Ehhh? Omdat Heitinga misschien heel vaak een doelpuntje meepakt misschien?quote:Op dinsdag 16 september 2008 13:52 schreef PrinceSL het volgende:
Met alle respect voor Heitinga, maar die man is toch verdediger? Waarom zou hij dan scoren vanavond? Ja, het zou mooi zijn hoor (voor hem), maar het is voor een verdediger toch niet prioriteit nummer 1 lijkt me? Het lijkt me mooier voor hem als hij een dijk van een wedstrijd als verdediger speelt.
Hoe dan ook, 1-0 PSV, daar zou ik erg tevreden mee zijn.
Flink ? Ja ik denk wel dat hij een hattrickje meepakt , waarom ook niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:05 schreef spy08 het volgende:
Ik zeg dat PSV vanavond klappen krijgt van Madrid en vooral Heitinga(ex-Ajax) flink zal scoren..
Amrabat ookquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:14 schreef rubbereend het volgende:
Ibi gaat vanavond zijn eerste CL goal maken
ik dacht dat ze uit speelde.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou ik niet blij mee zijn. Thuis tegen een concurrent.
Hopen dat hij niet te snel geel pakt, anders zie ik hem er nog wel vanaf gaan...quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:10 schreef neilpad het volgende:
Hopen dat Pieters een beetje meekan.
quote:Opstelling
Leo Franco (Arg)
Luis Perea (Col)
Johnny Heitinga (Ned)
TomᨠUjfalusi (Tsj)
Antonio López (C)
Luis García
Paulo Assunção (Bra)
Maniche (Por)
Simão (Por)
Sergio Agüero (Arg)
Diego Forlán (Uru)
dat is altijd rond deze tijd, normaal kom ik nu ook pas het stadion in lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wel erg vroeg die opstellingen. Het stadion is nog helemaal leeg.
Juist.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik krijg toch altijd weer kriebels als ik de CL-hymne weer voor de eerste keer hoor na de zomerstop.
Ze worden gehyped door hun jonge wonderspits.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Een overwinning van PSV verwacht ik.
Atletico wordt naar mijn mening iets teveel gehyped vanwege Heitinga maar we zullen zien.
Klasse iddquote:
Heitinga overtreft inderdaad die twee jochies die daar voorin lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Atletico wordt naar mijn mening iets teveel gehyped vanwege Heitinga maar we zullen zien.
Heitinga is wel de laatste waar PSV zich zorgen om zal maken. Agüero, Maxi (die gelukkig niet meedoet), Raúl García en Forlán; dat zijn de namen die er toe doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Voor PSV tv heeft hij ook al een klein interview in het nederlands gegevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Netjes zoals die Fransman al een beetje Nederlands spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |