ik zie et al, het zijn de bougies!quote:
Ik dacht meer aan te lage banden spanning..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:36 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
ik zie et al, het zijn de bougies!
lage bandenspanning is onzin, banden zien er nog super uit! beter kijken matje!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:48 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan te lage banden spanning..
Of een lekkende koppakking?
Nou het leek erop alsof de achterband een beetje naar binnen wegzakte.. Dus dacht die had wel beetje opgepompt mogen worden.. Profiel is nog netjes trouwensquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:51 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
lage bandenspanning is onzin, banden zien er nog super uit! beter kijken matje!
en lekke koppakking is voor n00bs
Wat beter grip zou moeten leveren.. De foto geeft mij echter wat twijfels bij deze verklaring..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:01 schreef -Muse- het volgende:
De positionering van de voorbumper geeft ook een hoop extra downforce!
Ook met bergen grip kan een idioot zo'n bak tegen de vangrail parkerenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:06 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wat beter grip zou moeten leveren.. De foto geeft mij echter wat twijfels bij deze verklaring..
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef pavv het volgende:
[..]
Komt zo'n kofferbak aan de voorzijde toch weer van pas he!
huh?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
Kutprogramma met die kankerkabouter en zijn kankergele duimpjes voor het beantwoorden van een goede vraag.
Ben je niet in de war met blik op de weg?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Devlinsect het volgende:
Kutprogramma met die kankerkabouter en zijn kankergele duimpjes voor het beantwoorden van een goede vraag.
Dat is inderdaad die André. Als je dan iets minder imbeciel overkomt dan de gemiddelde persoon waaraan ze vragen wat dat bord betekent, dan krijg je zo eenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met blik op de weg?
En ja, dat programma zuigt ook![]()
JA ik ben in de war met dat programmaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met blik op de weg?
En ja, dat programma zuigt ook![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
JA ik ben in de war met dat programma
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:49 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad die André. Als je dan iets minder imbeciel overkomt dan de gemiddelde persoon waaraan ze vragen wat dat bord betekent, dan krijg je zo een
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef pavv het volgende:
[..]
Komt zo'n kofferbak aan de voorzijde toch weer van pas he!
ach er reden niet veel mensen op die weg dus in principe was het niet zo ergquote:Op zondag 12 oktober 2008 21:15 schreef dmxniek het volgende:
kun je mij niet matsen het is maar 4 kilometer.. wat een mongool hij rijd 54 te hard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |