lijkt me dan vreemd, zit de stekker van de boxen er wel goed in? dus ook in het groene gaatje.quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef tha_dark het volgende:
Ja geluid staat aan, op 100% zelfs. Als ik rechtsonderaan in mijn taakbalk klik op het geluidsicoontje dan geeft die ook aan dat er geluid wordt afgespeeld (als ik een liedje aan heb staan) maar ik hoor alleen niks...
Het is een laptop dus de speaker zit er al in, heb er geen boxen op aangesloten.quote:Op maandag 15 september 2008 18:02 schreef WEST het volgende:
[..]
lijkt me dan vreemd, zit de stekker van de boxen er wel goed in? dus ook in het groene gaatje.
overheen gelezen mijn fout.quote:Op maandag 15 september 2008 18:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Het is een laptop dus de speaker zit er al in, heb er geen boxen op aangesloten.
idd, en probeer er alsnog eens een setje boxen op aan te sluiten, voor het geval de boxen van de laptop zelf het niet meer doen, maar dat lijkt me zeer sterk.quote:Op maandag 15 september 2008 18:33 schreef WEST het volgende:
[..]
overheen gelezen mijn fout.
Enige wat je kunt doen eens kijken bij apparaatbeheer of alles wel goed staat.
Ik heb er al een koptelefoon op aangesloten maar daar komt ook geen geluid uit.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:54 schreef Hispanic het volgende:
[..]
idd, en probeer er alsnog eens een setje boxen op aan te sluiten, voor het geval de boxen van de laptop zelf het niet meer doen, maar dat lijkt me zeer sterk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |