Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Máár ik zit nu wel voor pampus...
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.![]()
Ik wil ook patat.![]()
Ben toch maar wel door de regen sigaretten gaan halen, kattenvoer was bijna op.
Regen, wat is dat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Onderuit gezakt, met een heerlijk vol gevol, van de vette ranzige troep.![]()
Ik wil ook patat.![]()
Ben toch maar wel door de regen sigaretten gaan halen, kattenvoer was bijna op.
Je bent net zo flauw als die eikel van de benzinepomp. Toen ik daar vroeger kattenvoer kocht, had hij altijd de standaardopmerking: 'Voor de visite op de toastjes? 'quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerHoe is dat met het kattenvoer? Krijg je het een beetje weg
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor kattenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zag nog een stukje Braniac vandaag, over het eten van hondevoerHoe is dat met het kattenvoer? Krijg je het een beetje weg
Nog geen regen bij jou?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen, wat is dat?![]()
Ik zorg altijd voor een flinke voorraad kattenvoer... dat trouwens best te eten is als het echt moet, Ruud.
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Regen, wat is dat?![]()
Ik zorg altijd voor een flinke voorraad kattenvoer... dat trouwens best te eten is als het echt moet, Ruud.
Jouw broer werkt bij een benzinepomp.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor katten
ben de naam vergeten......
die heb ik een keer op toastjes gesmeerd met mijn verjaardag, maar bij de eerste die hapte
(was mijn broer) ging ik helaas al stuk![]()
![]()
omdat ie zij goh lekker........ zelf gemaakt ?
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
toen ik nog 2 katten had had ik wel eens van die kuipjes paté speciaal voor katten
die heb ik een keer op toastjes gesmeerd met mijn verjaardag, maar bij de eerste die hapte
![]()
![]()
Moet je ook niet aan het eind van de middag gaan, zijn die schappen altijd leegquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog geen regen bij jou?![]()
Schuld van die Dis-Cunt-er van een Aldi, was daar gisteren speciaal naar toe gefietst voor een voorraad, helemaal uitverkocht.
Gadverdammequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw broer werkt bij een benzinepomp.
Oh, is dat getest? Je moet er maar op komen... Ik denk dat het in elk geval niet ongezond is, maar lekker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.
Lieve poppedop, het was op koopavond.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je ook niet aan het eind van de middag gaan, zijn die schappen altijd leeg
Frikandel schijnt meer troep in te zitten dan je lief isquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, is dat getest? Je moet er maar op komen... Ik denk dat het in elk geval niet ongezond is, maar lekker?
Sterker nog, je staat erom bekend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
nee ik had jou post nog niet gezien, dus waarschijnlijk ben ik niet de enige die houd van flauwe
grapjes
vind je het gek als je de hele week dat hondenvoer uitkotstquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het hondevoer bleek best wel gezond, maar niet lekker. De proefpersoon had er een week van gevreten en was amper aangekomen. Zijn maat leefde een week op alleen vette snacks en was bijna 5 kilo zwaarder.
Paardenogen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef neo567 het volgende:
[..]
Frikandel schijnt meer troep in te zitten dan je lief is
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sterker nog, je staat erom bekend.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
vind je het gek als je de hele week dat hondenvoer uitkotst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |