Same here.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:48 schreef Harajuku. het volgende:
Ik download het altijd. En wanneer de box uit is koop, of krijg ik die
Dat er idd weinig echte Losties nog op t eiland zijn viel mij ook gelijk op ja! En Desmond staat gelukkig op de posterquote:Op donderdag 20 november 2008 20:06 schreef Zhenar het volgende:
[ afbeelding ]
grote variant
Andere versie:
[ afbeelding ]
Damn, wat zitten er eigenlijk nog weinig original Losties op het eiland!![]()
Ik vind de splitsing eiland/vasteland niet zo geslaagd in deze poster eigenlijk. Was veel toffer vorig seizoen, met die weerspiegeling in het water
Tja, toen zaten ze ook allemaal ook nog gewoon op het eiland, en kwam het vasteland pas in dat seizoen zelf in beeldquote:Ik vind de splitsing eiland/vasteland niet zo geslaagd in deze poster eigenlijk. Was veel toffer vorig seizoen, met die weerspiegeling in het water
En Claire is er zoals voorspeld vanaf. Net als Jin, maar daarvan geloof ik toch niet dat hij dood is.quote:Op vrijdag 21 november 2008 10:16 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Dat er idd weinig echte Losties nog op t eiland zijn viel mij ook gelijk op ja! En Desmond staat gelukkig op de posterNog 2 maanden!
Je zal toch moeten wachten tot ze allemaal uitgezonden zijn, of kan je per episode downloaden na de airdate?quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:24 schreef Jarno het volgende:
S5 is ook al te bestellen in de US iTunes store zag ik net. Voor 50 dollar in HD, voor 35 dollar in SD.
Meestal zijn ze vrij rap beschikbaar op iTunes.quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je zal toch moeten wachten tot ze allemaal uitgezonden zijn, of kan je per episode downloaden na de airdate?
Die is in seizoen 1 al voorbij gekomenquote:
Euh, heeft dat Ajira Airways wat met Lost te maken?quote:Op maandag 24 november 2008 12:32 schreef Houtworm het volgende:
Die Fray / LOST video clip belooft ook weer een boel aparte situaties!
Ook weer nieuwe "hints" te vinden in de clip.
http://ajiraairways.com/
Duh.quote:Op maandag 24 november 2008 23:26 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Euh, heeft dat Ajira Airways wat met Lost te maken?
Lol, dan loop ik nogal achter dus. Ik heb m vorige weekpas voor t eerst gezienquote:Op maandag 24 november 2008 14:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die is in seizoen 1 al voorbij gekomen
JAG bestaat al ietsje langer dan Lost.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, dan loop ik nogal achter dus. Ik heb m vorige weekpas voor t eerst gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
Ah, het was dus een scene uit JAG! ik voel me echt heel simpel nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
JAG bestaat al ietsje langer dan Lost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Your order for Lost: The Complete Fourth Season - The Expanded Experience has been posted.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |