.quote:Philips-stadion niet uitverkocht
Het Philips-stadion zal dinsdagavond bij lange na niet vol zitten bij de Champions League-ontmoeting tussen PSV en Atlético Madrid. Tot dusver zijn er pas 27.000 toegangskaarten verkocht.
PSV gaat ervan uit dat er nog zo'n duizend kaarten verkocht zullen worden, waarmee er 28.000 van de 35.000 plekken bezet zullen zijn.
Volgens de Eindhovense club is het geen verrassing dat het stadion niet uitverkocht zal zijn. Tijdens de groepswedstrijden in de Champions League van vorig seizoen verkocht de club ongeveer net zoveel kaarten
Ja, ik geloof van 40 tot 100 euro.quote:Op maandag 15 september 2008 15:22 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Wat vreemd. Zijn de kaarten weer te duur?
Ik ben tegen alle nederlandse clups hahahaha!quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:22 schreef Frasier het volgende:
PSV gaat (hopelijk) flink klop krijgen
Go Johnny![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:22 schreef Frasier het volgende:
PSV gaat (hopelijk) flink klop krijgen
Go Johnny![]()
Stel dat hij dat gedaan heeft, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat een Heitinga Atletico shirt heeft aangeschaft?
dan is ie een fashion whorequote:Op dinsdag 16 september 2008 03:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stel dat hij dat gedaan heeft, wat is daar mis mee?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:24 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik ben tegen alle nederlandse clups hahahaha!
Valt mee hoor, ben gewoon waardeloos in het onthouden van tijden, en 20:45 was me dan ook nooit opgevallen als vaste tijd. Maar je hebt gelijk, ze starten altijd zo laat.quote:Op dinsdag 16 september 2008 04:52 schreef Manu82 het volgende:
Voor iemand die zoveel in VBL post heb je dan verrekte weinig verstand van voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |