is dat verplicht dan Hayden ?quote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Nu we ook geen voorgaande delen meer erin zetten, wat ik overigens een geweldig bent vind aangezien bijna niemand het bijhoudt, stel ik hierbij ook in dat ik niet meer verplicht ben Hayden te posten.
Als ik het niet deed begonnen meteen te zeiken dat er nog geen Hayden gepost wasquote:Op zondag 14 september 2008 23:02 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
is dat verplicht dan Hayden ?
quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 22:40 schreef gers het volgende:
HALLO
Het verval van de KLB SCquote:Op zondag 14 september 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Nu we ook geen voorgaande delen meer erin zetten, wat ik overigens een geweldig bent vind aangezien bijna niemand het bijhoudt, stel ik hierbij ook in dat ik niet meer verplicht ben Hayden te posten.
Jij je zin:quote:Op zondag 14 september 2008 23:06 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het verval van de KLB SC![]()
Ik stem tegen!
quote:
quote:
Kijk dit verzacht mijn leed een beetjequote:
Het is wat he.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met leden ogen moet toekijken hoe de KLB SC de afgelopen week is ingekakt tot een bedroevend niveau![]()
En dan wordt er nu ook nog geopperd om de topiclijst weg te laten..
had je je vriendin nog uitgewoond omdat ze je pinpas "leende"quote:Op zondag 14 september 2008 23:26 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Kijk dit verzacht mijn leed een beetje
Zeker ja!quote:
Het had wel wat, die nummering, maar ja bijna niemand hield het bij, helaas.quote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb met leden ogen moet toekijken hoe de KLB SC de afgelopen week is ingekakt tot een bedroevend niveau![]()
Moet ik een roosje voor mijn naam zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ik ben bezig een actiegroep op te richten. Help mee tegen de verloedering van de KLB Bagger SC!
Zeker! Heb het er al met haar over gehad. Zij had zelf het idee om met grof geweld de newbies in deze SC uit de weg te ruimen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hayden belde, ze vroeg of ze ook mee mocht doen met de actiegroep?
quote:Op zondag 14 september 2008 23:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker! Heb het er al met haar over gehad. Zij had zelf het idee om met grof geweld de newbies in deze SC uit de weg te ruimen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 september 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
Iedereen weer pleite gvd? Mijn vriendin mag volgende week een dag naar de set van CSI. Ik moet denk ik toch maar eens aan een carrière switch gaan denken en me dan op set van Heroes begeven.
Anders ik welquote:
Nou, lekker toch? Ik moet er om 6 uur uit.quote:Op zondag 14 september 2008 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet om 8.15 op
ik al om 12 uurquote:
kan ze geen telefoonnr regelen van hayden/haley/duff ?quote:Op zondag 14 september 2008 23:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders ik wel [ afbeelding ] Maar ze zou een handtekening van William Petersen regelen.
Dan kun je beter wakker blijvenquote:
quote:Op zondag 14 september 2008 23:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, lekker toch? Ik moet er om 6 uur uit.
quote:
Wat is dat?quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb jij dan zo weinig slaap nodig![]()
Ik kan dat ook wel, maar halverwege de middag chrash ik dan.
Zo moe zijn, dat je direct in slaap valt,quote:
Ja, 6 uur is voldoende voor mij. Ik ken zelfs iemand die aan 4/5 uur genoeg heeft. Dat is relaxed, heb je een lekkere lange dag!quote:Op zondag 14 september 2008 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Heb jij dan zo weinig slaap nodig![]()
Ik kan dat ook wel, maar halverwege de middag chrash ik dan.
Haley kun je gewoon berichtjes sturen op haar MySpacequote:Op zondag 14 september 2008 23:50 schreef gers het volgende:
[..]
kan ze geen telefoonnr regelen van hayden/haley/duff ?
Oké. Dan ga ik nu chrashenquote:Op zondag 14 september 2008 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo moe zijn, dat je direct in slaap valt,
dat hebben alleen heel oude mensen
Nu al?quote:
Ik stel het alleen maar voor he, maar tot nu toe ben jij de enige die het niet met me eens isquote:Op zondag 14 september 2008 23:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Maak er een topic liedje overquote:
Hoi!quote:Op maandag 15 september 2008 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Hey vlerks
Ik ben voor.quote:Op zondag 14 september 2008 23:38 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zeker ja!
Ik ben bezig een actiegroep op te richten. Help mee tegen de verloedering van de KLB Bagger SC!
mogguhquote:
BIER EN MUFFIIIIIIIIIINNSSS !!!quote:
quote:
Ja?quote:Op maandag 15 september 2008 09:50 schreef afcajos het volgende:
HOI!
quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Klopt, de KLB slowchat wordt dan ook eind deze week opgeheven![]()
Er worden alleen maar bans uitgelokt dus we zijn het nu aardig beu. Het is leuk geweest.
quote:
GEFELICITEEEEEEEEEEEERDJOSSJEEEEEquote:Op maandag 15 september 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
Ik ben net 3 sec wakker en ik moet op de foto als cadeau voor de verjaardag van mn moeder
Kom hier dan, kankerjong, vieze vuile khaankalijerquote:Op maandag 15 september 2008 09:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
WAT MOET JE DAN WIL JE KLAPPEN OFZO KUTKIND!
Met cum all-over your face.quote:Op maandag 15 september 2008 09:56 schreef afcajos het volgende:
Ik ben net 3 sec wakker en ik moet op de foto als cadeau voor de verjaardag van mn moeder
n00bquote:
Ja, anders verpeste ik de grap voor anderenquote:
Heel nobelquote:Op maandag 15 september 2008 10:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, anders verpeste ik de grap voor anderen![]()
ja jij bent ookquote:
Ze is morgen pas jarig, ze wordt alweer 50quote:Op maandag 15 september 2008 10:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEEEEEEEEERDJOSSJEEEEE![]()
![]()
Oh, kom ik ook wel even een pilsje halen.quote:Op maandag 15 september 2008 10:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze is morgen pas jarig, ze wordt alweer 50
wat een jonge godinquote:Op maandag 15 september 2008 10:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ze is morgen pas jarig, ze wordt alweer 50
quote:
Waar is dat plaatje van this-tread-is-worthless-bla-blaquote:Op maandag 15 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze ziet er nog best goed uit voor haar leeftijd hoor
Op ze interwebz.quote:Op maandag 15 september 2008 11:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje van this-tread-is-worthless-bla-bla
quote:Op maandag 15 september 2008 11:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze ziet er nog best goed uit voor haar leeftijd hoor
Ze lijkt er wel opquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik moet de laatste versie nog downloaden
Dank je. Dan loop ik eindelijk niet meer achterquote:Op maandag 15 september 2008 11:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze lijkt er wel op
[..]Doe maar snel, www.ze-interwebz.com/update/
quote:
superXmachoquote:Op zondag 14 september 2008 22:01 schreef superXmacho het volgende:
O my fucking god..
Me moeder kwam net naar boven,
De directeur van me school belde net.
Hij wil dat ik morgen om half 9 bij hem kom.
Hij wil praten over mijn kleding, heb daar al vaker waarschuwingen over gehad..
Strax ben ik geschorst en de vorige keer dat ik een week geschorst was, zei hij: 'als je nog een keer geschorst word, dat ik dan naar de TIME OUT moest.
En op de TIME OUT zitten alleen asso's , crimineeltjes , en op een andere afdeling zitten alleen kinderen die erg gepest zijn enzo.
En volgends mij kom ik dan op de crimineeltjes/asso's afdeling.
Hele serie over superXmacho:quote:Op zondag 14 september 2008 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat is asso?
En pics van je kleding![]()
?
quote:Op maandag 15 september 2008 11:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dank je. Dan loop ik eindelijk niet meer achter
quote:Op maandag 15 september 2008 11:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
nu maar hopen dat mijn datalimiet groot genoeg is
Zitten ijsmeis.rar, breathtaking.rar, valkire.rar en maisnon.rar daar ook in?quote:
Is er een maisnon.rar?quote:Op maandag 15 september 2008 11:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zitten ijsmeis.rar, breathtaking.rar, valkire.rar en maisnon.rar daar ook in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |