SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Your order for Lost: The Complete Fourth Season - The Expanded Experience has been posted.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:06 schreef Jarno het volgende:
Wat een onzin. Ben is helemaal geen asshole. Hij is net zo goed slachtoffer als de rest van de Losties.
Ach gut, wat guitig. Iemand die doet alsof hij ergens verstand van heeft.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:11 schreef Illyria het volgende:
[..]
Lost lijkt me wat te hoog gegrepen voor je (wist niet dat dat mogelijk was, maar jij bewijst het), misschien is Tik Tak meer iets voor jou.
Mja. Wij moeten nog steeds de S1-3 box doorwerken, gaan we nu nooit meer redden voordat het weer begint natuurlijk. En dan eigenlijk ook nog S4... Halp!quote:Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef Ace1 het volgende:
Het is al zo lang geleden sinds vorig seizoen, en er gebeurd altijd zoveel.. dat ik echt totaal kwijt ben waar de serie over ging, en hoe het af is gelopen
Dat word een Lost-marathonquote:Op donderdag 27 november 2008 12:53 schreef Ace1 het volgende:
Het is al zo lang geleden sinds vorig seizoen, en er gebeurd altijd zoveel.. dat ik echt totaal kwijt ben waar de serie over ging, en hoe het af is gelopen
natuurlijk red je dat wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef Jarno het volgende: [..] Mja. Wij moeten nog steeds de S1-3 box doorwerken, gaan we nu nooit meer redden voordat het weer begint natuurlijk. En dan eigenlijk ook nog S4... Halp!
* sylvesterrr wacht ook braaf mee.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:16 schreef Extradionary het volgende:
Gaat in de wachtrij staan, nog maar een paar maand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |