Als je met DH Den Haag bedoelt dat zou ik naar "Chinatown" gaan, meerdere toko's bij elkaar en daar kun je goed slagen voor de basis ingrediėnten (en ik gok dat ze daar ook wel bevroren dim sum's verkopen). En zoals voor mij gezegd er staan voldoende tips in dit topic om een beetje wegwijs te wordenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:03 schreef BuupWerk het volgende:
oei ik ga morgen sushi maken iemand tips ?? standaard boodschappenlijst ?? willen er eigenlijk dim sum bij maken ideeen/recepten zijn welkom !! woon in DH tips voor winkels ??
Klopt de smaak is niet helemaal super. Laat ik nou net met sinterklaas een sushi-kit gekregen hebbenquote:Op zondag 1 februari 2009 19:10 schreef Pheno het volgende:
Te duur en te niet lekker waarschijnlijk. Rijst dat te lang in de koeling ligt wordt niet zo lekker, dus ik kan me niet voorstellen dat die AH sushi lekker is. En zelf maken is tig keer leuker
Nee hoor, ik was van de week bij appie en zag zelfs nieuwe pakketjes, met kleinere sushi-maki. Van die rolletjes. Belachelijke prijs, dus ik begin er niet aan, maar ze zijn er wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:07 schreef Ad_rem het volgende:
En zijn de sushi pakketjes van de AH uit het assortiment gehaald?
En de sligro zou dat een goede zijn voor producten om zelf sushi te maken?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef Smart-Einstein het volgende:
Ik maak mijn sushi altijd m.b.v. de hanos. De sushirijst die ze daar hebben is heel erg makkelijk, niet wassen o.i.d., kun je meteen koken. De rijstazijn van de appie heyn, en de norivelletjes gewoon van hanos. Vervolgens naar de verse vis afdeling daar, dat is echt 100 keer beter dan de vis van de albert heyn.
Verder houd ik het vaak simpel, gewoon sushi nori met zalm of tonijn, en dan verder natuurlijk soja-saus. Dit omdat je dan lekker de vis goed proeft! Wasabi ben ik zelf niet zo'n fan van.
Hoe wordt jullie favo sushi geserveerd?
Ik zou gewoon naar een goede toko gaan.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:07 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En de sligro zou dat een goede zijn voor producten om zelf sushi te maken?
quote:
Ik kan je aanraden eerst in de toko te kijken, alleen al die stoommandjes zijn meer dan de helft goedkoper bij een tokoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:24 schreef Stansfield het volgende:
http://www.dille-kamille.(...)000009b910dc5b01.htm
Ik kwam dit tegen op de site van dille en kamille. Misschien wat voor de mensen hier die nog iets nodig hebben. Ik ga in het weekend in ieder geval even kijken.
De belangrijkste redenen zijn :quote:Op zondag 1 februari 2009 18:18 schreef Ad_rem het volgende:
Vraagje aan de sushi kenners.. Waarom is sushi zo ontiegelijk duur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |