abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61579560
Hoi!
*bijna* klaar zijn met onderzoek is niet je-van-het Ik wil ècht klaar zijn...
Het mooi kotsende meisje.
pi_61579930
To swim!
Gisteren nog in een bijna leeg zwembad... lekker hoor!

Hier gaat het weer heel goed. Weegschaal + centimeter zijn errug aardig voor me. (Ongesteldheid zat even in de weg ... ).

Lijstje van vandaag:
O: roereitje met tomaat
T: magere kwark met blauwe bessen
D: kopje groentesoep (homemade), 2 cracottes met bramenjam (een beeeeeetje zuur maar wel lekker)
T: Nectarine

En vanavond maak ik zoete/pittige kip en heul veul groente (en oesterzwammen) uit de wok.
Oh en een chardonnay.
pi_61580032
To swim, als je naar buiten gaat zeker wel
Leuk hoor kinderen die tijdens het overblijven niet naar buiten kunnen
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:51:08 #29
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61580114
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)

maar k geloof dat ie niet helemaal aanslaat
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_61580141
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vandaag ben ik ziek !
even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
Ja doei.
pi_61580158
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef kwakveense het volgende:
euhmm t sloeg eigenlijk meer op de mogelijke zwemmers van BJ en SHE gecombineerd met DaD's opmerking over de scriptie over toneel (shakespeare, to be or not to be...enzo)

Dat begreep ik maar met dit weer kreeg ik meer dat idee erbij
Zeker tijdens het overblijven regende het zo hard dat iedereen buiten verzoop
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:52:43 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61580160
oh en ik heb een vreetbui gehad. een beschaafde, dat wel, voor zover die bestaan. want ik heb geen zakken leeggevreten, maar alles netjes in bakjes gedaan

ook niet alles opgegeten hoor. en t gekke is, ik voel me er niet zo slecht over eigenljk... ik ben volledig bewus tvan wat er ging gebeuren boodschappen gaan doen, heb t niet tegengehouden, en nu achteraf voel ik me geen vreetmonster of loser of wat dan ook -- heel gek dit.
pi_61580162
quote:

is het straks de Slank-OUD-dik-de zomer in
Ja doei.
pi_61580195
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:52 schreef kwakveense het volgende:
oh en ik heb een vreetbui gehad. een beschaafde, dat wel, voor zover die bestaan. want ik heb geen zakken leeggevreten, maar alles netjes in bakjes gedaan

ook niet alles opgegeten hoor. en t gekke is, ik voel me er niet zo slecht over eigenljk... ik ben volledig bewus tvan wat er ging gebeuren boodschappen gaan doen, heb t niet tegengehouden, en nu achteraf voel ik me geen vreetmonster of loser of wat dan ook -- heel gek dit.
Misschien heb je dan ook helemaal niet zo slecht of veel gegeten?

Het is vrijdagavond dus ik ga me ook overgeven aan een vreetbui
pi_61580242
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

even wennen aan het ritme misschien waar je nu inzit? Het is best zwaar allemaal ineens hoor
Zeg dat wel, ik hoefde dan niet echt te wennen aan vroeg op staan ofzo maar gewoon al het nieuwe moet ik even aan wennen
Overigens niet ziek hier alleen moe dus net 2 uur geslapen

Nu avondeten en dan braaf gaan lezen voor allerlei colleges
pi_61580300
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:51 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak . Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen . Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 12 september 2008 @ 16:59:44 #37
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61580335
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...

ben fysiek ook wel n beetje misselijk...maar heb niet t idee dat ik "alles heb verpest" of "toch een zwakkeling ben" zoals ik dat voorheen had na een eetbui...
pi_61580345
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik word meestal tegen het eind van de vakantie ziek/brak . Maar het universiteitsritme is wel even andere koek dan middelbare school. Lange dagen . Of is PF 'ziek' omdat ze zich verslapen heeft?
haha ik word juist ziek van gebrek aan ritme en dan ineens weer ritme hebben.. maar zodra ik weer ritme heb gaat het allemaal prima, en al helemaal in combinatie met gezond eten en genoeg sporten.

Bevalt het verder een beetje?
Ja doei.
pi_61580357
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!
Nu geniet ik nog even, want in oktober wordt het echt druk en keihard werken. Af en toe 'oefen' ik met opstaan, dan zet ik de wekker om 7 uur, kruip ik eruit om m uit te zetten en ga ik meestal weer terug
pi_61580369
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:
neuh, niet echt. halve zak tijgernootjes, halve zak ribbelchips, half doosje sinaassnippers met chocola eromheen en drie kleine mergpijpjes...
ik word serieus al misselijk als ik dit lees
Ja doei.
pi_61580370
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:59 schreef kwakveense het volgende:

ben fysiek ook wel n beetje misselijk...maar heb niet t idee dat ik "alles heb verpest" of "toch een zwakkeling ben" zoals ik dat voorheen had na een eetbui...
Het is natuurlijk wel positief dat je je niet zo voelt dan kan je nu ook weer gewoon lekker door met gezonderen
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:02:24 #42
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61580390
ja. mn avondmaaltijd ook maar even vervangen door iets lichters met veel groente enzo... ipv de pasta die gepland stond. helemaal overslaan lijkt me geen goed idee.

@ moblo: ja, ik ook de andere helften van de verpakkingen liggen nu in de vuilnisbak (halfvol dus,niet dat ik dat ooook nog geleegd heb)
pi_61580453
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:00 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook altijd! Snipverkouden!
Nu geniet ik nog even, want in oktober wordt het echt druk en keihard werken. Af en toe 'oefen' ik met opstaan, dan zet ik de wekker om 7 uur, kruip ik eruit om m uit te zetten en ga ik meestal weer terug
Mja ik dus ieder jaar weer. Moment dat de druk opeens minder is (rest van vakantie gewerkt) of ik weer druk ga krijgen, word ik verkouden/keelontsteking/ziek. Tegen de tijd dat school weer begint ben ik weer beter .

@Moblo: ja, het bevalt me wel. Ik ben wel geschrokken van de hoeveelheid tijd die het kost en dat ik nu gewoon bijna geen tijd meer heb voor vrienden of bijv mn kamer opruimen. En als ik iets moet hebben uit de stad, moet dat altijd meteen uit school of op zaterdag, beperkt aantal momenten dat ik vrij ben en de winkels open zijn. Maar, de studie zelf is leuk en de mensen ook . En over een paar weken kan ik vast mijn tijd zo plannen dat ik ook tijd overhou om te ontspannen. Voor vandaag staat: boeken plastificeren (ze gaan nu al kapot van het slepen), kleren strijken (al mijn kleren enorme kreukels en in mn kast ligt niets meer) en sporten/douchen. Dus ik ben wel tot een uur of 12 bezig .
pi_61580469
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik word serieus al misselijk als ik dit lees
Ik niet . Maar kwak, echt goed dat je je nu niet schuldig voelt ofzo, dat je je daar nu overheen kan zetten. Ben trots op je .
pi_61580506
Je moet gewoon even doorkrijgen hoe alles werkt bij de studie. Voor het ene vak zul je meer moeten doen dan voor het andere, en de tijd die je minder besteed aan de vakken die 'wel lukken' kun je op een gegeven moment goed over de week verspreiden zodat je ook nog kunt ademen

komt allemaal wel goed maar je hebt nu eenmaal niet de meest 'rustige' studie gekozen, dus je zult ook wel even op de blaren moeten zitten de komende 5 jaar (5 jaar toch?)
Ja doei.
pi_61580554
ben ik weer. Bij kapper geweest en toevallig was mijn mams dr ook, dus was wel ff gezellig.
ga zo lekker verse groentensoep maken heb ik onwijs veel zin in
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_61580594
nou, veel plezier
Ja doei.
pi_61580602
Ik heb zo'n heerlijk lui dagje!! Eerst lekker een beetje gefokt en huisjes op Funda bekeken. (we dromen van een koophuis op de gracht met tuin en atelier en dat het dan geen miljoen kost )

Toen heb ik bijna 3 uur in bad gelegen met een chickboekie en nu moet ik er alsnog uit om wodka te halen want die is op.

Ontbeten heb ik met m'n tomatensoepje en gelunched met 2 crackers, 1 met rauwe ham en 1 met rosbief. 3 dubbel belegd, want de plakjes plakten aan elkaar en een plakje leverworst.

Ik denk dat ik vanavond maar weer eens witlof met korstje maak.
pi_61580652
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
Je moet gewoon even doorkrijgen hoe alles werkt bij de studie. Voor het ene vak zul je meer moeten doen dan voor het andere, en de tijd die je minder besteed aan de vakken die 'wel lukken' kun je op een gegeven moment goed over de week verspreiden zodat je ook nog kunt ademen

komt allemaal wel goed maar je hebt nu eenmaal niet de meest 'rustige' studie gekozen, dus je zult ook wel even op de blaren moeten zitten de komende 5 jaar (5 jaar toch?)
Je kan het ook zien alsof het een leuke studie is en dat je het nooit door zou komen als je het niet interessant vindt! Overigens waren bij mij de eerste paar blokken beduidend drukker en was m'n rooster bijna helemaal volgepropt, dat sloeg wel om naar meer zelfstudie
pi_61580660
quote:

Oh! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')