is dat verplicht dan Hayden ?quote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Nu we ook geen voorgaande delen meer erin zetten, wat ik overigens een geweldig bent vind aangezien bijna niemand het bijhoudt, stel ik hierbij ook in dat ik niet meer verplicht ben Hayden te posten.
Als ik het niet deed begonnen meteen te zeiken dat er nog geen Hayden gepost wasquote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is dat verplicht dan Hayden ?
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef gers het volgende:
HALLO
Het verval van de KLB SCquote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Nu we ook geen voorgaande delen meer erin zetten, wat ik overigens een geweldig bent vind aangezien bijna niemand het bijhoudt, stel ik hierbij ook in dat ik niet meer verplicht ben Hayden te posten.
Jij je zin:quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het verval van de KLB SC![]()
Ik stem tegen!
quote:
quote:
Kijk dit verzacht mijn leed een beetjequote:
Het is wat he.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met leden ogen moet toekijken hoe de KLB SC de afgelopen week is ingekakt tot een bedroevend niveau![]()
En dan wordt er nu ook nog geopperd om de topiclijst weg te laten..
had je je vriendin nog uitgewoond omdat ze je pinpas "leende"quote:Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kijk dit verzacht mijn leed een beetje
Zeker ja!quote:
Het had wel wat, die nummering, maar ja bijna niemand hield het bij, helaas.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met leden ogen moet toekijken hoe de KLB SC de afgelopen week is ingekakt tot een bedroevend niveau![]()
En dan wordt er nu ook nog geopperd om de topiclijst weg te laten..
Moet ik een roosje voor mijn naam zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ik ben bezig een actiegroep op te richten. Help mee tegen de verloedering van de KLB Bagger SC!
Zeker! Heb het er al met haar over gehad. Zij had zelf het idee om met grof geweld de newbies in deze SC uit de weg te ruimen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hayden belde, ze vroeg of ze ook mee mocht doen met de actiegroep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |