Tetten!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
noodzakelijk tettenstoppetertje trouwens
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik jou ookquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
quote:
quote:Höhepunkt dieses einmaligen Streifens ist die Stelle, wo sich die langhaarige, blonde Sexrakete Moni den riesigen doppelten Gummischwanz umschnallt und damit ihre Freundin Karin rammelt.
okquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
en qu je moed niet zo zijkuh
Aanstaande donderdag kan ik nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik jou ook
gaan we donderdag weer?
Stijldansen? Das ook leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag kan ik niet
Dan bestaat ons bedrijf 1 jaar en hebben we met het hele bedrijf een uitje
Maar we gaan niet naar dansen, dus wellicht kan de vrijdagavond wel, maar dat moeten we even kijken
maakt niet johquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Aanstaande donderdag kan ik niet
Dan bestaat ons bedrijf 1 jaar en hebben we met het hele bedrijf een uitje
Maar we gaan niet naar dansen, dus wellicht kan de vrijdagavond wel, maar dat moeten we even kijken
quote:
Kewlquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
owjah
ff stuitert![]()
![]()
heb twee meeltjes gekregen van theatergroepen die mij gevraagd hebben om hun voorstelling te fotograferen![]()
quote:
Alles is te lerenquote:* Ynske kan totaal niet dansen
Nee, ze hadden ook enkel nog plek op de donderdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
maakt niet joh
we zien wel
heb je nog een oppas gevonden voor Ruben tijdens t dansen?
Das leuke mailquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:59 schreef Ynske het volgende:
owjah
ff stuitert![]()
![]()
heb twee meeltjes gekregen van theatergroepen die mij gevraagd hebben om hun voorstelling te fotograferen![]()
daar moeten we t dan maar even over hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ook enkel nog plek op de donderdag
ja echt welquote:
Hoeft niet, want ik wil de donderdag niet, wordt dan veel te laat als ik vrijdag moet werken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar moeten we t dan maar even over hebben
k ben woensdag weer terug in Utrecht
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:03 schreef Troel het volgende:
Ja, foto's maken!
Ik moet eens gaan zoeken waar ik die waardebon van jou gelaten heb
aah wacht, de dansgroep was alleen nog maar met plaats op donderdagquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Hoeft niet, want ik wil de donderdag niet, wordt dan veel te laat als ik vrijdag moet werken.
Met zwemmen is dat wat minder van belang
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:04 schreef Ynske het volgende:
[..]dat mag je ook zo wel vragen hoor
wat doe jij eigenlijk zondag? ging je dan mee? en zo ja, zullen we samen rijden
euh ja bedoel ook volgende weekquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef Troel het volgende:
Dat is toch volgende week pas? Of mis ik weer vanalles
gaat vast goed komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij deze de vraagVoor mijn mama wil ik in december een leuke foto (die wordt 50
)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:10 schreef Troel het volgende:
Owja en de week daarna kan ik ook niet zwemmen op donderdag want dan heb ik een buluitreiking
Het erge is, hoe verder ik vooruit kijk, hoe meer er op de donderdag is, want die week daarna is Bert jarig (maar dat vieren we de zaterdag, dus dat maakt niet zoveel uit, bij deze ben je van harte welkomquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
bekijk de planning dan maar eens of je nog op een andere dag/tijd het wel uitkomt![]()
ik kan alleen niet op woensdagavond
op maandag en dinsdag hebben ze ook openquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Het erge is, hoe verder ik vooruit kijk, hoe meer er op de donderdag is, want die week daarna is Bert jarig (maar dat vieren we de zaterdag, dus dat maakt niet zoveel uit, bij deze ben je van harte welkom)
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:19 schreef Troel het volgende:
Op dinsdag is Bert als het goed is volleyballen en op maandag zou ik cursus hebben waar ik nog niets van gehoord heb, dus dat kan inderdaad ook nog
Ben je er aanstaande maandag al weer
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]nee, paps brengt me woensdag pas weer
auto moest voor beurt, anders was ik met de trein gegaan
gek, zeker ga je dat niet missen, t zwembad loopt echt niet weg hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Owja, da's waar
Nuja, dan slaan we gewoon een keertje over. Donderdag kan ik echt niet missen, is een groot spectakel en half ProRail komt ook langs en ik weet niet of het al openbaar is wat er gaat gebeuren, maar het is echt heel leuk en dat wil ik dus niet missen
da was leeglopuhquote:
Gewoon vertellen wat er gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Owja, da's waar
Nuja, dan slaan we gewoon een keertje over. Donderdag kan ik echt niet missen, is een groot spectakel en half ProRail komt ook langs en ik weet niet of het al openbaar is wat er gaat gebeuren, maar het is echt heel leuk en dat wil ik dus niet missen
Het draait vast uit op seks en neuken. En neuken en sex.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gewoon vertellen wat er gaat gebeuren
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het draait vast uit op seks en neuken. En neuken en sex.
Bij prorail kan ik me voorstellen dat iedere vrouw gewoon Prooi isquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, sommige collega's zijn inderdaad wel lekker en leuk
Whehehequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij prorail kan ik me voorstellen dat iedere vrouw gewoon Prooi is
EErst minstens 3 kinderen hebben anders zegt het niksquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:34 schreef Troel het volgende:
Ik ben keurig getrouwd en dat weten de heren
Hmm, dan ben ik bang dat het aan mijn looks ligt dat ze geen avances makenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EErst minstens 3 kinderen hebben anders zegt het niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |