ja maar die 2 hebben elke avond feestquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we maar weer even weggaan tot jullie klaar zijn.![]()
Echt, de eerst volgende keer dat ik je zie, kan je je shit schuilen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lobbie, Aldi is op zaterdag tot 18:00 open.
quote:
Omdat je verraad pleegt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kannst du das bitte mal erklären?
altijd als ik secondelijm gebruik kleven mijn vingers aan elkaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
proppie papier mesje en seconde lijm is in 1 minuut gebeurt, de lol duurt nog dagen misschien
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat was ik toen verliefd op George Kooijmans.
Allereerste concert waar ik naartoe ging. Heel stoer, in het leren jasje van mijn zus.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
manu hatte recht und du wisst das!
Ohw, nou ja, het is ook eigenlijk een schoolkamp grap, lang geleden enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
altijd als ik secondelijm gebruik kleven mijn vingers aan elkaar![]()
en het stukje wat ik wil lijmen ligt dan nog gewoon stuk te zijn
maar die vingers ben ik nog een uur bezig om ze weer van elkaar af te krijgen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja gaaf. Dat was in sporthal De Vliegermolen. Ik verkocht daar nog stukjes hasj.![]()
In die periode speelden daar vaak (internationale) bands van naam en faam.
Heeft iemand wel eens de Omid Djalilli show gezien?
Lachen!! Osama Bin Laden zong daar
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks gaan ze hier nog denken dat ik een of andere Mussert ben
Nee joh, sodemieter op. Je zit hier iets langer als alleen vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks gaan ze hier nog denken dat ik een of andere Mussert ben
o voor mij betekent het ''melig''.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat is er met jou en desmiley ?
Lekker denigrerend
En jij met je rooie kruisquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Fan, leuke avatar. Ik herken Ribas, maar wie is die vent met die zonnebril?
Eindhoven, de gekstequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.![]()
Melig bedoel je:quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o voor mij betekent het ''melig''.....
bedoel het niet denigrerend ......
welke smiley staat voor ''meilig'' dan eigenlijk?
[..]
Je ben wel erg sensitiefquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat is er met jou en desmiley ?
Lekker denigrerend
[..]
nee die is meer gestoordquote:
Neuj, help eens danquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef Coos het volgende:
Maar goed, mijn relalert ging af maar het wil nog niet zo vlotten met die rel.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee die is meer gestoord![]()
gewoon melig,,, in eh. ja........ een beetje stom zitten grijzen achter je pc
ken je toch wel dat gevoel
Met al die posts van jou geloof ik dat ik dat ben!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef neo567 het volgende:
[..]
Neuh, wie kent mezelf beter jij of ik
Je bent veel te laat, ouwe ketama-boer.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef Coos het volgende:
Maar goed, mijn relalert ging af maar het wil nog niet zo vlotten met die rel.
Proef je toch nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt het schudden Manu, Lobasca is nou "met Coos".
Echt niet, Manu is My Man.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je kunt het schudden Manu, Lobasca is nou "met Coos".
Dolf!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent veel te laat, ouwe ketama-boer.
Zeg Coos, hoest op 't plattelandquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Met al die posts van jou geloof ik dat ik dat ben!![]()
Als ik jouw berichten lees doe ik dat idd, lollig Fanquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee die is meer gestoord![]()
gewoon melig,,, in eh. ja........ een beetje stom zitten grijzen achter je pc
ken je toch wel dat gevoel
Hallo!! Manu is er ook nog hoor.quote:
Ik las hoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent veel te laat, ouwe ketama-boer.
Moet wel een beetje realistisch blijven aan het gelieerde topic toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:07 schreef Lobasca het volgende:
De grappen worden gelift naar een hoger niveau.
Eej, relster met pensioen.quote:
Ik zie het al.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hier herken je me nu zonnebrilletje afgedaan en haartjes zijn weer droog![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat Truus van Hanegem?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hier herken je me nu zonnebrilletje afgedaan en haartjes zijn weer droog![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jouw woorden, schat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is wel makkelijk om zo Ruudje weg te krijgen
Ja dat kan ik me voorstellen, in een CBML:-forum.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is wel makkelijk om zo Ruudje weg te krijgen
Mooi is dat je gevoel niet kan vergelijken, maar zo'n emo dingetje helpt welquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij zit duidelijk met andere gevoelens achter je pc dan ik .......
Mezelf in de aanbieding gooien.quote:
Jij volgt ook "de uitzending"quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, in een CBML:-forum.
mijn kop staat meestal zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al.Toch gewoon een cutie.
![]()
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..quote:
Is dat na de weersvoorspelling voor de komende dagen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn kop staat meestal zo![]()
en héél soms zo![]()
[ afbeelding ]
Mooi, NMNS, kom je ook buiten spelen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..
Dus deze goedheid offert haar vrijdagavond maar weer eens op.
Namen en rugnummers van die slijmjurken en wankers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..
Dus deze goedheid offert haar vrijdagavond maar weer eens op.
Jij schreeuwde het hardst.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van die slijmjurken en wankers.
Ikke wel, hoe durf je het godverdegodver in dit topic naar voren te brengenquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat na de weersvoorspelling voor de komende dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |