Lees het topic anders eens, dakhaas.quote:Op dinsdag 30 september 2008 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Je moet helemaal niks. Als je geen zin hebt ga je toch lekker niet. Ongegrond dus. Bovendien een dagboektopic.
Dicht.
Hoezo klopt toch wat ik zeg. Hij moet helemaal niks. Dat ie dan zijn studiepunten misloopt is zijn eigen probleem. Maken van keuzes he.... lastig. Alhoewel ik niet lang hoefde na te denken om dit topic dicht te gooien.quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Lees het topic anders eens, dakhaas..
Sandstorm, heb jij gestudeerd?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ie dan zijn studiepunten misloopt is zijn eigen probleem.
Niet met de eer strijken, vuigerd!quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:03 schreef Emimich het volgende:
Gooi mijn topic over autisten weer eens open!
Zou zomaar eens kunnen, maar kan ook vanwege iets anders zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2008 18:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Boswachter !
Waarom heb ik in godensnaam een note ?
Omdat ik het woord kanker gebruikte ?
Ga slapen. Ik heb niets bedacht en het zal mij aan mijn reet roesten wie het topic opent. Andere topic was 5 minuten eerder geopend dan het baggertopic van jou. Moet je maar eerder een topic openen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:49 schreef Sackboy het volgende:
Juup, jij heb toch zelf die regel bedacht van lapo-zetter maakt het nieuwe topic? Waarom ben je dan niet consequent?
Heerlijk als Juup zo kortaf is!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga slapen. Ik heb niets bedacht en het zal mij aan mijn reet roesten wie het topic opent. Andere topic was 5 minuten eerder geopend dan het baggertopic van jou. Moet je maar eerder een topic openen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 01:14 schreef Emimich het volgende:
[..]
Heerlijk als Juup zo kortaf is!![]()
In ieder geval duidelijk beleid.
Maak er nou niet zo'n drama van man. Andere topic was onderhand al vol toen jij een nieuwe opende. Ja, dat had idd niet gemogen omdat jij daar recht op had in theorie. Sorry voor het ongemak en kusjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
Vorige keer opende ik de nieuwe omdat de lapo-zetter er zo lang over deed en toen werd die van mij gesloten, dus het is allesbehalve duidelijk en consequent beleid. Maargoed, ik mag geen kritiek hebben van Juup dus deze reactie zal ook wel weer worden weggehaald.
Ik heb niet de pik op jou, ik heb gewoon een hekel aan irritante users en daar ben jij er een van.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:27 schreef Sackboy het volgende:
*zucht*
1. Ja je sloot de jongste idd, maar de regel was dat de lapozetter de nieuwe opent zodat jullie niet steeds weer ingeschakeld moeten worden om een topic te sluiten.
2. Zoals ik al zei had ik laatst een nieuwe geopend zonder dat ik de lapo had maar toen ging ie wel dicht, ook al was die van mij een paar minuten eerder geopend. Inconsequent beleid dus.
3. Je had die regel wel verzonnen, want eerst hadden we de 1-na-laatste-opent-de-nieuwe regel, en toen moesten we dat van jou veranderen in de lapo-zetter-opent-de-nieuwe regel om verwarring te voorkomen.
4. Je toon staat me inderdaad niet aan, maar dat zal wel komen doordat je de pik op mij hebt.
5. Ga nu niet zeggen dat ik zeur en dat ik er een drama van maak want jullie komen er zelf steeds op terug. Ik was bij post #219 al klaar met klagen.
6. Het is patat.
7. Doei.
Verkeerd geïnterpreteerd danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:10 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoi, mijn fietserstopic was helemaal geen lemming.
Iets in de trent van Biogarde > andere mods en och och wat was het vroeger goed.quote:
Gozerquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 21:55 schreef Chriz2k het volgende:
Gozer.
Je plaatst zelf een off-topic post.
Beetje jammer dat je vervolgens wat hardcore Tinuzzz_Talpa ownage weghaalt.
Ik geef feedback, neus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gozer
Stop eens met zeiken in het FB topic. Ga jezelf ergens nuttig maken of zo
Daar heb je zelf wel gelijk in. vroeger was het beter. En de mate van modderen/modereren heeft het daarna toch anders gemaakt op biogarde na dan uiteraardquote:
Meer bagger betekend strenger modden, toch niet zo heel gek? Sowieso is de huidige situatie natuurlijk niet te vergelijken met vroeger, KLB is op het moment een van de drukste fora op FOK!.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Daar heb je zelf wel gelijk in. vroeger was het beter. En de mate van modderen/modereren heeft het daarna toch anders gemaakt op biogarde na dan uiteraard![]()
Je moet daadwerkelijk je klacht onderbouwen wil je nog wat zeggen in KLB
KLB is toch altijd al druk geweest? Zelfs toen met Dirktator/boomlaars/braun etc. Het enige verschil met toen is dat er nu sneller een slotje op een post zit enquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meer bagger betekend strenger modden, toch niet zo heel gek? Sowieso is de huidige situatie natuurlijk niet te vergelijken met vroeger, KLB is op het moment een van de drukste fora op FOK!.
Daar zul je mij niet op betrappen, ik hou het liefst topics open, daarom wacht ik ook altijd de reacties af. Alleen als het echt bagger is en het verloop voorspelbaar is dan sluit ik het. Sowieso zijn de gesloten topics ook echt wel slotwaardig, we hebben een beetje genoeg van die rotzooi die van KLB een 2e ONZ maken, hou die rommel gewoon in ONZ waar het thuishoort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
vroeger lieten mods de topic eerst op z'n beloop, terwijl nu topics vaak al na de 1e post de kelder ingeflikkerd worden.
Wijs ze maar aan die na de eerste post al dicht gaan. Ben benieuwd welke ik gesloten heb die geen bagger zijn (als ik al topics sluit na 1 post, want dat is een zeldzaamheid).quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
vroeger lieten mods de topic eerst op z'n beloop, terwijl nu topics vaak al na de 1e post de kelder ingeflikkerd worden.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef Vurious het volgende:
Ik ben Koploperkopper's papa en kom even verhaal halen waarom hij ineens een ban heeft?
Je weet dat je ban nu langer duurt hèquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:31 schreef Vurious het volgende:
Ik ben Koploperkopper's papa en kom even verhaal halen waarom hij ineens een ban heeft?
Ja, da's wel lastig dan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:34 schreef Vurious het volgende:
Maar ik heb geen ban, dat heeft mijn zoon, Koploperkopper. 't Zelfde IP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |