De voorrondes zijn het leukstequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
SBS6, zelfde als voorronde Idols...
Ligt het trouwens aan mij of is het totaal onnuttig om een kind van 13 door te laten gaan ivm arbeidsinspectie?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:57 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook niet verwacht, maar wel leuk voor haar
Na de voorrondes haak ik ook vaak af, dan kijk ik eens een samenvatting of iets, maar nooit meer een uitzending...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
De voorrondes zijn het leukste![]()
Zal zeker beperkingen hebben, maar Jantje Smit (quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of is het totaal onnuttig om een kind van 13 door te laten gaan ivm arbeidsinspectie?
Dat heeft naar mijn idee totaal geen nut. Maar het is niet live toch??? Dan zou het wel mogen,....misschien??quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of is het totaal onnuttig om een kind van 13 door te laten gaan ivm arbeidsinspectie?
Volgens mij zat hij ook met die beperkingen, weet niet hoe dat precies is opgelost...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal zeker beperkingen hebben, maar Jantje Smit () is er toch ook aardig mee weggekomen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 pronkt even met nieuwe ava
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
PRECIES wat ik dacht.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
Noud moest maar fijn jurist blijven... gevalletje schoenmaker.....
Nope, maar het gaat om het bandje en die moeten het vooral in het begin van het schnabbel circuit hebben en daarin lijk je me niet beperkt te kunnen worden door arbeidsinspectie enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Dat heeft naar mijn idee totaal geen nut. Maar het is niet live toch??? Dan zou het wel mogen,....misschien??
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:49 schreef blomst het volgende:
[..]
26-08-2004 Nootdorp Zuid Holland Gert
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
kom nou effe sportief zijn ruudje jij had Nena 2 jaar mogen wij ook effe
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat had ik je al eerder gezegd, en ik gun het jullie
![]()
maar je kent hem alleen van de tv en niet van streams![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
De patat was trouwens enorm lekker. Met Cola, en een kroket.
Terecht, hij is leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
Barco...quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eigenlijk moet jij Darco in je AVA zetten toch?
Ronde zoveel,de stok leeft nooit langquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godsamme, nog stééds dat stok-gedoe, VIER jaar later.![]()
Erg hard gaat het geloof ik niet, als ze nu op # 76 zitten.
Of wordt dat ding nog steeds om de haverklap gekaapt, in de fik gestoken of ondergepoept?
Niet als je hem in zo'n godsverlaten gebied neer hangt, waar dan ook nog mensen niet bij de sleutel kunnenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:14 schreef blomst het volgende:
[..]
Ronde zoveel,de stok leeft nooit lang
Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Máár ik zit nu wel voor pampus...
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.![]()
Ik wil ook patat.![]()
Ben toch maar wel door de regen sigaretten gaan halen, kattenvoer was bijna op.
Regen, wat is dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.![]()
Ik wil ook patat.![]()
Ben toch maar wel door de regen sigaretten gaan halen, kattenvoer was bijna op.
Je bent net zo flauw als die eikel van de benzinepomp. Toen ik daar vroeger kattenvoer kocht, had hij altijd de standaardopmerking: 'Voor de visite op de toastjes? 'quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerHoe is dat met het kattenvoer? Krijg je het een beetje weg
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor kattenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerHoe is dat met het kattenvoer? Krijg je het een beetje weg
Nog geen regen bij jou?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen, wat is dat?![]()
Ik zorg altijd voor een flinke voorraad kattenvoer... dat trouwens best te eten is als het echt moet, Ruud.
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen, wat is dat?![]()
Ik zorg altijd voor een flinke voorraad kattenvoer... dat trouwens best te eten is als het echt moet, Ruud.
Jouw broer werkt bij een benzinepomp.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor katten
ben de naam vergeten......
die heb ik een keer op toastjes gesmeerd met mijn verjaardag, maar bij de eerste die hapte
(was mijn broer) ging ik helaas al stuk![]()
![]()
omdat ie zij goh lekker........ zelf gemaakt ?
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor katten
die heb ik een keer op toastjes gesmeerd met mijn verjaardag, maar bij de eerste die hapte
![]()
![]()
Moet je ook niet aan het eind van de middag gaan, zijn die schappen altijd leegquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog geen regen bij jou?![]()
Schuld van die Dis-Cunt-er van een Aldi, was daar gisteren speciaal naar toe gefietst voor een voorraad, helemaal uitverkocht.
Gadverdammequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw broer werkt bij een benzinepomp.
Oh, is dat getest? Je moet er maar op komen... Ik denk dat het in elk geval niet ongezond is, maar lekker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.
Lieve poppedop, het was op koopavond.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan het eind van de middag gaan, zijn die schappen altijd leeg
Frikandel schijnt meer troep in te zitten dan je lief isquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, is dat getest? Je moet er maar op komen... Ik denk dat het in elk geval niet ongezond is, maar lekker?
Sterker nog, je staat erom bekend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee ik had jou post nog niet gezien, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige die houd van flauwe
grapjes
vind je het gek als je de hele week dat hondenvoer uitkotstquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.
Paardenogen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
Frikandel schijnt meer troep in te zitten dan je lief is
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sterker nog, je staat erom bekend.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vind je het gek als je de hele week dat hondenvoer uitkotst
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Zoiets moet je mij niet flikken, dan pak ik je wel terug, iets met tandpastaquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow men, ik had echt onder tafel gelegen van t lachen.... ook als ik het zelf in mij mond had gestoken....
Ow en jij hebt iets met zei/zij?![]()
nou ik lag wel zo'n beetje onder tafel ja........ hield ik die schaal ook nog scheefquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow men, ik had echt onder tafel gelegen van t lachen.... ook als ik het zelf in mij mond had gestoken....
Ow en jij hebt iets met zei/zij?![]()
Nee hoor, hij had niks uitgekotst maar alles opgevroten, wel met een beetje sla en tomaat er bijquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vind je het gek als je de hele week dat hondenvoer uitkotst
wat voor grap kun je uithalen met tandpasta dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zoiets moet je mij niet flikken, dan pak ik je wel terug, iets met tandpasta
Nee nee, manu heeft daar een goed punt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieve poppedop, het was op koopavond.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
Gatverdegatverdegatver.
NSB-er!quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee nee, manu heeft daar een goed punt!
Zoiets:quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat voor grap kun je uithalen met tandpasta dan?
quote:
Pfffffffff, we kunnen ook gewoon gaan rellenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zullen we maar weer even weggaan tot jullie klaar zijn.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
‘Leen’ de tube tandpasta van de persoon die je wil beetnemen (hij mag zelf totaal van niets weten, dus je kan hem best gewoon nemen). Scheur een stukje toiletpapier af en rol het tot een bolletje ter grootte van de opening van de tube. Prop het propje in de opening en dek dit af met de secondelijm (! Zorg ervoor dat dit er zo onopvallend mogelijk uitziet! ). Snijd nu met een breekmes in de lengte van de tube een snede. (Zorg ervoor dat je niet te hard drukt!) Veeg de eventueel uitgelekte tandpasta af. Plaats de tube nu terug waar je hem gevonden hebt. KLAAR!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef neo567 het volgende:
[..]
Zoiets:
‘Leen’ de tube tandpasta van de persoon die je wil beetnemen (hij mag zelf totaal van niets weten, dus je kan hem best gewoon nemen). Scheur een stukje toiletpapier af en rol het tot een bolletje ter grootte van de opening van de tube. Prop het propje in de opening en dek dit af met de secondelijm (! Zorg ervoor dat dit er zo onopvallend mogelijk uitziet! ). Snijd nu met een breekmes in de lengte van de tube een snede. (Zorg ervoor dat je niet te hard drukt!) Veeg de eventueel uitgelekte tandpasta af. Plaats de tube nu terug waar je hem gevonden hebt. KLAAR!
Of anders van die anti nagelbijt shitties op de achterkant van een tandenborstel smeren, geeft leuke grimassen![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Moet je nu morgen trouwens weer naar die klote drukke zaterdag aldi fietsen?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfffffffff, we kunnen ook gewoon gaan rellen
Die gaat zondag pas, om 21:30.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Moet je nu morgen trouwens weer naar die klote drukke zaterdag aldi fietsen?
Doe eens, dan blijf ik tenminste wakker.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pfffffffff, we kunnen ook gewoon gaan rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |