korte uitleg staat hierquote:Op zondag 14 september 2008 16:22 schreef Bos81 het volgende:
Wat is Airsoften?
Okeequote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef pascalheister het volgende:
[..]
korte uitleg staat hier
http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
Het was in Aywaille (ligt net onder Luik)
dankquote:Op zondag 14 september 2008 14:38 schreef Manono het volgende:
ff een gastpost: Bluezz en Golfer veel plezier in Australië
Pas vanaf 29 september op de maandagavondquote:Op zondag 14 september 2008 19:17 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ben benieuwd naar het wonderdoelpunt van FC Groningen.
Iemand die weet op welke zender VI komt en hoe laat ?
Okquote:Op zondag 14 september 2008 19:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pas vanaf 29 september op de maandagavond
Ik wel.quote:
quote:S J I M M I E zegt:
Ik heb net huiswerk zitten maken!!!!!!
Digger stop eens met rukken.quote:Op zondag 14 september 2008 21:12 schreef DIGGER het volgende:
Wat een heerlijk voetbalweekend.
ADO Bovenaan en Napoli dat met 11 wint van 12 man
Iik ben tegenwoordig aan de komijnen.quote:
Waarom open je dat in SHO?quote:
Ik heb ook altijd last van vlagenquote:Op zondag 14 september 2008 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iik ben tegenwoordig aan de komijnen.
Tot ik er genoeg van heb.
Nee, drink al honderd jaar geen ZA meer. Het liefst chardonnaytjesquote:Op maandag 15 september 2008 00:03 schreef tong80 het volgende:
Je blijft toch wel bij dezelfde wijn ?
Ligt 'ie er nog of is het nu echt te oud?quote:
quote:Op maandag 15 september 2008 09:20 schreef RayMania het volgende:
Wat een gestress. Godver!
Hij wordt er alleen maar beter opquote:Op maandag 15 september 2008 08:42 schreef Suijk het volgende:
Ligt 'ie er nog of is het nu echt te oud?
Mogguh!
Die kaboutertjes daar in Utrecht ook altijd...quote:Op maandag 15 september 2008 11:08 schreef RayMania het volgende:
Sta je om 7:15 op het station, omdat je iets eerder wil beginnen. Eerste trein komt om 7:45 met vertraging. Daarna doet de printer het niet, terwijl ik nog een kwartier had om alles uit te printen voor een meeting. Héérlijk begin.
Handigquote:Op maandag 15 september 2008 15:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen maar beter op
We hebben een uurtje geleden online ingechecked
Leukquote:Op maandag 15 september 2008 17:11 schreef pascalheister het volgende:
middag
net weer terug van de Hypotheker, met koopsubsidie wordt het best interessant voor mij
Huisjes komende tijd maar eens goed in de gaten houden
5,55%quote:Op maandag 15 september 2008 17:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Leuk
Wat is de rente op dit moment eigenlijk?
Heb je ook nog recht op NHG garantie? (dan gaat er weer 0.5% vanafquote:
ja zit er ook bij, zal het eens onthoudenquote:Op maandag 15 september 2008 17:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Heb je ook nog recht op NHG garantie? (dan gaat er weer 0.5% vanaf)
Tnxx!quote:Op maandag 15 september 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog paar daagjes zag ik Bloesie. Mocht ik het vergeten, alvast veel plezier daar natuurlijk!
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?quote:Op maandag 15 september 2008 16:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Handigdan kan je zo doorlopen
Ik dacht dat je zo slim was.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?
Ja, dat is wel een puntje. Normaal gesproken is er een aparte balie om alleen je bagage in te leveren, maar soms zijn die niet open, dan heeft het allemaal weinig zin. Heb je alleen je plaats uitgekozen zeg maar.quote:Op maandag 15 september 2008 18:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik dus niet hé, waar moet je dan je koffers inleveren?
Dat is ook zo, alleen lijkt het soms wat anders.quote:
Ik heb mijn Holland-Sport-petje-op-petje-af-petje hier nog liggen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
Wiens hoedje mag ik lenen voor morgen?
Graagquote:Op maandag 15 september 2008 22:31 schreef SCH het volgende:
Goed plan, Bjoro. Zie ik je morgen om 12.00 uur op Den Haag CS?
Van papierquote:
is dat ook een userquote:
Blijven zoeken Bjoro. We kunnen onze SCH zo niet op weg sturen.quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat ook een user
heb nog gezocht maar kon hem/haar zo 1,2,3,4 niet vinden !
ik heb nog wat anders gevonden..... zo kan SCH wel voor de microfoon verschijnen....quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef tong80 het volgende:
Blijven zoeken Bjoro. We kunnen onze SCH zo niet op weg sturen.
Hey, dat ben ikquote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb nog wat anders gevonden..... zo kan SCH wel voor de microfoon verschijnen....
[ afbeelding ]
als je een actueel thema wilt in je hoed, heeft mijn zus er nog 1 voor je:quote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, dat ben ik![]()
Maar ik wil graag een keer iets anders.
Tnx lieverdquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Bjoro het volgende:
en om de maandag toch nog enigszins met een boodschap af te sluiten:
[ afbeelding ]truste
oh ja, Bluezz & Golfer, als ik jullie niet meer lees/spreek, have fun down under !!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |