Niet de Republikeinen die ik ken, zelfs degene die films leuk vinden, vinden Hollywood maar een links bolwerk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Keken Amerikanen dan niet enorm op tegen filmsterren?
Jack Nicholson heeft een spotje voor Hillary gemaakt, Clint Eastwood was voor Hillary maar is nu voor McCain.. Stephen Baldwin is voor McCain, en Stallone en Schwarzenegger... daar heb je de karakterjongens bij mekaar!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Keken Amerikanen dan niet enorm op tegen filmsterren?
De vraag is of Palin gehakt zoden aan de dijk zet. Ze is nu toch al een aantal keren flink door de mangel gehaald en bij iedere controverse trekt ze meer stemmen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:26 schreef pberends het volgende:
Ik geloof er geen flikker van, die Biden maakt gehakt van Palin tijdens het VP-debat.
Bovendien gaat het eigenlijk helemaal niet om Palin-Biden, maar om Obama-McCain. De focus zal zich tot aan de verkiezingen steeds meer op hen richten. De Palin-storm is aan't uitwoeden, net zoals Gustav dat deed.
Leuk dat Palin tienduizenden mensen op de been kan brengen, maar dit toont meer de zwakte aan van McCain, en niet van Biden.
Waar kun je dat zien?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Jup, had rond de 40 notes met die account zag ikPlus deze nick vind ik leuker.
Interessant. Ik vraag me namelijk af in hoeverre de "aanvallen" vanuit de media richting Palin daadwerkelijk zin hebben en dat mensen gaan nadenken over hun keuze. Of is het vooral prekken voor eigen parochie en trekken de mensen in de Midwest hun eigen (republikeinse) plan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De vraag is of Palin gehakt zoden aan de dijk zet. Ze is nu toch al een aantal keren flink door de mangel gehaald en bij iedere controverse trekt ze meer stemmen.
Jij begint het te snappen. Nu de NOS nog.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Interessant. Ik vraag me namelijk af in hoeverre de "aanvallen" vanuit de media richting Palin daadwerkelijk zin hebben en dat mensen gaan nadenken over hun keuze. Of is het vooral prekken voor eigen parochie en trekken de mensen in de Midwest hun eigen (republikeinse) plan.
Amerika is meer dan New York en San Francisco.
2 notes... en ik dacht nog wel een model user te zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Oh? Die polls zijn een 3-day average he, ik zie Palin en McCain totaal niet doorstijgen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De vraag is of Palin gehakt zoden aan de dijk zet. Ze is nu toch al een aantal keren flink door de mangel gehaald en bij iedere controverse trekt ze meer stemmen.
4,50 administratiekosten voor een autogenerated html'tjequote:Op zaterdag 13 september 2008 20:40 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bij EenVandaag snappen ze het in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:45 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Jij begint het te snappen. Nu de NOS nog.
O ja, joh? Net zoals dat gerucht dat je bij Hannity hoorde, dat Joe Biden het zeker niet zou worden, want Michelle Obama zou dat niet willen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:20 schreef Perico het volgende:
Er doet een gerucht de ronde op vele blogsites en men zegt dat het door Rush Limbaugh de wereld in is geholpen.... het zou gaan, om het inruilen van Joe Biden voor Hillary Clinton als VP.
http://www.nytimes.com/2008/09/14/us/politics/14palin.html?_r=2&hp&oref=slogin&oref=sloginquote:Gov. Sarah Palin lives by the maxim that all politics is local, not to mention personal.
So when there was a vacancy at the top of the State Division of Agriculture, she appointed a high school classmate, Franci Havemeister, to the $95,000-a-year directorship. A former real estate agent, Ms. Havemeister cited her childhood love of cows as one of her qualifications for running the roughly $2 million agency.
Ms. Havemeister was one of at least five schoolmates Ms. Palin hired, often at salaries far exceeding their private sector wages.
Misschien overdreven, maar het viel mij direct op toen ik op het nieuws dit fragment zag van McCain en Obama. Niet meteen concluderend dat Obama 'slecht' is ofzo, maar het zegt toch iets over een persoon denk ik. Niet alleen de roos gooien 'als een klein kind een muntje in een fontein gooit' maar ook daarna meteen zn hand in zn zak, wat ie snel corrigeert. Het is meer zn juiste lichaamshouding die een beetje ontbreekt. Ik heb gelukkig nog niet veel ervaring met begrafenissen en dat soort gelegenheden, maar ergens snap ik dat, zeker zijn tegenstanders, dit online zetten en erover discussieren. Op een begrafenis neem je jezelf toch ook een bepaalde houding aan, handen in zak is volgens mij overal ter wereld een beetje een teken als 'wtf doe ik hier, waar wacht ik op, dit interesseert me niet' etc etc.quote:Op zaterdag 13 september 2008 22:16 schreef Caesu het volgende:
http://michellemalkin.com(...)a-tale-of-two-roses/
hier zitten ze zich op te winden over hoe Obama een roos gooit.
ik zag het eerst op CNN ook.quote:Op zondag 14 september 2008 00:46 schreef Daverz het volgende:
[..]
Misschien overdreven, maar het viel mij direct op toen ik op het nieuws dit fragment zag van McCain en Obama. Niet meteen concluderend dat Obama 'slecht' is ofzo, maar het zegt toch iets over een persoon denk ik. Niet alleen de roos gooien 'als een klein kind een muntje in een fontein gooit' maar ook daarna meteen zn hand in zn zak, wat ie snel corrigeert. Het is meer zn juiste lichaamshouding die een beetje ontbreekt. Ik heb gelukkig nog niet veel ervaring met begrafenissen en dat soort gelegenheden, maar ergens snap ik dat, zeker zijn tegenstanders, dit online zetten en erover discussieren. Op een begrafenis neem je jezelf toch ook een bepaalde houding aan, handen in zak is volgens mij overal ter wereld een beetje een teken als 'wtf doe ik hier, waar wacht ik op, dit interesseert me niet' etc etc.
Het is allemaal zwaar overdreven, ben ik zeker met je eens, maar je ziet duidelijk dat Obama foutjes aan het maken is. Sarah Palin vergelijken met een varken, nu dit; en Amerikanen zijn daar gevoelig voor; zo wordt het spel gespeeld. En Nederlandse media vallen allemaal over die Sarah Palin heen, maar wat een monsterkeuze is dat geweest van McCain zeg. Palin spreekt wel degelijk vrouwen aan namelijk, en switchen van Democratisch naar Republikeins is niet zo vreemd als het lijkt. Ik denk dat Obama érg zijn best moet doen wil hij nog een kans maken, wat eigenlijk alleen iets over hem zegt want iemand die na 8 jaar met zó'n verschrikkelijke president van de andere partij nog steeds niet de meerderheid van de bevolking aan zich kan binden, doet iets enorm fout.
Ik blijf erbij dat McCain tegenover Hillary Clinton veel beter was geweest; het gevoel van die goede jaren 90 terug, een fantastische first-man achter dr, en bovendien; een vrouw met de juiste leeftijd en ervaring. Zet dat tegenover een iets té oude McCain met een -dan waarschijnlijk- saaie iets jongere man als running mate en Clinton had gewonnen.
Ach, hij snijdt in ieder geval een valide punt aan wanneer hij stelt dat iemand die denkt dat er 4.000 jaar geleden dinosaurussen op aarde rondliepen toch een behoorlijk steekje los heeft zitten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe vaker Hollywood tegen Palin aan schopt, hoe beter het is voor McCain/Palin. Overbetaalde idioten als Matt Damon hebben met hun gekrijs een slapende reus in the Heartland wakker gemaakt.
Hoor ik daar standpunten & Amerikaanse verkiezingen in één zin ?quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh? Die polls zijn een 3-day average he, ik zie Palin en McCain totaal niet doorstijgen.
Die vrouwen-stemmers zullen zich ook wel gaan bedenken op termijn, als ze de ware standpunten van Palin te weten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |