"Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door The Walt Disney Company"quote:
lmaoquote:Op donderdag 23 oktober 2008 22:58 schreef Symer het volgende:
[..]
"Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door The Walt Disney Company"
OMG, mensen zien onze promo! Straks gaan ze er nog over praten enzo! Youtube, Doe er iets aan!"
Hier staat ie nog.
Promo is kort voor promotional. Recaps vallen daar ook onder.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke theorie.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef Harajuku. het volgende:
Google wist het!
http://www.timelooptheory.com/the_timeline.html
Hahaha precies. Maar ernaast staat een interview met Terry O'quinn (Locke) en die zei het ook in dat interview.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:27 schreef Young_David het volgende:
Televisiebladen zijn zóóó onbetrouwbaar
Laten we hopen dat het een fout is, want ik wil natuurlijk zoveel mogelijk portie Lostquote:Op donderdag 6 november 2008 11:42 schreef Symer het volgende:
De 5 zit natuurlijk aardig in de buurt van de 6 op een toetsenbord, een tikfout is snel gemaakt.
Metro ookquote:Het terugbrengen van de order zou redelijk groot nieuws op entertainment-sites, maar daar staat niets. Een artikel in de Spits van gisteren had het ook gewoon over 6 seizoenen.
Eén van de beste moment van Lostquote:
Watch with Kristinquote:Our prayers have been answered! ABC has just confirmed to me that Lost has received an official premiere date for season five, and even better, it's a smidgen earlier than expected.
On Wednesday, Jan. 21, Lost returns with a three-hour (you heard me, three-hour!) premiere. "Because You Left" and "The Lie" will air back-to-back, following a recap of the first four seasons (for the very few people who aren't already addicted and/or obsessed).
Whoohoo !quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:46 schreef Jovatov het volgende:
3 hour premiere
Ik ga mooi niet naar school, die 22e
Oh ja, ik zie het, dus net als vorig jaar. Ik dacht te lezen dat de eerste aflevering al dubbel was, en dat ze de tweede (derde) er ook nog achteraan gooiden. Niet dus, maar het is evengoed Lostquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:37 schreef dapluiz het volgende:
3 uur, waarvan 1 uur clipjes uit voorgaande seizoenen
Maar evengoed geen slecht begin van het seizoen
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:01 schreef Han-Pekel het volgende:
vroeger was er een of ander filmpje op youtube met een korte samenvatting (met een heel vervelende stem) van een aantal seizoenen.. is er nu ook zoiets? ik ben heel veel kwijt voor m'n gevoel namelijk
ja dat was m inderdaad bedankt!quote:
Colinquote:Op donderdag 6 november 2008 11:56 schreef Symer het volgende:
Kunnen we nu samen nog een paar maanden wachten.quote:Op maandag 17 november 2008 02:34 schreef Janetje het volgende:
Jeuj.. het heeft even geduurd, maar ik ben -sinds een half uurtje geleden- helemaal bijgekeken.
Straks eens die theoriesite doorlezen.
[..]
Colin
Idd. We juigen allemaal wel om Januari maar dat is ook nog niet bepaald om de hoekquote:Op maandag 17 november 2008 23:04 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Kunnen we nu samen nog een paar maanden wachten.
De tijd vliegt zo voorbij hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Idd. We juigen allemaal wel om Januari maar dat is ook nog niet bepaald om de hoek
Het is al november hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:58 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Idd. We juigen allemaal wel om Januari maar dat is ook nog niet bepaald om de hoek
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:36 schreef Dubbeldrank het volgende:
Check de reclame onder Hurley!
[ afbeelding ]
Onderaan de ABC Lost site
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Same here.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik download het altijd. En wanneer de box uit is koop, of krijg ik die
Dat er idd weinig echte Losties nog op t eiland zijn viel mij ook gelijk op ja! En Desmond staat gelukkig op de posterquote:Op donderdag 20 november 2008 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[ afbeelding ]
grote variant
Andere versie:
[ afbeelding ]
Damn, wat zitten er eigenlijk nog weinig original Losties op het eiland!![]()
Ik vind de splitsing eiland/vasteland niet zo geslaagd in deze poster eigenlijk. Was veel toffer vorig seizoen, met die weerspiegeling in het water
Tja, toen zaten ze ook allemaal ook nog gewoon op het eiland, en kwam het vasteland pas in dat seizoen zelf in beeldquote:Ik vind de splitsing eiland/vasteland niet zo geslaagd in deze poster eigenlijk. Was veel toffer vorig seizoen, met die weerspiegeling in het water
En Claire is er zoals voorspeld vanaf. Net als Jin, maar daarvan geloof ik toch niet dat hij dood is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Dat er idd weinig echte Losties nog op t eiland zijn viel mij ook gelijk op ja! En Desmond staat gelukkig op de posterNog 2 maanden!
Je zal toch moeten wachten tot ze allemaal uitgezonden zijn, of kan je per episode downloaden na de airdate?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Jarno het volgende:
S5 is ook al te bestellen in de US iTunes store zag ik net. Voor 50 dollar in HD, voor 35 dollar in SD.
Meestal zijn ze vrij rap beschikbaar op iTunes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je zal toch moeten wachten tot ze allemaal uitgezonden zijn, of kan je per episode downloaden na de airdate?
Die is in seizoen 1 al voorbij gekomenquote:
Euh, heeft dat Ajira Airways wat met Lost te maken?quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Houtworm het volgende:
Die Fray / LOST video clip belooft ook weer een boel aparte situaties!
Ook weer nieuwe "hints" te vinden in de clip.
http://ajiraairways.com/
Duh.quote:Op maandag 24 november 2008 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, heeft dat Ajira Airways wat met Lost te maken?
Lol, dan loop ik nogal achter dus. Ik heb m vorige weekpas voor t eerst gezienquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die is in seizoen 1 al voorbij gekomen
JAG bestaat al ietsje langer dan Lost.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, dan loop ik nogal achter dus. Ik heb m vorige weekpas voor t eerst gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ah, het was dus een scene uit JAG! ik voel me echt heel simpel nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
JAG bestaat al ietsje langer dan Lost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Your order for Lost: The Complete Fourth Season - The Expanded Experience has been posted.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Jarno het volgende:
Wat een onzin. Ben is helemaal geen asshole. Hij is net zo goed slachtoffer als de rest van de Losties.
Ach gut, wat guitig. Iemand die doet alsof hij ergens verstand van heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef Illyria het volgende:
[..]
Lost lijkt me wat te hoog gegrepen voor je (wist niet dat dat mogelijk was, maar jij bewijst het), misschien is Tik Tak meer iets voor jou.
Mja. Wij moeten nog steeds de S1-3 box doorwerken, gaan we nu nooit meer redden voordat het weer begint natuurlijk. En dan eigenlijk ook nog S4... Halp!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef Ace1 het volgende:
Het is al zo lang geleden sinds vorig seizoen, en er gebeurd altijd zoveel.. dat ik echt totaal kwijt ben waar de serie over ging, en hoe het af is gelopen
Dat word een Lost-marathonquote:Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef Ace1 het volgende:
Het is al zo lang geleden sinds vorig seizoen, en er gebeurd altijd zoveel.. dat ik echt totaal kwijt ben waar de serie over ging, en hoe het af is gelopen
natuurlijk red je dat wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef Jarno het volgende: [..] Mja. Wij moeten nog steeds de S1-3 box doorwerken, gaan we nu nooit meer redden voordat het weer begint natuurlijk. En dan eigenlijk ook nog S4... Halp!
* sylvesterrr wacht ook braaf mee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Extradionary het volgende:
Gaat in de wachtrij staan, nog maar een paar maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |