Ik ene keer wel, andere keer niet. Nu een nieuwe link gekozen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik zie geen Atletico logo...
Maarja, ik zie het wel in een gelijkspelletje eindigen.
Kan ik mee levenquote:Op zondag 14 september 2008 23:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maarja, ik zie het wel in een gelijkspelletje eindigen.
Zal ik maar als eerste zijn:quote:Op maandag 15 september 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Heitinga gaat scoren
Die lui hebben spelers rondlopen als Aguero, Forlan, Simao, Luis Garcia en Maniche, komen ze hier met Heitinga aanzettenquote:Op maandag 15 september 2008 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zal ik maar als eerste zijn:
In eigen goal?
En zo is het tongquote:
quote:Heitinga kan spelen tegen PSV
John Heitinga is fit genoeg voor het Champions League-duel met PSV, zo meldt de Spaanse sportkrant AS. De verdediger van Atlético Madrid keerde na de interland tegen Macedonië terug met knieklachten, maar is fit genoeg om te kunnen spelen tegen de Eindhovenaren. Ook Diego Forlán kan dinsdag in actie komen. Klik hier! Bij terugkomst in Madrid werd Heitinga onderzocht om de ernst van zijn blessure in te schatten. Heitinga miste zaterdagavond het competitieduel met Real Valladolid, dat met 2-1 verloren ging. De medische staf concludeerde zondag dat de international wel kan spelen tegen PSV.
Javier Aguirre kan in ieder geval niet beschikken over Maxi Rodríguez, Mariano Pernía en Pablo Ibáñez, die ontbreken vanwege verschillende blessures. Daar staat echter wel de terugkeer van aanvaller Forlán tegenover. De aanvaller miste evenals Heitinga de wedstrijd tegen Valladolid, maar is fit genoeg voor de trip naar Nederland.
quote:Op maandag 15 september 2008 00:15 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ben benieuwd. Hopelijk kan PSV weer eens wat moois laten zien in Europa.
quote:Stevens verwacht een scherp counterend Atlético
Huub Stevens houdt er rekening mee dat PSV het spel zal moeten maken tegen Atlético Madrid. De oefenmeester rekent op gegroepeerd spel en scherpe counters. Vooral de opbouw zal dan beter verzorgd moeten zijn dan tegen Sparta.
Stevens vindt het duel met de Rotterdammers alleen niet vergelijkbaar. Hij zag andere redenen voor het soms slordige spel. "Ik wijt dat aan het gegeven dat we bijna al onze spelers tien dagen kwijt waren vanwege interlands. We waren minder zelfbewust dan in de voorbije wedstrijden", zo legt hij uit in het Eindhovens Dagblad.
In een groep met naast Atlético Madrid ook Liverpool en Olympique Marseille, zal PSV vooral thuis punten moeten pakken. Een belangrijke schakel daarbij zal Ibrahim Afellay moeten worden. Hij krijgt van Stevens een vrije rol, waar hij vorig seizoen door trainer Sef Vergoossen in de Europese campagne vanaf de linkerflank moest acteren.
.quote:Philips-stadion niet uitverkocht
Het Philips-stadion zal dinsdagavond bij lange na niet vol zitten bij de Champions League-ontmoeting tussen PSV en Atlético Madrid. Tot dusver zijn er pas 27.000 toegangskaarten verkocht.
PSV gaat ervan uit dat er nog zo'n duizend kaarten verkocht zullen worden, waarmee er 28.000 van de 35.000 plekken bezet zullen zijn.
Volgens de Eindhovense club is het geen verrassing dat het stadion niet uitverkocht zal zijn. Tijdens de groepswedstrijden in de Champions League van vorig seizoen verkocht de club ongeveer net zoveel kaarten
Ja, ik geloof van 40 tot 100 euro.quote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat vreemd. Zijn de kaarten weer te duur?
Ik ben tegen alle nederlandse clups hahahaha!quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:22 schreef Frasier het volgende:
PSV gaat (hopelijk) flink klop krijgen
Go Johnny![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:22 schreef Frasier het volgende:
PSV gaat (hopelijk) flink klop krijgen
Go Johnny![]()
Stel dat hij dat gedaan heeft, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat een Heitinga Atletico shirt heeft aangeschaft?
dan is ie een fashion whorequote:Op dinsdag 16 september 2008 03:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stel dat hij dat gedaan heeft, wat is daar mis mee?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle nederlandse clups hahahaha!
Valt mee hoor, ben gewoon waardeloos in het onthouden van tijden, en 20:45 was me dan ook nooit opgevallen als vaste tijd. Maar je hebt gelijk, ze starten altijd zo laat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Voor iemand die zoveel in VBL post heb je dan verrekte weinig verstand van voetbal
Ehhh? Omdat Heitinga misschien heel vaak een doelpuntje meepakt misschien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PrinceSL het volgende:
Met alle respect voor Heitinga, maar die man is toch verdediger? Waarom zou hij dan scoren vanavond? Ja, het zou mooi zijn hoor (voor hem), maar het is voor een verdediger toch niet prioriteit nummer 1 lijkt me? Het lijkt me mooier voor hem als hij een dijk van een wedstrijd als verdediger speelt.
Hoe dan ook, 1-0 PSV, daar zou ik erg tevreden mee zijn.
Flink ? Ja ik denk wel dat hij een hattrickje meepakt , waarom ook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef spy08 het volgende:
Ik zeg dat PSV vanavond klappen krijgt van Madrid en vooral Heitinga(ex-Ajax) flink zal scoren..
Amrabat ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Ibi gaat vanavond zijn eerste CL goal maken
ik dacht dat ze uit speelde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou ik niet blij mee zijn. Thuis tegen een concurrent.
Hopen dat hij niet te snel geel pakt, anders zie ik hem er nog wel vanaf gaan...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:10 schreef neilpad het volgende:
Hopen dat Pieters een beetje meekan.
quote:Opstelling
Leo Franco (Arg)
Luis Perea (Col)
Johnny Heitinga (Ned)
TomᨠUjfalusi (Tsj)
Antonio López (C)
Luis García
Paulo Assunção (Bra)
Maniche (Por)
Simão (Por)
Sergio Agüero (Arg)