dat is altijd rond deze tijd, normaal kom ik nu ook pas het stadion in lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:19 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wel erg vroeg die opstellingen. Het stadion is nog helemaal leeg.
Juist.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:21 schreef Rikketik het volgende:
Ik krijg toch altijd weer kriebels als ik de CL-hymne weer voor de eerste keer hoor na de zomerstop.
Ze worden gehyped door hun jonge wonderspits.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Een overwinning van PSV verwacht ik.
Atletico wordt naar mijn mening iets teveel gehyped vanwege Heitinga maar we zullen zien.
Klasse iddquote:
Heitinga overtreft inderdaad die twee jochies die daar voorin lopenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Atletico wordt naar mijn mening iets teveel gehyped vanwege Heitinga maar we zullen zien.
Heitinga is wel de laatste waar PSV zich zorgen om zal maken. Agüero, Maxi (die gelukkig niet meedoet), Raúl García en Forlán; dat zijn de namen die er toe doen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
Voor PSV tv heeft hij ook al een klein interview in het nederlands gegevenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Netjes zoals die Fransman al een beetje Nederlands spreekt
iddquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Heerlijke aanval heeft Atletico toch.
Dat was toch Salcido?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pieters geblesseerd?
Zeker. Komt ook sympathiek over.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Brechet heeft in ieder geval de juiste mentaliteit
Heb het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Heerlijke aanval heeft Atletico toch.
We zijn heel erg benieuwd naar je oordeel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het nog niet gezien.
Daarom zei ik efe afwachten.
Maar de berichten zijn veelbelovend.
Ik zet in tussen de 10 en 20quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:32 schreef noxious het volgende:
Ik gok op een omhaal in de eerste 10 minuten van Salcido.
5 euro!
1 welgemikte trap en die jochies zijn uitgespeeld..quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Heitinga overtreft inderdaad die twee jochies die daar voorin lopen.
Afgelopen seizoen waren ze samen goed voor 35 doelpunten. Dat is geen kattenpis volgens mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:30 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Verder denk ik dat Atletico ongeveer gelijkwaardig is aan PSV. Die goede aanval moet je ook niet overdrijven. Ook niet onderschatten trouwens, maar dat is een ander verhaal.
Die malloot die je in je ava hebt staan had geloof ik ook een aardig aantal doelpunten, alleen heb je daar niet zo gek veel aanquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen waren ze samen goed voor 35 doelpunten. Dat is geen kattenpis volgens mij.
Afgelopen seizoen ook uitgeschakeld door Bolton zonder 1 goal te maken, dus het is maar waar je naar kijkt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen waren ze samen goed voor 35 doelpunten. Dat is geen kattenpis volgens mij.
Wat doe jij eigenlijk thuis? Geen troll, gewoon interessequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die malloot die je in je ava hebt staan had geloof ik ook een aardig aantal doelpunten, alleen heb je daar niet zo gek veel aan
Hebben 3 passe partouts gehaald en ik ga andere 2 wedstrijden meequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk thuis? Geen troll, gewoon interesse
Je moet ze ook niet onderschatten, maar een heleboel is afhankelijk van de vorm van de dag. Voor hetzelfde geld komt Atletico totaal niet aan de bak vanavond.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben 3 passe partouts gehaald en ik ga andere 2 wedstrijden mee
Zelf Chelsea's goedkoopste plekken zijn 10 euro goedkoper dan die van PSV.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat tijd worden dat PSV de prijzen omlaag doet, schandalig veel lege plekken
Opvallend inderdaad, kan me best voorstellen dat je dat o.a. als arme student niet kan betalen. Dan kies je toch eerder om wat te sparen voor later in het toernooi of een leuke uitwedstrijden als je club ieder jaar CL speelt (zoals PSV).quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef DutchGooner het volgende:
Het gaat tijd worden dat PSV de prijzen omlaag doet, schandalig veel lege plekken
Ach een off-day zal een droomkoppel nooit hebben inderdaad.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Afgelopen seizoen ook uitgeschakeld door Bolton zonder 1 goal te maken, dus het is maar waar je naar kijkt.
2 offdays achter elkaar zijn het al in dit geval.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ach een off-day zal een droomkoppel nooit hebben inderdaad.
Nope, doen de clubs allemaal zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
Volgens mij bepaalt de Uefa de prijzen
Aantal jaren terug had de Uefa volgens mij wel de keuze qua prijsquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope, doen de clubs allemaal zelf.
Bij BATE betaal je trouwens iets van 5 euro dacht ik
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Barca het volgende:
Helaas geen
Isaksson;
Salcido, Marcellis, Bréchet, Pieters;
Simons;
Amrabat, Afellay, Dzsudzsák;
Koevermans, Lazovic
Oh dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
2 offdays achter elkaar zijn het al in dit geval.
Volgens mij niet zeg ik aan de hand van mijn verzameling maar het boeit verder niet zo.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Aantal jaren terug had de Uefa volgens mij wel de keuze qua prijs
Had toch ooit de grootste misser ooitquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:44 schreef Dos37 het volgende:
Forlan jezus hoe kon die man ooit zo slecht zijn bij United
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Had toch ooit de grootste misser ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |