was die er al?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waar is de gevulde speculaas?
2 weken geleden hier al in de c1000. kruidnoten en pepernoten ook al trouwensquote:
ik heb mijn eerste complete blok al op jahquote:
Dat klinkt niet verkeerd!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2 weken geleden hier al in de c1000. kruidnoten en pepernoten ook al trouwens
volgens de tt welquote:
volgens de OP welquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:09 schreef PoepSnoet het volgende:Detecteer toch een klein vleugje werkstress bij sommigen
jij kon zelf bepalen wanneer je ging zei je, dus jij magquote:
Als je gaat ga ik met je mee !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
Ja maar als ik nu al ga word vast niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij kon zelf bepalen wanneer je ging zei je, dus jij mag
* Dr.Droxz sleept FUB naar buiten, steekt in een peuk in zijn bek, en geeft hem een biertje!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat heet een KUT HUMEUR !
that should do the trickquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz sleept FUB naar buiten, steekt in een peuk in zijn bek, en geeft hem een biertje!
tril eiquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:12 schreef Logician het volgende:
word hier net verteld dat we er een nieuw product bij hebben, waarvan de troubleshout lachwekkend kan worden.... errrrrrr
HE! ff knuffelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee dat heet een KUT HUMEUR !
Doe is vrolijk,quote:
vrede op aardequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef pulletje het volgende:
Ik wilde eens kijken of het hier gezellig is, maar iedereen is wel erg aardig tegen elkaar he...
zoals vandaag wel weer blijkt ...quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef pulletje het volgende:
[..]
op het wereldwijdeweb niet altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |