quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Disana het volgende:
De SC zit niet op slot Lobasca.
goh........quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wist je dat het verschil tussen RIBAS en BRIAN maar 1 letter is ?!
Liesquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik snap helemaal niets van die ava. Had desii een hele mooie gemaakt, krijg ik nog steeds deze....
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorigequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik snap het niet. Ik zie ze vliegen.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorige
Grin, dat was ook het eerste wat ik dacht....quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Geef maar toe: je zat vast nog in de vorige
Mijn eerste gedachte zou dan waarschijnlijk zijn 'Ik heb een ban'.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Grin, dat was ook het eerste wat ik dacht....
* Juud geeft toe dat het haar ook wel eens is overkomen*
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou dan waarschijnlijk zijn 'Ik heb een ban'.
Ooooohhh dat wil ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:18 schreef Disana het volgende:
De patat was trouwens enorm lekker. Met Cola, en een kroket.
Ja, maak het nog lekkerder. Nee, hoor ben blij dat je zo lekker heb zitten smullenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's nou precies wat ik ook denk zo'n een keer per maand. Echt lekker smullen is dat.
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:26 schreef Mathara het volgende:
[..]
Ja, maak het nog lekkerder. Nee, hoor ben blij dat je zo lekker heb zitten smullen
DISANA niet plagenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...
Ik wilde ook friet gaan halen, maar liet me nog een beetje tegenhouden door het herfstige weer v.s de warme huiskamer. Jij gooit weer wat gewicht in het: friet halen-schaaltjequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Warm en zout... en dan die koel-sissende Cola erbij, en een malse kroket...
Nou, bij mij kwam het juist doordat het begon af te koelen en ik dat niet zo in de gaten had. Mijn deur naar de tuin stond nog open en ik merkte ineens dat ik het fris had en dat mijn voeten koud waren. Toen ging dat lampje branden: patat!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde ook friet gaan halen, maar liet me nog een beetje tegenhouden door het herfstige weer v.s de warme huiskamer. Jij gooit weer wat gewicht in het: friet halen-schaaltje
Is er nog steeds een stokquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef APK het volgende:
Jezus, de fokstok gaat nog steeds door Nederland.
FOK! Stok door NL-spel #76: VERMIST ?
Jeugdsentiment.
Ik was van plan om hem zondag op te halen, maar hij schijnt er niet meer te zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:30 schreef APK het volgende:
Jezus, de fokstok gaat nog steeds door Nederland.
FOK! Stok door NL-spel #76: VERMIST ?
Jeugdsentiment.
Tijdelijk even niet dusquote:
Blijkbaar niet, maar neem gerust de moeite om een CBL-SC stok te maken.quote:
Ik heb hem in ronde twee en ronde drie in handen gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was van plan om hem zondag op te halen, maar hij schijnt er niet meer te zijn
[..]
Tijdelijk even niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |