Kan het beide prima missen andersquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:09 schreef mcDavid het volgende:
2x met graag!
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Wat gaan jullie hard ineens.
Nou en?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Moet je wat doen dan op je werk?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef qu63 het volgende:
Moet je wat doen dan op je werk?
Wa gade ammel halen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi moment om even naar de winkel te lopen
ach meid, sterkte!quote:
Knäckebrödquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Kuukske het volgende:
Wa gade ammel halen?
Heb je daar ook een scriptje voorquote:
Ik ga me zo maar weer eens nuttig makenquote:
Nice! En logisch, met dat weer op komstquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Knäckebröd
Knorr Vie
Actimel
IceTea
Maaltijdsalade
Milner 30+ licht gerijpt plakken
Warsteinert
en kauwgum
en m'n staatsloten gecasht
en de post op de bus gedaan![]()
Ik kom vandaag de deur niet meer uit, dat snap je
Precies. En morgen eet ik wel wat er nog in de kastjes te vinden is of zo (is coq au vin lekker?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nice! En logisch, met dat weer op komst.
Pepernoten!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:20 schreef Kuukske het volgende:
Wie sleept me door de dag heen?
Coq de wat?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. En morgen eet ik wel wat er nog in de kastjes te vinden is of zo (is coq au vin lekker?)
Sssst. Ik heb nog Haribo kindermix thuis.quote:
Kip in wijn. Soort frans gerecht. In Blikquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef Kuukske het volgende:
Coq de wat?
GATverquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sssst. Ik heb nog Haribo kindermix thuis.
Ow. Okay. Nouja, met wat rijst. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kip in wijn. Soort frans gerecht. In Blik
Er gaat niets boven drop. En nu wil ik niet meer oven eten praten. Ik rammel.quote:
Hmm, rijst. Eens kijken of daar nog wat van is.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Ow. Okay. Nouja, met wat rijst. Lekker hoor.
Kwartiertje nog?quote:Er gaat niets boven drop. En nu wil ik niet meer oven eten praten. Ik rammel.
Ja, ik ga zo eens m'n soepje maken en brood tevoorschijn toveren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Kwartiertje nog?
Wat voor soepje ga je maken Kuukske?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik ga zo eens m'n soepje maken en brood tevoorschijn toveren.
Ik heb Opkikker GroenteFit 9 Groentes!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat voor soepje ga je maken Kuukske?
Dat klinkt chemischquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb Opkikker GroenteFit 9 Groentes!
Ja, maar het is wel lekker.quote:
Dat klinkt niet goed gewoonquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh je bedoelt zout water!quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
is die nou zo lekker als de reklame beweert?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Er zijn trouwens 3 of 4 smaken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:09 schreef Ladylike het volgende:
is die nou zo lekker als de reklame beweert?
Das wel een beetje stom hequote:Op vrijdag 12 september 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOES. M'n soepje vergeten thuis.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:18 schreef Kuukske het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOES. M'n soepje vergeten thuis.
Alleen brood. Dan heb ik om 4 uur nog een soeppie tegoed.quote:
Goed voor t lijntje hmm?quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alleen brood. Dan heb ik om 4 uur nog een soeppie tegoed.
Voordeel is nu wel dat je ff wat makkelijker weg kanquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou zit ik thuis te werken, zit ik me NOG dood te ergeren aan die debiliteit daar
Dat is wel zo iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:40 schreef qu63 het volgende:
Voordeel is nu wel dat je ff wat makkelijker weg kan
Dat is waar.quote:
Nou, jij liever dan ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in die Haribo meuk.
Dan is het maar goed dat je ook die niet bij je hebtquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb zin in die Haribo meuk.
Ik vind de hype erom heen irritant.quote:
Mooi, dan is er meer voor mij.quote:
Die paniekhazerij over die zwarte gaten mag wel stoppen ja. Voor de rest is het best lachen natuurlijk. Ook die webcam van McD gisterenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de hype erom heen irritant.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef qu63 het volgende:
Dan is het maar goed dat je ook die niet bij je hebt
De paniek e.d. wel ja, maar verder vind ik het wel informatief enzoquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de hype erom heen irritant.
Och gut, hebben die er ook al wat over te zeggen??quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:12 schreef qu63 het volgende:
En die reli's mogen wat mij betreft ook wel ophouden hier over
Ik vind ze de laatste maanden saai.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:03 schreef Kuukske het volgende:
. En dan kan ik al uitkijken naar het toetje van de maand.
Tuurlijk, God heeft alles toch geschapen? Dus er is geen oerknal en zullen ze ook niks vindenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och gut, hebben die er ook al wat over te zeggen??
Nou, ik vond die vanilleyoghurtnogwat wel lekker lijken. Hoe is de appeltaart cruesli bevallen trouwens? Ik heb _A_'s reactie niet meer gezien in nieuwe productentopic.quote:
Hier valt het allemaal wel meequote:
Ik blijf het een tof apparaat vinden.quote:
Ik zou het niet weten, volgens mij is er nog niet aan begonnen. Maar die mona toetjes van de maand zijn inspiratieloos. Er komt nog wel een speculaassmaak mona, daar ben ik dan wel weer beneiuwd naar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik vond die vanilleyoghurtnogwat wel lekker lijken. Hoe is de appeltaart cruesli bevallen trouwens? Ik heb _A_'s reactie niet meer gezien in nieuwe productentopic.
makkelijk zatquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, God heeft alles toch geschapen? Dus er is geen oerknal en zullen ze ook niks vinden
Straks hebben ze al die miljoenen er door gejaagd om uit te vinden dat de oerknal eigenlijk gewoon een scheet van God wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tuurlijk, God heeft alles toch geschapen? Dus er is geen oerknal en zullen ze ook niks vinden
Hey, maar dan WETEN we dat tenminstequote:Op vrijdag 12 september 2008 13:58 schreef mcDavid het volgende:
Straks hebben ze al die miljoenen er door gejaagd om uit te vinden dat de oerknal eigenlijk gewoon een scheet van God was
What?quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:03 schreef mcDavid het volgende:
"did you see anything on the hi-speed camera?"
- "No, but it shure smells funny!"
Oh juistquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:16 schreef mcDavid het volgende:
Scheet van God enzo [ afbeelding ] Laatmaar...
Ik zou opschieten, het kan bijna niet lang droogblijvenquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Het is hier droog. Maar dat is mooi, want ik ga naar huis.
Hier is het inderdaad ook vrij heel erg natquote:Op vrijdag 12 september 2008 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Het plenst hier wel met bakken van de lucht ineens.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou opschieten, het kan bijna niet lang droogblijven
quote:
dankequote:bie... Gefeliciteerd!
Ik ookquote:
Een jaar in twee weken is ook redelijk knap. Zeker een paar rondjes in die HLC gedaan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 @ 15:21 schreef Ynske het volgende:
[..]ben twee weken niet hier geweest
LHC, nitwitquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een jaar in twee weken is ook redelijk knap. Zeker een paar rondjes in die HLC gedaan?
quote:
thnxquote:Fliciteerd!
zwaarquote:En hoe waren de 2 weekjes er tussen uit?
frankrijk in de caravanquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Een jaar in twee weken is ook redelijk knap. Zeker een paar rondjes in die HLC gedaan?
Fotootje zag er heftig uit ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier houdt het gewoon niet meer op met gieten
Whehehe betere werkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor, net alsnog m'n opkikkersoepje op. Ik kan er wel weer even tegenaan.
Ik zit nog steeds na te genieten van vorig weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Und du?
Ja, en het was zeer smakelijk ook nog eens!quote:
Fijne herinneringen dus. Dat is mooiquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten van vorig weekendSteeds maar weer foto's en filmpjes terugkijken
Hoewel er maar weinig foto's zijn zonder treinen of bordjes erop
we hebben een aantal dagen droog zonnig weer gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
had je daar wel een beetje fatsoenlijk weer dan?
dank jequote:
ja, ik heb in tijden niet ZO genoten, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Fijne herinneringen dus. Dat is mooi.
En dat ondanks je knie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb in tijden niet ZO genoten, eigenlijk
wqzquote:
Ik draai geen scriptsquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
fok is wel meteen een stuk trager. Kap eens met je scrippies qu
kweet niet ben alweer ff niet geweestquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet ben alweer ff niet geweest
aah okquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nou, ik ben een weekendje aan het doorpostenvandaar
na zondag ga ik weer normaal doen
Dan moej je bedje in lieverdquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ok
dat mag
ben zo moe, k zit alleen nog maar te suffen hierow
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
en eigenlijk vind ik sommige nummers van Nightwish gewoon NOG vetter dan Rammstein
Ja maar ik vind vast andere nummers goed dan jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]ik zeg toch dat t goede muziek is
Gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:130.589
NU al de dagwinnende productie van gisteren geëvenaard.
Troeliepoeilewoelie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
Ja, daar had ik nog aan gedacht iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
Post eens niet zo snel danquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
kk flood control. Zet die dan op 5 seconden of zo. Domme danny.
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de handquote:
Niks traags aan hier hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de hand
kk traagheid
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de hand
kk traagheid
Tetten!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
noodzakelijk tettenstoppetertje trouwens
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik jou ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
quote:
quote:Höhepunkt dieses einmaligen Streifens ist die Stelle, wo sich die langhaarige, blonde Sexrakete Moni den riesigen doppelten Gummischwanz umschnallt und damit ihre Freundin Karin rammelt.
okquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
en qu je moed niet zo zijkuh
Aanstaande donderdag kan ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik jou ook
gaan we donderdag weer?
Stijldansen? Das ook leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag kan ik niet
Dan bestaat ons bedrijf 1 jaar en hebben we met het hele bedrijf een uitje
Maar we gaan niet naar dansen, dus wellicht kan de vrijdagavond wel, maar dat moeten we even kijken
maakt niet johquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag kan ik niet
Dan bestaat ons bedrijf 1 jaar en hebben we met het hele bedrijf een uitje
Maar we gaan niet naar dansen, dus wellicht kan de vrijdagavond wel, maar dat moeten we even kijken
quote:
Kewlquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
owjah
ff stuitert![]()
![]()
heb twee meeltjes gekregen van theatergroepen die mij gevraagd hebben om hun voorstelling te fotograferen![]()
quote:
Alles is te lerenquote:* Ynske kan totaal niet dansen
Nee, ze hadden ook enkel nog plek op de donderdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
maakt niet joh
we zien wel
heb je nog een oppas gevonden voor Ruben tijdens t dansen?
Das leuke mailquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
owjah
ff stuitert![]()
![]()
heb twee meeltjes gekregen van theatergroepen die mij gevraagd hebben om hun voorstelling te fotograferen![]()
daar moeten we t dan maar even over hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ook enkel nog plek op de donderdag
ja echt welquote:
Hoeft niet, want ik wil de donderdag niet, wordt dan veel te laat als ik vrijdag moet werken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar moeten we t dan maar even over hebben
k ben woensdag weer terug in Utrecht
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Troel het volgende:
Ja, foto's maken!
Ik moet eens gaan zoeken waar ik die waardebon van jou gelaten heb
aah wacht, de dansgroep was alleen nog maar met plaats op donderdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoeft niet, want ik wil de donderdag niet, wordt dan veel te laat als ik vrijdag moet werken.
Met zwemmen is dat wat minder van belang
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Ynske het volgende:
[..]dat mag je ook zo wel vragen hoor
wat doe jij eigenlijk zondag? ging je dan mee? en zo ja, zullen we samen rijden
euh ja bedoel ook volgende weekquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Troel het volgende:
Dat is toch volgende week pas? Of mis ik weer vanalles
gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij deze de vraagVoor mijn mama wil ik in december een leuke foto (die wordt 50
)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Troel het volgende:
Owja en de week daarna kan ik ook niet zwemmen op donderdag want dan heb ik een buluitreiking
Het erge is, hoe verder ik vooruit kijk, hoe meer er op de donderdag is, want die week daarna is Bert jarig (maar dat vieren we de zaterdag, dus dat maakt niet zoveel uit, bij deze ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
bekijk de planning dan maar eens of je nog op een andere dag/tijd het wel uitkomt![]()
ik kan alleen niet op woensdagavond
op maandag en dinsdag hebben ze ook openquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Het erge is, hoe verder ik vooruit kijk, hoe meer er op de donderdag is, want die week daarna is Bert jarig (maar dat vieren we de zaterdag, dus dat maakt niet zoveel uit, bij deze ben je van harte welkom)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:19 schreef Troel het volgende:
Op dinsdag is Bert als het goed is volleyballen en op maandag zou ik cursus hebben waar ik nog niets van gehoord heb, dus dat kan inderdaad ook nog
Ben je er aanstaande maandag al weer
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]nee, paps brengt me woensdag pas weer
auto moest voor beurt, anders was ik met de trein gegaan
gek, zeker ga je dat niet missen, t zwembad loopt echt niet weg hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Owja, da's waar
Nuja, dan slaan we gewoon een keertje over. Donderdag kan ik echt niet missen, is een groot spectakel en half ProRail komt ook langs en ik weet niet of het al openbaar is wat er gaat gebeuren, maar het is echt heel leuk en dat wil ik dus niet missen
da was leeglopuhquote:
Gewoon vertellen wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Owja, da's waar
Nuja, dan slaan we gewoon een keertje over. Donderdag kan ik echt niet missen, is een groot spectakel en half ProRail komt ook langs en ik weet niet of het al openbaar is wat er gaat gebeuren, maar het is echt heel leuk en dat wil ik dus niet missen
Het draait vast uit op seks en neuken. En neuken en sex.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon vertellen wat er gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het draait vast uit op seks en neuken. En neuken en sex.
Bij prorail kan ik me voorstellen dat iedere vrouw gewoon Prooi isquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, sommige collega's zijn inderdaad wel lekker en leuk
Whehehequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij prorail kan ik me voorstellen dat iedere vrouw gewoon Prooi is
EErst minstens 3 kinderen hebben anders zegt het niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
Ik ben keurig getrouwd en dat weten de heren
Hmm, dan ben ik bang dat het aan mijn looks ligt dat ze geen avances makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EErst minstens 3 kinderen hebben anders zegt het niks
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EErst minstens 3 kinderen hebben anders zegt het niks
jij dacht dat je veilig was? Think againquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij dacht dat je veilig was? Think again
Doe maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat het laatste uur gewoon compleet schieten. Dit moet wel genoeg zijn voor de etappezege.
Lig je er al in?quote:
Stelletje spamz0rsquote:
Hoiquote:
Ik ben altijd vroeg op. Ik kan niet langer slapen dan 7 uur of zoquote:Op zaterdag 13 september 2008 07:51 schreef Kuukske het volgende:
En jij? Zo vroeg op omdat je ook werkelijk iets moet doen vandaag? Zoals appeltaart cruesli eten.
Met dit weer? Nooit meerquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:20 schreef JortK het volgende:
Wanneer is er weer een BBQ?
Qutie.quote:
Dat kan, moet je wel opschieten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan kom ik er ook nog ff bij staan![]()
* Dr_Flash gauw weer uitkleedt en naar douche strompeltquote:
Strompelt?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash gauw weer uitkleedt en naar douche strompelt
Daagquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
Strompelt?Je moet hier 2 trappen op he.
Ik droog me netjes altijd op de badkamer af.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DaagIk wacht hier wel op je drijfnatte lichaam als je klaar bent
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik droog me netjes altijd op de badkamer af.
Ik doe dat meestal in de badkamerquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik droog me netjes altijd op de badkamer af.
ik ben net ook gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. het weer knapt een beetje op. Zo maar eens even naar de winkel waggelen.
je moet wat als je alleen bent hequote:
Nee, 1 + 1 + 9 = 3quote:
We moeten nog wat overlaten voor jou?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even boodschappen doen terwijl jullie Bengeltje sandwichen. Doen jullie wel een beetje voorzichtig en zo? Mooi
Er wordt niet gesandwicht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even boodschappen doen terwijl jullie Bengeltje sandwichen. Doen jullie wel een beetje voorzichtig en zo? Mooi
Kannibalenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
We moeten nog wat overlaten voor jou?
Jij kan heel goed balenquote:
Geen sandwich, maar wel een lekker broodjequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt niet gesandwicht.Wat denk je wel.
Oh, okequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Er wordt niet gesandwicht.Wat denk je wel.
Goed plan, *oven aanzet*.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen sandwich, maar wel een lekker broodje
Ff eten dus
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:ik ga maar eens even op bed liggen
Wat gaat het worden?quote:
Dat moet ook gebeuren hequote:
Dat was een vluggertje!quote:
Je bent net wakkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even een pilsje inschenken. Zin in
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Ik heb nog ruimte over in mn buik
Ik ga vanavond een lekker stokbroodje gezond makenMat warm stokbrood dus
Oeh dat deed ik vroegah nog weleens jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...
Niks baggervet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat deed ik vroegah nog weleens jaMet flink wat kaas en salami
![]()
Maar ja, baggervet natuurlijk
Klinkt goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...
Lekker uitbakkenquote:
Da's wel lekker jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
O salami, ik doe ham.uitjes champignons.
Focaccia met ham en kaas en champignons en uitjes uit de oven dus. Hmmmmm smullenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:20 schreef JortK het volgende:
En ik moet nog gaan bedenken wat ik moet gaan eten vanavond
Ja, eerst een broodje roosteren, dan kaas er op zodat het al een beetje begint te smelten en dan heel snel wat salami in een pannetje, paar seconden er in en dan meteen op je broodquote:
Is net zo erg als op de badkamer he.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:29 schreef qu63 het volgende:
Bij nader inzien dus niet uitbakken
Maar wel lekker!
Als jij dat wilquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is net zo erg als op de badkamer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |