Eej, relster met pensioen.quote:
Ik zie het al.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hier herken je me nu zonnebrilletje afgedaan en haartjes zijn weer droog![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is dat Truus van Hanegem?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hier herken je me nu zonnebrilletje afgedaan en haartjes zijn weer droog![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jouw woorden, schat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is wel makkelijk om zo Ruudje weg te krijgen
Ja dat kan ik me voorstellen, in een CBML:-forum.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is wel makkelijk om zo Ruudje weg te krijgen
Mooi is dat je gevoel niet kan vergelijken, maar zo'n emo dingetje helpt welquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
jij zit duidelijk met andere gevoelens achter je pc dan ik .......
Mezelf in de aanbieding gooien.quote:
Jij volgt ook "de uitzending"quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, in een CBML:-forum.
mijn kop staat meestal zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik zie het al.Toch gewoon een cutie.
![]()
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..quote:
Is dat na de weersvoorspelling voor de komende dagen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
mijn kop staat meestal zo![]()
en héél soms zo![]()
[ afbeelding ]
Mooi, NMNS, kom je ook buiten spelen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..
Dus deze goedheid offert haar vrijdagavond maar weer eens op.
Namen en rugnummers van die slijmjurken en wankers.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Via PM en MSN word ik beDOLFen onder de berichten dat het hier een saaie boel is, sinds ik minder post..
Dus deze goedheid offert haar vrijdagavond maar weer eens op.
Jij schreeuwde het hardst.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van die slijmjurken en wankers.
Ikke wel, hoe durf je het godverdegodver in dit topic naar voren te brengenquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is dat na de weersvoorspelling voor de komende dagen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |