Daar kom je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
avondje van sinterklaas
ja weet ik veel........ weet ook geen OP voor deze zooi
quote:
Kijk ze allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga met koffie op de bank naar Ribas kijken![]()
eh..... ik bedoel het programma natuurlijk .......
tot later
Grote grutten, bijna vergeten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Gribus-tijd!
Oh ja, dat programma loopt ook nog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:28 schreef neo567 het volgende:
CBML is aan de gang !!!
En ik kijk niet
Over een half uurtje staat het al online, zonder reclamequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Gribus-tijd!
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wist je dat het verschil tussen RIBAS en BRIAN maar 1 letter is ?!
schorrie morrie alletweequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.
Ribas lijkt me wel een roddeltante.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderen
Ribas doet het niet anaal?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderen
Even F5 of Ctrl-F5 doen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die ava. Had desii een hele mooie gemaakt, krijg ik nog steeds deze....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
De SC zit niet op slot Lobasca.
goh........quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wist je dat het verschil tussen RIBAS en BRIAN maar 1 letter is ?!
Liesquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die ava. Had desii een hele mooie gemaakt, krijg ik nog steeds deze....
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorigequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ze vliegen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorige
Grin, dat was ook het eerste wat ik dacht....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorige
Mijn eerste gedachte zou dan waarschijnlijk zijn 'Ik heb een ban'.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, dat was ook het eerste wat ik dacht....
* Juud geeft toe dat het haar ook wel eens is overkomen*
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou dan waarschijnlijk zijn 'Ik heb een ban'.
Ooooohhh dat wil ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
De patat was trouwens enorm lekker. Met Cola, en een kroket.
Ja, maak het nog lekkerder. Nee, hoor ben blij dat je zo lekker heb zitten smullenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nou precies wat ik ook denk zo'n een keer per maand. Echt lekker smullen is dat.
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, maak het nog lekkerder. Nee, hoor ben blij dat je zo lekker heb zitten smullen
DISANA niet plagenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...
Ik wilde ook friet gaan halen, maar liet me nog een beetje tegenhouden door het herfstige weer v.s de warme huiskamer. Jij gooit weer wat gewicht in het: friet halen-schaaltjequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...
Nou, bij mij kwam het juist doordat het begon af te koelen en ik dat niet zo in de gaten had. Mijn deur naar de tuin stond nog open en ik merkte ineens dat ik het fris had en dat mijn voeten koud waren. Toen ging dat lampje branden: patat!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde ook friet gaan halen, maar liet me nog een beetje tegenhouden door het herfstige weer v.s de warme huiskamer. Jij gooit weer wat gewicht in het: friet halen-schaaltje
Is er nog steeds een stokquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef APK het volgende:
Jezus, de fokstok gaat nog steeds door Nederland.
FOK! Stok door NL-spel #76: VERMIST ?
Jeugdsentiment.
Ik was van plan om hem zondag op te halen, maar hij schijnt er niet meer te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef APK het volgende:
Jezus, de fokstok gaat nog steeds door Nederland.
FOK! Stok door NL-spel #76: VERMIST ?
Jeugdsentiment.
Tijdelijk even niet dusquote:
Blijkbaar niet, maar neem gerust de moeite om een CBL-SC stok te maken.quote:
Ik heb hem in ronde twee en ronde drie in handen gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was van plan om hem zondag op te halen, maar hij schijnt er niet meer te zijn
[..]
Tijdelijk even niet dus
Gert heeft hem in 2005 in handen gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb hem in ronde twee en ronde drie in handen gehad
Hij was nu net op een plek die ik ken en veel mensen niet en waar ik toevallig zondag kom en had het wel leuk gevonden om deze kant op te laten komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb hem in ronde twee en ronde drie in handen gehad
die van APK?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:40 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft hem in 2005 in handen gehad.
Ik was even weg gelopen om niet verder te lezen hahahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Pindasaus. Of speciaal met uitjes.
26-08-2004 Nootdorp Zuid Holland Gertquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:40 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft hem in 2005 in handen gehad.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
Jullie kijken toch ook wel naar de pulp bij Popstars?
nope nooit gezien.....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
Maakt niet uit, zolang hij z'n werk maar goed doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die Thijs van Leer ziet er écht niet uit
Ja, ik wel heb tot nu toe nog niets bijzonders gezien. Ik wacht op een 2e Hermanquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:50 schreef Juud79 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n mompelende zonneklep...
SBS6, zelfde als voorronde Idols...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nope nooit gezien.....
ja maar je kan het ook te bont maken natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang hij z'n werk maar goed doet
Thijs van Versleten jeans.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die Thijs van Leer ziet er écht niet uit
ah.... oké maar ik keek ook al nooit naar idiols....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef Juud79 het volgende:
[..]
SBS6, zelfde als voorronde Idols...
Ja dat had ik ook niet verwachtquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]Ik vond dat dikke meisje wel goed, verbaasde me wel dat ze haar door lieten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |