken bij de PVV, ook die conclusie kunnen we gerust trekken.
Nee kunnen we niet concluderen.

Maar ook jij gaat niet goed praten dat men de onschuldige gedachten van kinderen zo misbruik om ze op te voeden tot een soort milieu hippies. Dat doet me eerder denken aan de hitler jugend om zo vroeg te beginnen met indoctrineren en africhten.

Wil je de wereld verbeteren, zorg dan eerst lekker dat die kinderen respect voor elkaar krijgen ipvb met 14 met elkaar op de vuist gaan voor de locale discotheek omdat ze allemaal tot een andere groep behoren.

Of zorg dat ze weer eens fatsoenlijk kunnen schrijven en lezen ipv dat het snelle school verlaters worden.

Wat de PVV zelf denkt over het milieu is bijzaak, dat is een mening die zij mogen dragen. Het punt over basisschool kinderen is echter een algemene zaak die wel iedereen aangaat.
/0
pi_61642720
quote:
Op maandag 15 september 2008 12:53 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Niet de focus verschuiven, want ik typte het gewoon correct.
Jongûh... .

Het is niet iets wat ik vaak doe, maar ik zal het uitleggen, voor deze ene keer. Ik vind het grappig dat Houtworm inderdaad kritisch wil kijken naar klimaatveranderingen, zoals kennelijk de PVV, en dat de PVV dus meer aandacht wil besteden aan rekenen en taal en minder aan klimaatverandering, terwijl Houtworm, die het er kennelijk mee eens is, een taalfout maakt.

Het heeft dus niets met jou te maken, ik zou niet weten waarom. Geen focus verschoven. Erg Damian5700-centrisch, hoor. Nog een opmerking: ik let niet op spel-, type- of taalfouten, whatever, ik maak ze zelf vaak genoeg, het boeit me weinig over het algemeen; in dit geval vond ik het grappig. Grappigjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')