zeer zekerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga zo maar even wat doen ofzo, want de spanning hier... pffffffffff... gezellig!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:58 schreef PoepSnoet het volgende:
Zal vast vanalles te doen zijn...Gelukkig heb ik een dagje vrij
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bakje koffie ook goed?
Misschien kom ik dan van mijn ochtend humeur af ahhaha
Toegegeven, het is collegiaal om te sterven op een vrije dag. Dan hoeft de rest daar niet onder te lijden, maar ik was het niet direct van plan.quote:
Nou dat zou ik echt heel tof van je vinden, maar helaasquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:02 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Toegegeven, het is collegiaal om te sterven op een vrije dag. Dan hoeft de rest daar niet onder te lijden, maar ik was het niet direct van plan.
Ik zal het voor je in overweging nemenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou dat zou ik echt heel tof van je vinden, maar helaas
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal helder meer
maar die vat ik dus niet
ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:03 schreef draculettetje het volgende:
ik wil naar huis!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, iedereen met zijn sterf.
LEEF,
het is vrijdag, weekend voor de deur, schijt aan alles en gooi slecht humeur maar buiten boord. Die kunnen we hier NIET gebruiken
Morgen...quote:
da's wel balenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Morgen...
Maar zou het niet eens zo erg vinden vandaag weer terug te gaan,
het is hier rotweer
Zo maar even wat warm drinken.. nee koffie is nog niet klaar... daarna douchen,quote:
was die er al?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is de gevulde speculaas?
2 weken geleden hier al in de c1000. kruidnoten en pepernoten ook al trouwensquote:
ik heb mijn eerste complete blok al op jahquote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 weken geleden hier al in de c1000. kruidnoten en pepernoten ook al trouwens
volgens de tt welquote:
volgens de OP welquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:09 schreef PoepSnoet het volgende:Detecteer toch een klein vleugje werkstress bij sommigen
jij kon zelf bepalen wanneer je ging zei je, dus jij magquote:
Als je gaat ga ik met je mee !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ja maar als ik nu al ga word vast niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kon zelf bepalen wanneer je ging zei je, dus jij mag
* Dr.Droxz sleept FUB naar buiten, steekt in een peuk in zijn bek, en geeft hem een biertje!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat heet een KUT HUMEUR !
that should do the trickquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sleept FUB naar buiten, steekt in een peuk in zijn bek, en geeft hem een biertje!
tril eiquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:12 schreef Logician het volgende:
word hier net verteld dat we er een nieuw product bij hebben, waarvan de troubleshout lachwekkend kan worden.... errrrrrr
HE! ff knuffelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat heet een KUT HUMEUR !
Doe is vrolijk,quote:
vrede op aardequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef pulletje het volgende:
Ik wilde eens kijken of het hier gezellig is, maar iedereen is wel erg aardig tegen elkaar he...
zoals vandaag wel weer blijkt ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef pulletje het volgende:
[..]
op het wereldwijdeweb niet altijd...
ach ja, je moet ergens de verveling kwijt kunnen hequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zoals vandaag wel weer blijkt ...
Zo beterquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe is vrolijk,
zet je feestmuts op, lachen, en vrolijk zijn
ik heb volgende week mijn laatste dag hier, het enige wat ik moet doen is mn werk overdragen en mn bureau opruimen en daar heb ik dus nog 6 dagen voor...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
ik moet eigenlijk nog heel veel doen hier
maar heb geen zin meer
dan moet dat toch wel lukken denk ik zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef pulletje het volgende:
[..]
ik heb volgende week mijn laatste dag hier, het enige wat ik moet doen is mn werk overdragen en mn bureau opruimen en daar heb ik dus nog 6 dagen voor...
alleen als je vrouw bentquote:
Fijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:39 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Zie je wel, toch meteen al een stuk beter.
vandaar dat het "geen reet te doen op je werk" even opvielquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan moet dat toch wel lukken denk ik zo
Die heb ik dan vast gemistquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:44 schreef Logician het volgende:
Serieus een grote melige boel hier aangaande mijn eerder opmerking
* _F.U.B.A.R_ doet niet aan cup a soupquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:43 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Hey in Cup a Soup reclames kunnen ze het ook. Kommaarkommakomma
de video van mn trouwdag ophalen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wat gaan we doen van het weekend?
jah, dat ziet er al beter uitquote:
Dan drink ik mijn kopje wel alleen opquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:46 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
* _F.U.B.A.R_ doet niet aan cup a soup
leeg, het is leeg!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:50 schreef PoepSnoet het volgende:
[..]
Dan drink ik mijn kopje wel alleen op
Idd...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:56 schreef pulletje het volgende:
dat doet ie bij iedereen maar volgens mij heeft ie nog niet echt succes gehad..
shoarma met goed veel knoflooksaus en dan weer aan het werk..quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:52 schreef Logician het volgende:
13u hier, twijfel tussen shoarma of hemaworst
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef pulletje het volgende:
[..]
shoarma met goed veel knoflooksaus en dan weer aan het werk..
Ideequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef pulletje het volgende:
[..]
idd en een groen blikje vernandes aubquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef pulletje het volgende:
[..]
Of een turkste pizza met vernandes, ook niet verkeerd!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd en een groen blikje vernandes aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
had hem ook gelezen,quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
Check mijn fobo...onderaan..laatste berichtje
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:06 schreef pulletje het volgende:
[..]
klinkt veel beter dan zo'n hemaworst he
Ej, wij moeten binnenkort zeker even C&C aanslingeren hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had hem ook gelezen,
is zielige gast
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Ah, Death Magnetic is al thuisbezorgd
Lang leve zusjes die thuisblijven om wat aan te nemen van de postbode!
Nog 2 uur en 49minuten, dan ga ik lekker een biertje halen
da klinkt goed, zou er bij mij ook wel ingaan, maar heb over 4 uur en 16 minuten eerst een sollicitatiegesprek..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Is dit cd ook te vinden binnen de winkel van usenet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
WTF?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Lang leve zusjes die thuisblijven om zich te laten nemen door de postbode!
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Misschienquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is dit cd ook te vinden binnen de winkel van usenet?
Wil wel eens weten waar jullie nou al zo'n tijd over praten hahaha
Ik zit al aan de irish koffie, het is kutweer hier zeg, niet normaal!
hier ook, maakt het weer iets draaglijker om binnen achter de pc te moeten zitten he..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is dit cd ook te vinden binnen de winkel van usenet?
Wil wel eens weten waar jullie nou al zo'n tijd over praten hahaha
Ik zit al aan de irish koffie, het is kutweer hier zeg, niet normaal!
aha, ik zag dat ik kon betalen via "grabit", das handig!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Misschien
http://www.binsearch.info/?q=death+magnetic&max=250&adv_age=50&server=
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Diertjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ben ik blij jou hier te zien!
kopen dan?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Diertjuh
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
toch handig die Grabit creditsquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, ik zag dat ik kon betalen via "grabit", das handig!
Die verbinding hier zuigt, ik wil mijn 24 mbit terug!
JAAAAAAAAAAAAAA!quote:
super!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Wat doe je als je 25 mensen in een passagiersbusje met dertien zitplaatsen wilt krijgen? Dan zet je gewoon houten stoelen en krukjes in het gangpad en de kofferbak.
Een Roemeense reisorganisatie die voor deze oplossing koos had echter geen rekening gehouden met de Duitse politie en kreeg in de nacht van donderdag op vrijdag nabij Freiburg een flinke boete.
De Roemenen waren onderweg naar Spanje. De stoelen stonden niet vast en geen van de passagiers droeg een gordel. De politie vond de situatie zo gevaarlijk dat de bus van de weg werd gehaald. De reisonderneming moest een andere bus huren om de reis te kunnen voortzetten.
whahaha stelletje idioten !
Jeweetschquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
toch handig die Grabit credits![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om in de trent van vandaag te blijvenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!
Hoe was/is het op je werk?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Komt een man bij de bakker:
"WHAHAHA IK HEB JE MOEDER GENEUKT![]()
JEWEETSCH
![]()
"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Nope, twas bagger werk enzo. En ik had ook iets beters aangeboden gekregen en dat is op administratief gebied dus..tja dan is de keuze snel gemaakt.. Productiewerk -> administratief.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk ben jij nu niet aan het werk
quote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej, wij moeten binnenkort zeker even C&C aanslingeren hoor!
Gisteren geweest en zoals al tegen Smokez zei twas bagger werk. Hele dag staan, heel saai met de rug naar je collega's en hele dag hetzelfde...kortom niets voor mij dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA!
Hoe was/is het op je werk?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef Logician het volgende:
@bara: nah ik kijk nog ff verder, wil eigenlijk zo'n frettenkast![]()
@ busverhaal
Kweste van 1x per wk frettenshampoo (7,95 en je doet er 6mnd mee). En goed voedsel, 1x per wk kuiken bijvoeren bijv. (dood ja).quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef pulletje het volgende:
[..]
Ik zag in je fobo dat je fretjes hebt, wij wilden er thuis ook 2 maar ben vorige week toch wel gewaarschuwd door de mensen van de dierenwinkel dat ze erg ruiken en hoge dierenarts kosten hebben..
Slijmbal!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om in de trent van vandaag te blijven
Hey, jij hebt lynda !! terug naar je mand jij !!!!
Diertjuh, hoe is het
ik wilde zelf een grote kooi gaan maken, maar daar denk ik nu ook nog maar eens over na..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:27 schreef Logician het volgende:
@bara: nah ik kijk nog ff verder, wil eigenlijk zo'n frettenkast![]()
@ busverhaal
nog naar uitzendbureau geweest vandaag ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gisteren geweest en zoals al tegen Smokez zei twas bagger werk. Hele dag staan, heel saai met de rug naar je collega's en hele dag hetzelfde...kortom niets voor mij dus.
Gaat goed, lekker uitgeslapen en vanochtend naar dat bedrijf gebeld, vond ik wel netjes om even te zeggen dat ik niet meer kwam, en toen uurtje later nog even naar dat uitzendbureau gebeld.. en maar weer gaan slapenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
om in de trent van vandaag te blijven
Hey, jij hebt lynda !! terug naar je mand jij !!!!
Diertjuh, hoe is het
Zie mn reactie hierboven..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nog naar uitzendbureau geweest vandaag ?
moest even om in de chagie dag te kunnen blijven hequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Slijmbal!
Ik dacht dat ik niet subtiel was, maar jij bent erger hoor
Ok, gedaanquote:
Ik zal zijn bericht gemist hebben denk ik, maar dat klinkt niet bestquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:28 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gisteren geweest en zoals al tegen Smokez zei twas bagger werk. Hele dag staan, heel saai met de rug naar je collega's en hele dag hetzelfde...kortom niets voor mij dus.
Ow da's ff een tegenvaller danquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:26 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, twas bagger werk enzo. En ik had ook iets beters aangeboden gekregen en dat is op administratief gebied dus..tja dan is de keuze snel gemaakt.. Productiewerk -> administratief.
Wat ik gisteren deed voor werk kun je ook doen als je geen hersenen hebt...gewoon heel simpel lopende band werk en dingen in doosjes leggen..
hahaha, ik moest lachen, komt dus helemaal goed hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moest even om in de chagie dag te kunnen blijven he
Smokez bericht was net voor jouw berichtquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal zijn bericht gemist hebben denk ik, maar dat klinkt niet best
En je was nog wel zo vrolijk over deze baan....
Nope, vanmiddag naar Timing uitzendbureau en daar even inschrijven en kijken of die vacature ook echt bij mij past enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ow da's ff een tegenvaller dan
Weet je al of en wanneer je bij die andere baan kan beginnen?
Vacatures ja... Ik elke vacature staat dat je dan bij het beste bedrijf komt te werken, met de leukste collega's, tegen een topsalaris etc.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Smokez bericht was net voor jouw bericht
Ja, ik verwachtte er ook meer van en had niet gedacht dat ik hele dag moest staan. In de vacature stond ook afwisselend werk..nou hele dag hetzelfde doen is niet afwisselend. Maar ik ga gewoon weer opzoek naar iets wat ik wel leuk vindt.
LLquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag allemaaleetsmakelijk
Dat klinkt inderdaad niet echt afwisselen ofzo!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:33 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Smokez bericht was net voor jouw bericht
Ja, ik verwachtte er ook meer van en had niet gedacht dat ik hele dag moest staan. In de vacature stond ook afwisselend werk..nou hele dag hetzelfde doen is niet afwisselend. Maar ik ga gewoon weer opzoek naar iets wat ik wel leuk vindt.
Is ook moeilijk te geloven enzo en vooral als je dan ook nog meerdere keren slechte ervaring mee hebt gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vacatures ja... Ik elke vacature staat dat je dan bij het beste bedrijf komt te werken, met de leukste collega's, tegen een topsalaris etc.
Mja... ik geloof het niet meer hoor
In de regen, ik sla even over als je het niet erg vindquote:
Ja echt de hele dag...dus had de keuze of ik ga iedere dag 30km fietsen voor een baan wat ik niet eens leuk vindt..of ik ga een baan zoeken wat ik wel leuk vindt en wat de moeite is om 30 km te fietsen..simpele keuze lijkt mequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet echt afwisselen ofzo!
Was het echt lopende band werk ofzo?
tja, roepen mijn collegas ook alquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
In de regen, ik sla even over als je het niet erg vind
heb je eten bij ?quote:
nooit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoezo? heb je geen eten bij je?
Heey jij hebt Diertjuh! Terug in je mand jij!quote:
He he ja wij eten dus ook altijd in een kantine..ook nooit brood bj mequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nooit.
Wij hebben op loopafstand een bedrijfsrestaurant (10 min lopen, stad is 2 min verder)
Dus jah normaal eten we altijd daar. Maar nu in de regen heeft niemand zin om te lopen
* Crazy-M rent terug naar de mand, gaat braaf zitten en kijkt met treurigepuppy oogjes in de rondtequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heey jij hebt Diertjuh! Terug in je mand jij!![]()
!
sorry...verveling jeweetsch
Dan bestel je iets en laat je het bezorgenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nooit.
Wij hebben op loopafstand een bedrijfsrestaurant (10 min lopen, stad is 2 min verder)
Dus jah normaal eten we altijd daar. Maar nu in de regen heeft niemand zin om te lopen
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heey jij hebt Diertjuh! Terug in je mand jij!![]()
!
sorry...verveling jeweetsch
0900 domino servicequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dan bestel je iets en laat je het bezorgen
hangjas, grapjas, welke jassen vliegen er hier nog meer door de ruimte ?quote:
regenjasquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hangjas, grapjas, welke jassen vliegen er hier nog meer door de ruimte ?
ik heb nog wel een broodje over wat wil je erop?quote:
Inderdaad! het heeft bij mij ook even wat jaren gekost voordat ik eindelijk een echte leuke baan had!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja echt de hele dag...dus had de keuze of ik ga iedere dag 30km fietsen voor een baan wat ik niet eens leuk vindt..of ik ga een baan zoeken wat ik wel leuk vindt en wat de moeite is om 30 km te fietsen..simpele keuze lijkt me
4 vruchtenjamquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nog wel een broodje over wat wil je erop?
Ik heb:
kaas, pindakaas, speculoos, chocopasta, gekleurde muisjes, boterhamworst, filet americain, leverpastei, smeerkaas, blauw/witte muisjes, apenhagel, krokodillenvlokken, schuddebuikjes en gestampte muisjes, snijworst, en ham.
dus.....
Komt omdat wij gewoon lekker over C&C zitten te lullen,quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:42 schreef Crazy-M het volgende:
btw, als er nog iemand mijn serieuse bui heeft gevonden van de laatste paar dagen: HOUD HEM DAAR.
NIET TERUG GEVEN !!!!
Nope, 7.30 beginnen en ik zou rond 7.33 aankomen daar. En ze werken er met een klok systeem, en als je telaat kwam dan ging er een kwartier van je loon af. Maar gelukkig heb ik een lieve mama die me gisteren even weg wou brengenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! het heeft bij mij ook even wat jaren gekost voordat ik eindelijk een echte leuke baan had!
Maar hoezo moet je fietsen dan, heb je daar geen goed OV ofzo?
Hangjas blijft gewoon een leuk woord hahahaquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hangjas, grapjas, welke jassen vliegen er hier nog meer door de ruimte ?
ROT ov dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:56 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, 7.30 beginnen en ik zou rond 7.33 aankomen daar. En ze werken er met een klok systeem, en als je telaat kwam dan ging er een kwartier van je loon af. Maar gelukkig heb ik een lieve mama die me gisteren even weg wou brengenEn dat hoefde ik niet eens te vragen
degene die ik heb gezien waren echt duur.. vandaar dat ik er zelf 1 wilde maken..quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:36 schreef Logician het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan van een mooie kast![]()
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Komt omdat wij gewoon lekker over C&C zitten te lullen,
en jij lekker muziek aan het luisteren bent
Hier beginnen de treinen rond 6 uur dacht ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ROT ov dus
De eerste treinen en bussen gaan in mijn stadje rond kwart voor 5 ofzo
Gelijk van je loon af, dat is gierig zeg! Vind het al gierig genoeg dat ik moet uitklokken om te roken!
* Sgele gooit een koekjequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rent terug naar de mand, gaat braaf zitten en kijkt met treurigepuppy oogjes in de rondte
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja echt de hele dag...dus had de keuze of ik ga iedere dag 30km fietsen voor een baan wat ik niet eens leuk vindt..of ik ga een baan zoeken wat ik wel leuk vindt en wat de moeite is om 30 km te fietsen..simpele keuze lijkt me
Geen wonder, het is vrijdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt
en dat ondanks de regen
En jah, ik was gewoon vanmorgen al vrolijk
kan nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoveel keus en uitgerekend kies je wat ik vergeten ben op te noemen
DIe regen hier stopt er ook maar niet mee,quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat klopt
en dat ondanks de regen
En jah, ik was gewoon vanmorgen al vrolijk
* Crazy-M springt omhoog, vangt het koekje uit de lucht en eet hem op.quote:
Hangjas had ik eigenlijk ook nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangjas blijft gewoon een leuk woord hahaha
Waarom kent bijna niemand dat, is dat nou echt zo "amsterdams" ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |