Daar kom je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
avondje van sinterklaas
ja weet ik veel........ weet ook geen OP voor deze zooi
quote:
Kijk ze allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
ik ga met koffie op de bank naar Ribas kijken![]()
eh..... ik bedoel het programma natuurlijk .......
tot later
Grote grutten, bijna vergeten.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Gribus-tijd!
Oh ja, dat programma loopt ook nog.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:28 schreef neo567 het volgende:
CBML is aan de gang !!!
En ik kijk niet
Over een half uurtje staat het al online, zonder reclamequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:31 schreef PeterNB het volgende:
Gribus-tijd!
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wist je dat het verschil tussen RIBAS en BRIAN maar 1 letter is ?!
schorrie morrie alletweequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al eens bedacht. Ik weet ook niet wie ik een grotere lul vind. Brian was zo achterbaks, dat heeft deze sukkel volgens mij niet zo.
Ribas lijkt me wel een roddeltante.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderen
Ribas doet het niet anaal?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Brian deed alles achterlangs en Ribas is wel redelijk direct, maar kan nog veranderen
Even F5 of Ctrl-F5 doen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die ava. Had desii een hele mooie gemaakt, krijg ik nog steeds deze....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |