quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:04 schreef kwakveense het volgende:
leuk devilsanddust! ik heb zelf heel cheapo gewoon een onderzoekscollege ondrwerp genomen en ben daarmee verder gegaan...
Dat gaat bij mij niet echt... M'n ene onderzoekscollege ging over Rome in de middeleeuwen, en voor het andere heb ik de ideologische achtergronden van de Faust van Marlowe en Jacob van Rijndorp uiteengezet en verklaard.quote:
Ja, ik kom daar oek fut.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:37 schreef mordradead het volgende:
Komtstou ook ut Liwwadden ofsuh?
Ja dat klonk goed! Hier was het weer vrijdag-subwaydag, dus ik zit ook nog helemaal volquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook tvp. Overigens zit ik nog steeds randvol van de uitgebreide lunch.
ook hoiquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik wil ook slank de nazomer in!
ben FLINK aan het sporten
moet over 16 weken topfit zijn~
SPARTAAAAA
ik vind 72 nogal wat voor een meisje eerlijk gezegd .. hoelang ben je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was vanochtend 68.3 kgWow, kan ik morgen lekker te buiten gaan met bbq'n en over een week gaan we lekker een weekje maastricht doen... Niet goed voor de lijn!! Ontbijten in hotel, hapje en veel drankjes op terrassen en heerlijk uit eten... Ik hou 72 kg in gedachten
Kijk eens in de tabel in de OP. Overigens heeft ze met een gewicht van 72 nog steeds een normaal BMI; dus het zal allemaal wel meevallen met dik zijn. Net als met de overige dames in dit topic trouwens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
ik vind 72 nogal wat voor een meisje eerlijk gezegd .. hoelang ben je?
'voor een meisje'quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
* uniekhoorn schiet in depressiequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Zijn PF en Chico nu al bij Conleche langs geweest?
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoorquote:
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)
maar k geloof dat ie niet helemaal aanslaat
is het straks de Slank-OUD-dik-de zomer inquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)
Misschien heb je dan ook helemaal niet zo slecht of veel gegeten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb een vreetbui gehad. een beschaafde, dat wel, voor zover die bestaan. want ik heb geen zakken leeggevreten, maar alles netjes in bakjes gedaan![]()
ook niet alles opgegeten hoor. en t gekke is, ik voel me er niet zo slecht over eigenljk... ik ben volledig bewus tvan wat er ging gebeuren boodschappen gaan doen, heb t niet tegengehouden, en nu achteraf voel ik me geen vreetmonster of loser of wat dan ook -- heel gek dit.
Zeg dat wel, ik hoefde dan niet echt te wennen aan vroeg op staan ofzo maar gewoon al het nieuwe moet ik even aan wennenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brakquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
hahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak. Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen
. Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak. Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen
. Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
ik word serieus al misselijk als ik dit leesquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...
Het is natuurlijk wel positief dat je je niet zo voeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...
ben fysiek ook wel n beetje misselijk...maar heb niet t idee dat ik "alles heb verpest" of "toch een zwakkeling ben" zoals ik dat voorheen had na een eetbui...
Mja ik dus ieder jaar weer. Moment dat de druk opeens minder is (rest van vakantie gewerkt) of ik weer druk ga krijgen, word ik verkouden/keelontsteking/ziek. Tegen de tijd dat school weer begint ben ik weer beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!
Nu geniet ik nog even, want in oktober wordt het echt druk en keihard werken. Af en toe 'oefen' ik met opstaan, dan zet ik de wekker om 7 uur, kruip ik eruit om m uit te zetten en ga ik meestal weer terug![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik word serieus al misselijk als ik dit lees![]()
Je kan het ook zien alsof het een leuke studie is en dat je het nooit door zou komen als je het niet interessant vindt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon even doorkrijgen hoe alles werkt bij de studie. Voor het ene vak zul je meer moeten doen dan voor het andere, en de tijd die je minder besteed aan de vakken die 'wel lukken' kun je op een gegeven moment goed over de week verspreiden zodat je ook nog kunt ademen![]()
komt allemaal wel goedmaar je hebt nu eenmaal niet de meest 'rustige' studie gekozen, dus je zult ook wel even op de blaren moeten zitten
de komende 5 jaar (5 jaar toch?)
Oh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
Nou ja, een vrije interpretatie van de tt moet kunnen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
Ik ook, vooral dat naar de stad gaan komt bekend voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb precies 't zelfde wat chico heeft!
Ik snapte 'm hoor schat!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
Op die foto in je zelfgemaakte jurkje vond ik je anders beslist niet dik. Hooguit een beetje mollig maar absoluut niet dik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:12 schreef kwakveense het volgende:
behalve ik :w ik ben gewoon dikmaar ik wás nog veel dikker
Damn, waarom lees ik dit nu pas, een paar uur geleden was ik nog in de Bijenkorfquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:32 schreef computergirl het volgende:
nagekomen bericht van vorige topic: de pure chocolade met thijm (merk New Tree) zag ik gisteren ook bij de Bijenkorf (ik was in Maastricht)
Ik zag er bv dikker uit met 76 kg bij 1m69quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef kwakveense het volgende:
k ben nog wel steeds obees, maar ik weet, bmi is niet zaligmakend.... (was in reactie op diegene die 70 kg veel vond voor n meisje: ik ben 82 kg bij 1,60...)
en thnx *bloos*
Maar als je begint op een BMI zoals wij dan is een blijvend gewichtsverlies van 10% al erg goed voor onze gezondheidquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef kwakveense het volgende:
k ben nog wel steeds obees, maar ik weet, bmi is niet zaligmakend.... (was in reactie op diegene die 70 kg veel vond voor n meisje: ik ben 82 kg bij 1,60...)
en thnx *bloos*
Moet je kijken hoever je al bent, en inderdaad hoe goed dat al voor je lichaam isquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef kwakveense het volgende:
ja, ik heb ooit bmi boven de 40 gehadtoen woog ik 105 kg...
5 jaar inderdaad, wil zeker een master gaan doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon even doorkrijgen hoe alles werkt bij de studie. Voor het ene vak zul je meer moeten doen dan voor het andere, en de tijd die je minder besteed aan de vakken die 'wel lukken' kun je op een gegeven moment goed over de week verspreiden zodat je ook nog kunt ademen![]()
komt allemaal wel goedmaar je hebt nu eenmaal niet de meest 'rustige' studie gekozen, dus je zult ook wel even op de blaren moeten zitten
de komende 5 jaar (5 jaar toch?)
Volgens mij is je taille omvang bepalender voor of je zou moeten afvallen, buikvet is het gevaarlijkst. Ik geloof dat een taille tussen de 70-80 cm gezond is, 70-88 cm al ietsje meer risico en boven de 88 cm wordt geadviseerd af te vallen. Voor zover ik weet heb jij een gezonde tailleomtrek.'quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar als je begint op een BMI zoals wij dan is een blijvend gewichtsverlies van 10% al erg goed voor onze gezondheid
Maarja heb ook nog steeds dat ik graag onder de 25 wil terwijl het eigenlijk onzin is
Vertel mij wat. Ik ben een uur geleden doorweekt thuisgekomenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef SHE het volgende:
TvP
Wat een **** weer dames. Storm, sneeuw, ijs...alles prima, maar geen zeikregen
Dat klopt inderdaad ook, maar ik had even over mensen met een BMI 35+ dan zijn er ook nog maar weinig met een gezonde taillequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Volgens mij is je taille omvang bepalender voor of je zou moeten afvallen, buikvet is het gevaarlijkst. Ik geloof dat een taille tussen de 70-80 cm gezond is, 70-88 cm al ietsje meer risico en boven de 88 cm wordt geadviseerd af te vallen. Voor zover ik weet heb jij een gezonde tailleomtrek.'
Bij mij was overigens hetzelfde, mijn taille zat nog wel binnen die range ook toen ik nog boven de 70 kg woog. Ik zit nu weliswaar op een BMI van 23-24 dus in theorie zou er nog wel wat vanaf kunnen (en in de praktijk ook nog wel) maar mijn huisarts vond dat geen goed idee "anders word je graatmager".
Oh op welke! En hoelang sta je ingeschreven? (Want ik ga ook reageren daarquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Damn, waarom lees ik dit nu pas, een paar uur geleden was ik nog in de BijenkorfVolgende keer meenemen
Overigens vind ik pure chocola wel goed snoep. Het stilt de zoete trek en na een klein beetje heb je al genoeg![]()
O en zwemmen is echt heerlijkTe lang alleen niet gedaan ( ik moet nog steeds iemand bellen voor een duikcursus!)
![]()
En ik heb gereageerd op een 2 kamer appartement in Uilenstede, is wel Amstelveen maar nabij OV, 2 x zo groot als wat ik nu heb en er is een sportcentrum op het terrein... duim voor me
2-kamer appartement, 36m2 (maar daar moet je nog een gang en een badkamer bij rekenen, in totaal dus ongeveer 40m2)quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:52 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Oh op welke! En hoelang sta je ingeschreven? (Want ik ga ook reageren daar)
Ik heb bijna 4 jaar inschrijftijd. Leuk als je er ook een kamer krijgt, kunnen we buurtenquote:Gemeente/wijk Amstelveen, Kronenburg Uilenstede
Adres Uilenstede 274 -1911
Contractsoort Campuscontract
Corporatie Duwo Amstelveen
Type woonruimte Zelfstandige woning
Etage 14e etage
Bruto huur ¤ 396,79 (inclusief stookkosten)
Rekenhuur ¤ 290,95
Leeg per 30 september 2008
Oppervlakte 36 m²
Reacties tot nu toe 68
Voorwaarden
Voorrang Niet van toepassing
Bestemd voor 1 persoon
Opmerkingen Aan de sanitaire ruimtes en keukens in dit gebouw zal in 2008/2009 groot onderhoud worden uitgevoerd. Uilenstede is een studentenwijk met bijna 3000 kamers en zelfstandige woningen. Je kunt in deze wijk op allerlei gebieden terecht, want behalve woningen zijn er voorzieningen als Café Uilenstede, cultuurcentrum De Griffioen met een breed aanbod van cursussen, theater, cabaret en film, een supermarkt en het sportcentrum van de VU met fitnessruimte. Elke verdieping beschikt over een wasmachine. Uiteraard zijn alle kamers voorzien van centrale verwarming, een supersnelle internetaansluiting en een tv-aansluiting. Uilenstede ligt net over de Amsterdamse gemeentegrens. De VU is vlakbij en met de metro, fiets of sneltram ben je binnen een half uurtje in hartje Amsterdam. Het grote winkelcentrum van Amstelveen met Cultuurcentrum Amstelveen is binnen 10 minuten te bereiken met metro, sneltram of fiets. In dit gebouw zijn vooral kamers en 49 zelfstandige tweekamerwoningen.
Kenmerken
Voorzieningen worden gedeeld door 0 of max 14 personen
Eigen keuken Ja
Die kun je wel creeëren... kwestie van een wijd uitlopend jurkje aantrekken, en een tailleriem om doen (maar dat zie ik jou om de een of andere reden niet doen)quote:
Optie 3. Optie 1 is saai en optie 3 heeft een leuk shirtje. Heb je geen zwarte broek? Denk dat je optie 3 shirtje daar beter op staat.quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Twijfel
straks naar een BBQ van mn nieuwe baaniedereen incl partners uitgenodigd, en zit nu te hanessen wat ik aan moet doen
wil beetje leuke indruk maken.
Optie 1:
[ afbeelding ]
Optie 2:
[ afbeelding ]
Optie 3:
[ afbeelding ]
bij optie twee komt iig nog een vestje ofzowant neit heel warm, maar kan mn blousje zo snel niet vinden
neequote:Op vrijdag 12 september 2008 18:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kun je wel creeëren... kwestie van een wijd uitlopend jurkje aantrekken, en een tailleriem om doen (maar dat zie ik jou om de een of andere reden niet doen)
Veel vrouwen willen smallere heupen, jij hebt zeBijvoorbeeld een petticoat oid zou je geweldig staan denk ik.
Houd eens op steeds vlak voor mij te posten wat ik posten wilquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
3maal 1 en 3maal 3
@Ewelina: heb geen zwarte broek nee
ik wil die van 18m2 met eigen wc/douchequote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
2-kamer appartement, 36m2 (maar daar moet je nog een gang en een badkamer bij rekenen, in totaal dus ongeveer 40m2)
[..]
Ik heb bijna 4 jaar inschrijftijd. Leuk als je er ook een kamer krijgt, kunnen we buurten
omg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef Ewelina het volgende:
Petticoat:
[ afbeelding ]
Het kan fantastisch staan, maar bij mij staat het echt niet. Dan zie ik eruit als Jordan (!!!)
Als je voor optie 1 gaat, kun je nog ff wat kcal verbrandenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
denk dat ik voor optie 3 ga.. dat heb ik ook nu nog aan
Ook geen witte? (al is het vlektechnisch niet zo handig)quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
3maal 1 en 3maal 3
@Ewelina: heb geen zwarte broek nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |