quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:04 schreef kwakveense het volgende:
leuk devilsanddust! ik heb zelf heel cheapo gewoon een onderzoekscollege ondrwerp genomen en ben daarmee verder gegaan...
Dat gaat bij mij niet echt... M'n ene onderzoekscollege ging over Rome in de middeleeuwen, en voor het andere heb ik de ideologische achtergronden van de Faust van Marlowe en Jacob van Rijndorp uiteengezet en verklaard.quote:
Ja, ik kom daar oek fut.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:37 schreef mordradead het volgende:
Komtstou ook ut Liwwadden ofsuh?
Ja dat klonk goed! Hier was het weer vrijdag-subwaydag, dus ik zit ook nog helemaal volquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook tvp. Overigens zit ik nog steeds randvol van de uitgebreide lunch.
ook hoiquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:51 schreef Scorp[AM] het volgende:
ik wil ook slank de nazomer in!
ben FLINK aan het sporten
moet over 16 weken topfit zijn~
SPARTAAAAA
ik vind 72 nogal wat voor een meisje eerlijk gezegd .. hoelang ben je?quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was vanochtend 68.3 kgWow, kan ik morgen lekker te buiten gaan met bbq'n en over een week gaan we lekker een weekje maastricht doen... Niet goed voor de lijn!! Ontbijten in hotel, hapje en veel drankjes op terrassen en heerlijk uit eten... Ik hou 72 kg in gedachten
Kijk eens in de tabel in de OP. Overigens heeft ze met een gewicht van 72 nog steeds een normaal BMI; dus het zal allemaal wel meevallen met dik zijn. Net als met de overige dames in dit topic trouwens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
ik vind 72 nogal wat voor een meisje eerlijk gezegd .. hoelang ben je?
'voor een meisje'quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
* uniekhoorn schiet in depressiequote:Op vrijdag 12 september 2008 15:57 schreef Scorp[AM] het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Zijn PF en Chico nu al bij Conleche langs geweest?
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoorquote:
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)
maar k geloof dat ie niet helemaal aanslaat
is het straks de Slank-OUD-dik-de zomer inquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)
Misschien heb je dan ook helemaal niet zo slecht of veel gegeten?quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb een vreetbui gehad. een beschaafde, dat wel, voor zover die bestaan. want ik heb geen zakken leeggevreten, maar alles netjes in bakjes gedaan![]()
ook niet alles opgegeten hoor. en t gekke is, ik voel me er niet zo slecht over eigenljk... ik ben volledig bewus tvan wat er ging gebeuren boodschappen gaan doen, heb t niet tegengehouden, en nu achteraf voel ik me geen vreetmonster of loser of wat dan ook -- heel gek dit.
Zeg dat wel, ik hoefde dan niet echt te wennen aan vroeg op staan ofzo maar gewoon al het nieuwe moet ik even aan wennenquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brakquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
hahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak. Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen
. Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak. Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen
. Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
ik word serieus al misselijk als ik dit leesquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...
Het is natuurlijk wel positief dat je je niet zo voeltquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...
ben fysiek ook wel n beetje misselijk...maar heb niet t idee dat ik "alles heb verpest" of "toch een zwakkeling ben" zoals ik dat voorheen had na een eetbui...
Mja ik dus ieder jaar weer. Moment dat de druk opeens minder is (rest van vakantie gewerkt) of ik weer druk ga krijgen, word ik verkouden/keelontsteking/ziek. Tegen de tijd dat school weer begint ben ik weer beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!
Nu geniet ik nog even, want in oktober wordt het echt druk en keihard werken. Af en toe 'oefen' ik met opstaan, dan zet ik de wekker om 7 uur, kruip ik eruit om m uit te zetten en ga ik meestal weer terug![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik word serieus al misselijk als ik dit lees![]()
Je kan het ook zien alsof het een leuke studie is en dat je het nooit door zou komen als je het niet interessant vindt!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon even doorkrijgen hoe alles werkt bij de studie. Voor het ene vak zul je meer moeten doen dan voor het andere, en de tijd die je minder besteed aan de vakken die 'wel lukken' kun je op een gegeven moment goed over de week verspreiden zodat je ook nog kunt ademen![]()
komt allemaal wel goedmaar je hebt nu eenmaal niet de meest 'rustige' studie gekozen, dus je zult ook wel even op de blaren moeten zitten
de komende 5 jaar (5 jaar toch?)
Oh!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |