quote:
Mja, beetje jammer dat ze nu tegen elkaar staan eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
OMG, als het zo door gaat, verliest Ari Gold het van Karen Walker. Hoe kan dat nou? Karen was geniaal, maar vrijwel niemand overtreft Ari toch?
Tot nu toe heeft Benjamin anders een meerderheid van stemmenquote:Op zaterdag 15 november 2008 01:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jahaa, door alle Karen Walker fans hier gaat natuurlijk mijn tweede favoriet (na Ari Gold) er ook uit.. Ik zie het alweer helemaal gebeuren
En zo hoort het!quote:Op zaterdag 15 november 2008 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft Benjamin anders een meerderheid van stemmen
Mja, ik stem in zo'n geval gewoon niet op betreffend paar als je een van de twee niet kent. Lijkt me het enige rationele om te doen. En dat is ook de gebruikelijke ongeschreven regel bij dit soort toernamenten. Helaas ontberen sommigen hier die ethiek.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:16 schreef timmmmm het volgende:
Moet je persé iedereen kennen om hier mee te stemmen dan?
Dat verklaart in ieder geval waarom Alexis Clby er zo vroeg uitging
Het is natuurlijk onzin om hier te gaan huilen dat je favoriet geen stemmen krijgt, omdat iemand die niet kent.
Bekendheid speelt hier ook een rol, zo is het nu eenmaal
Hohoho, ik heb de eerste drie seizoenen wel gezien hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Marble het volgende:
Is het eigenlijk niet tamelijk onkies dat ongure types als shiNinG-staR en Svensational, die bij mijn weten niet eens Lost kijken, desondanks en masse en ongegeneerd Ben en Sawyer eruit stemmen? Lijkt me streng tegen de reglementen van onze overlord.
Ben zat al in seizoen 2 en 3, dus je valt een tikje door de mand nu lieverdquote:Op vrijdag 28 november 2008 14:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Hohoho, ik heb de eerste drie seizoenen wel gezien hoor. Hoewel ik Ben niet ken
.
Niet, want het is al een hele tijd geleden dat ik het heb gezien en heb geen idee meer wie Ben is, als ik hem zie herken ik hem vast wel. Maar halloooo, Karen Walker wint toch van iedereen dus al had jij tegenover haar gestaan, dan had ik nog voor Karen gekozen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Marble het volgende:
[..]
Ben zat al in seizoen 2 en 3, dus je valt een tikje door de mand nu lieverd.
Ga nu in je emoties geen dingen roepen die je niet meent en waar je al spijt van hebt als ze uit je toetsenbord vloeien, want we weten hier allemaal wel wie de geheimzinnige gemaskerde voorzitster van de officiële Marble-fanclub is. J'accuse!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar halloooo, Karen Walker wint toch van iedereen dus al had jij tegenover haar gestaan, dan had ik nog voor Karen gekozen.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:43 schreef Marble het volgende:
[..]
Ga nu in je emoties geen dingen roepen die je niet meent en waar je al spijt van hebt als ze uit je toetsenbord vloeien, want we weten hier allemaal wel wie de geheimzinnige gemaskerde voorzitster van de officiële Marble-fanclub is. J'accuse!
Het loopt allemaal in het honderd sinds ik het tournament niet meer run.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Marble het volgende:
Is het eigenlijk niet tamelijk onkies dat ongure types als shiNinG-staR en Svensational, die bij mijn weten niet eens Lost kijken, desondanks en masse en ongegeneerd Ben en Sawyer eruit stemmen? Lijkt me streng tegen de reglementen van onze overlord.
Hoezo, "ongeschreven"?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:29 schreef Marble het volgende:
[..]
Mja, ik stem in zo'n geval gewoon niet op betreffend paar als je een van de twee niet kent. Lijkt me het enige rationele om te doen. En dat is ook de gebruikelijke ongeschreven regel bij dit soort toernamenten.
quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:52 schreef Zhenar het volgende:
Hoe moet je stemmen?
[..]
Als je één of meer van de personages uit een duel niet kent, stem daar dan niet op, want je bent in dat geval niet in staat een goede afweging te maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |