ja maar die 2 hebben elke avond feestquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we maar weer even weggaan tot jullie klaar zijn.![]()
Echt, de eerst volgende keer dat ik je zie, kan je je shit schuilen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lobbie, Aldi is op zaterdag tot 18:00 open.
quote:
Omdat je verraad pleegt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Kannst du das bitte mal erklären?
altijd als ik secondelijm gebruik kleven mijn vingers aan elkaarquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:52 schreef neo567 het volgende:
[..]
proppie papier mesje en seconde lijm is in 1 minuut gebeurt, de lol duurt nog dagen misschien
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat was ik toen verliefd op George Kooijmans.
Allereerste concert waar ik naartoe ging. Heel stoer, in het leren jasje van mijn zus.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
manu hatte recht und du wisst das!
Ohw, nou ja, het is ook eigenlijk een schoolkamp grap, lang geleden enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
altijd als ik secondelijm gebruik kleven mijn vingers aan elkaar![]()
en het stukje wat ik wil lijmen ligt dan nog gewoon stuk te zijn
maar die vingers ben ik nog een uur bezig om ze weer van elkaar af te krijgen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:57 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Ja gaaf. Dat was in sporthal De Vliegermolen. Ik verkocht daar nog stukjes hasj.![]()
In die periode speelden daar vaak (internationale) bands van naam en faam.
Heeft iemand wel eens de Omid Djalilli show gezien?
Lachen!! Osama Bin Laden zong daar
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks gaan ze hier nog denken dat ik een of andere Mussert ben
Nee joh, sodemieter op. Je zit hier iets langer als alleen vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Straks gaan ze hier nog denken dat ik een of andere Mussert ben
o voor mij betekent het ''melig''.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat is er met jou en desmiley ?
Lekker denigrerend
En jij met je rooie kruisquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Fan, leuke avatar. Ik herken Ribas, maar wie is die vent met die zonnebril?
Eindhoven, de gekstequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat men al van je denkt, met je PSV shirt.![]()
Melig bedoel je:quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o voor mij betekent het ''melig''.....
bedoel het niet denigrerend ......
welke smiley staat voor ''meilig'' dan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |