korte uitleg staat hierquote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Wat is Airsoften?
Okeequote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
korte uitleg staat hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
Het was in Aywaille (ligt net onder Luik)
dankquote:Op zondag 14 september 2008 14:38 schreef Manono het volgende:
ff een gastpost: Bluezz en Golfer veel plezier in Australië
Pas vanaf 29 september op de maandagavondquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben benieuwd naar het wonderdoelpunt van FC Groningen.
Iemand die weet op welke zender VI komt en hoe laat ?
Okquote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas vanaf 29 september op de maandagavond
Ik wel.quote:
quote:S J I M M I E zegt:
Ik heb net huiswerk zitten maken!!!!!!
Digger stop eens met rukken.quote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Wat een heerlijk voetbalweekend.
ADO Bovenaan en Napoli dat met 11 wint van 12 man
Iik ben tegenwoordig aan de komijnen.quote:
Waarom open je dat in SHO?quote:
Ik heb ook altijd last van vlagenquote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iik ben tegenwoordig aan de komijnen.
Tot ik er genoeg van heb.
Nee, drink al honderd jaar geen ZA meer. Het liefst chardonnaytjesquote:Op maandag 15 september 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
Je blijft toch wel bij dezelfde wijn ?
Ligt 'ie er nog of is het nu echt te oud?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gestress. Godver!
Hij wordt er alleen maar beter opquote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
Ligt 'ie er nog of is het nu echt te oud?
Mogguh!
Die kaboutertjes daar in Utrecht ook altijd...quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef RayMania het volgende:
Sta je om 7:15 op het station, omdat je iets eerder wil beginnen. Eerste trein komt om 7:45 met vertraging. Daarna doet de printer het niet, terwijl ik nog een kwartier had om alles uit te printen voor een meeting. Héérlijk begin.
Handigquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen maar beter op
We hebben een uurtje geleden online ingechecked
Leukquote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef pascalheister het volgende:
middag
net weer terug van de Hypotheker, met koopsubsidie wordt het best interessant voor mij
Huisjes komende tijd maar eens goed in de gaten houden
5,55%quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk
Wat is de rente op dit moment eigenlijk?
Heb je ook nog recht op NHG garantie? (dan gaat er weer 0.5% vanafquote:
ja zit er ook bij, zal het eens onthoudenquote:Op maandag 15 september 2008 17:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je ook nog recht op NHG garantie? (dan gaat er weer 0.5% vanaf)
Tnxx!quote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog paar daagjes zag ik Bloesie. Mocht ik het vergeten, alvast veel plezier daar natuurlijk!
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handigdan kan je zo doorlopen
Ik dacht dat je zo slim was.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?
Ja, dat is wel een puntje. Normaal gesproken is er een aparte balie om alleen je bagage in te leveren, maar soms zijn die niet open, dan heeft het allemaal weinig zin. Heb je alleen je plaats uitgekozen zeg maar.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?
Dat is ook zo, alleen lijkt het soms wat anders.quote:
Ik heb mijn Holland-Sport-petje-op-petje-af-petje hier nog liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
Wiens hoedje mag ik lenen voor morgen?
Graagquote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef SCH het volgende:
Goed plan, Bjoro. Zie ik je morgen om 12.00 uur op Den Haag CS?
Van papierquote:
is dat ook een userquote:
Blijven zoeken Bjoro. We kunnen onze SCH zo niet op weg sturen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat ook een user
heb nog gezocht maar kon hem/haar zo 1,2,3,4 niet vinden !
ik heb nog wat anders gevonden..... zo kan SCH wel voor de microfoon verschijnen....quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
Blijven zoeken Bjoro. We kunnen onze SCH zo niet op weg sturen.
Hey, dat ben ikquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb nog wat anders gevonden..... zo kan SCH wel voor de microfoon verschijnen....
[ afbeelding ]
als je een actueel thema wilt in je hoed, heeft mijn zus er nog 1 voor je:quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, dat ben ik![]()
Maar ik wil graag een keer iets anders.
Tnx lieverdquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Bjoro het volgende:
en om de maandag toch nog enigszins met een boodschap af te sluiten:
[ afbeelding ]truste
oh ja, Bluezz & Golfer, als ik jullie niet meer lees/spreek, have fun down under !!!!!!!!
zou ze nog het vliegtuig inkomen zoquote:
Heb er ook last vanquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Ole het volgende:
Kan niet veel doen hier, netwerk ligt vrijwel helemaal plat.
Alleen Fok! doet het
quote:
Mail doet het hier niet, verder allesquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:20 schreef Ole het volgende:
Kan niet veel doen hier, netwerk ligt vrijwel helemaal plat.
Alleen Fok! doet het
Zulke dingen heb ik nou nooitquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:26 schreef sjimz het volgende:
Pffff ben gaar van school en ik moet nog om 20.00 uur naar een vergadering tot 22.30
Zoals vrijwel altijd bij thuiswedstrijdenquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos heeft een basisplaats.
Dank uquote:
Ik merk het alweer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een nachtje! Spannend!
Gaan jullie me missen?
Ahtof!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
3 maanden naar Argentinie!
Baaiquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
17.00, maar vanaf Frankfurt. Jullie ook veel plezier
!
Ik ga nog even een laatste check doen in de bagage, en nog wat socializen.!
Dan open je er toch 1. De reis van de Bluezz en golfer is toch wel iets bijzonderder, vind je niet?quote:Op dinsdag 16 september 2008 21:52 schreef RayMania het volgende:
Bluezz en golfer krijgen wel een apart topic als ze drie weken weggaan, maar BliksemSchigt die drie maanden gaat en wél in VBL post niet.
Veel plezier BS; hou je taai en laat af en toe horen hoe het gaat.
Tisser ? we komen echt wel weer terug bossiequote:Op dinsdag 16 september 2008 23:02 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Heeft er tenminste nog iemand genotenquote:
Hij heeft niet gezegd dat hij naar de dierentuin gaat...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:15 schreef sjimz het volgende:
Veel plezier trouwens BS.
Doe DAM de groeten!
lolquote:Op woensdag 17 september 2008 10:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Borisz, je bent gequote op de FP
FOK!kers verdeeld over Giel Beelen
En een puntje taart natuurlijk, om dit grootse feit te vieren.quote:
* Probeert niet te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:ik ga nog eens met rubbereend mee naar een wedstrijd
quote:
* Hardop begint te lachenquote:Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelf ik moest lachen, dus mag jij het zeker
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:ik ga nog eens met rubbereend mee naar een wedstrijd
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:26 schreef Memento-Mori het volgende:ik ga nog eens met rubbereend mee naar een wedstrijd
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Volgende keer wordt het vast beter
ik kreeg er gewoon de schulkd van he, van de nederlagquote:Op woensdag 17 september 2008 15:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zelfs ik moest lachen, dus mag jij het zeker
quote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kreeg er gewoon de schulkd van he, van de nederlagdas niet om te lachen
jaquote:Op woensdag 17 september 2008 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar was dit je eerste keer in het Philips Stadion?
Okee, dan is het wel jammer dat je dan meteen wordt getrakteerd op een dikke nederlaag.quote:
achja maar dan moeten ze mij niet de schuld gaan gevenquote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan is het wel jammer dat je dan meteen wordt getrakteerd op een dikke nederlaag.
Aan wie lag het dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
achja maar dan moeten ze mij niet de schuld gaan geven
Dan is het goedquote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aan psv natuurlijkIk heb meegezongen enzo dus ik heb mn best gedaan
Iets te vroeg gejuicht.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gistermiddag een reparatieverzoek ingediend om onze afdelingsdeur te repareren, want hij kon gewoon open geduwd worden zonder sleutel (), wordt ie nu al gemaakt.
Dat is snel
Een echte vakman dusquote:Op woensdag 17 september 2008 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iets te vroeg gejuicht.Pindabrain heeft het slot van de nooduitgang verwisseld met die van de voordeur, waardoor de voordeur nog steeds open kon en je de nooduitgang met een sleutel open zou moeten doen als er brand is.
Dus, hij kwam nog een keer, de voordeur doet nu wat hij weer moet doen, maar de nooduitgang is nog steeds een probleem.
Ja, nu moet hij dus nóg een keer terugkomen.quote:
Wat zong je dan? Afellay is een homooo?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aan psv natuurlijkIk heb meegezongen enzo dus ik heb mn best gedaan
Hij is gewoon slim. Leuk middagje werken en niks doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, nu moet hij dus nóg een keer terugkomen.
Toppertje.
Dat vond ik ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hij is gewoon slim. Leuk middagje werken en niks doen.
Neej hoorj messjquote:Op woensdag 17 september 2008 16:43 schreef Messenga het volgende:
Mikez, weerz lastz vanz dez zz?
Prima.quote:
Intelligente humor hebben wij studenten hè?quote:
Die ene uit je msnnaam van een paar dagen terug.quote:
Die msn naam was buiten mijn schuldquote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die ene uit je msnnaam van een paar dagen terug.
Of heb je alweer een ander?
Vertel, ben je gehackt?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die msn naam was buiten mijn schuld
Ro?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Ole het volgende:
Lekker op het fietsje in de zon![]()
latoorrr!!!
Nou, ik lig echt dubbelquote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Intelligente humor hebben wij studenten hè?
ik als lief klein onschuldig meisje?quote:Op woensdag 17 september 2008 16:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat zong je dan? Afellay is een homooo?
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik als lief klein onschuldig meisje?![]()
het clublied enzo natuurlijk en verde ze toegeschreeuwd enzo
quote:Op woensdag 17 september 2008 17:56 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik had een psv sjaal geleend van rubber en die om, ik heb meer dan mijn best gedaanen bos ik ben schattig wanneer mij dat uitkomt
tja je gaat voor het eerst mee en we verliezen zoals we zelden verliezen........................... verder ben ik helemaal niet bijgelovigquote:Op woensdag 17 september 2008 15:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik kreeg er gewoon de schulkd van he, van de nederlagdas niet om te lachen
Pechtoldquote:Op woensdag 17 september 2008 19:15 schreef borisz het volgende:
Pechtold vs Rita![]()
Pechtold wint op KO.
politiek 24, maar het eerste termijn is afgelopen van de kamer is afgelopen.quote:
Whehequote:Op woensdag 17 september 2008 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja je gaat voor het eerst mee en we verliezen zoals we zelden verliezen........................... verder ben ik helemaal niet bijgelovig
we hebben hier geen digitale TVquote:Op woensdag 17 september 2008 19:27 schreef borisz het volgende:
[..]
politiek 24, maar het eerste termijn is afgelopen van de kamer is afgelopen.
Morgen vanaf 10.15 de eerste termijn van het kabinet.
Morgenochtend ook weer op NL1 live.quote:Op woensdag 17 september 2008 19:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hebben hier geen digitale TV
Ja goed hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 20:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bijzonder bijzonder goed![]()
En die?
Ze verlangt nog steeds naar je?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Messenga het volgende:
[..]
Door haar ja
direct maar ff wachtwoord veranderd.
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:45 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Bos![]()
Je hebt een eigen stekkie hè![]()
Bevalt het je goed?
Al veel bezoekjes gehad Bos?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]ik woon nu op mezelf
En ik heb er nog geen moment spijt van gehad, dus het bevalt prima
Eens!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Intelligente humor hebben wij studenten hè?
Wie niet?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ze verlangt nog steeds naar je?
Mooi begin.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo de eerste klus wond is binnen
Heb in mijn duim gesneden
Amateurquote:Op woensdag 17 september 2008 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo de eerste klus wond is binnen
Heb in mijn duim gesneden
Ik eet het ook niet, maar voor tandeloze mensen als Bluezz en SCH is het wel een uitkomst.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:26 schreef appelsientje het volgende:
Brintagadver wat een troep is dat
Oja goedemorgen trouwens
Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Zeg Sien, dat is toch wel heel oud!
Hier schijnt ook de zon, maar ik heb net gemerkt dat het gruwelijk koud isquote:Op donderdag 18 september 2008 13:42 schreef SCH het volgende:
In Lissabon schijnt de zon en heeft men gewoon ondergoed aan.
Jaquote:Op donderdag 18 september 2008 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Goedemorgen. Zeg Sien, dat is toch wel heel oud!
Slimme kindjes daar in Slotervaart!quote:Op donderdag 18 september 2008 16:40 schreef Againzender het volgende:
Belt hier net een jochie aan met een kartonnen beker in z'n hand, of ik nog wat over heb voor arme kindertjes zonder ouders
Ja hoor, een telefoontje naar 0900-TUIG, zo'n NSB'er ben ik wel
dat krijg je als je geen ouders hebtquote:Op donderdag 18 september 2008 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slimme kindjes daar in Slotervaart!
Nog even en ze beginnen in hun doos hun eigen wietkwekerij.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat krijg je als je geen ouders hebt
Connecties hoor ik alweer.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:00 schreef Againzender het volgende:
Wordt net gebeld door een agent van het AA Plein, ze hebben de jongen aangehouden. Dat wordt een middagje schoffelen
ben benieuwd wat de school morgen zegt, en of hij dan ook nog al dat geld heeft voor het project, want dat hebben ze ook even geteld natuurlijkquote:Op donderdag 18 september 2008 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Goed verhaal van die jongen.
Die komt er wel, later.
Welke is van toepassing op je (ex-)vriendin?quote:
"Loves the cock, will get ur life as hell to get some ass."quote:Op donderdag 18 september 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Welke is van toepassing op je (ex-)vriendin?
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 18 september 2008 17:28 schreef Messenga het volgende:
[..]
"Loves the cock, will get ur life as hell to get some ass."
Dan had je er een blijvende herinnering aan gehad...quote:Op donderdag 18 september 2008 17:31 schreef Messenga het volgende:
Ik ga geen foto's nemen terwijl ze mij pijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |