Whehehe betere werkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jahoor, net alsnog m'n opkikkersoepje op. Ik kan er wel weer even tegenaan.
Ik zit nog steeds na te genieten van vorig weekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:33 schreef Kuukske het volgende:
Und du?
Ja, en het was zeer smakelijk ook nog eens!quote:
Fijne herinneringen dus. Dat is mooiquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit nog steeds na te genieten van vorig weekendSteeds maar weer foto's en filmpjes terugkijken
Hoewel er maar weinig foto's zijn zonder treinen of bordjes erop
we hebben een aantal dagen droog zonnig weer gehadquote:Op vrijdag 12 september 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
had je daar wel een beetje fatsoenlijk weer dan?
dank jequote:
ja, ik heb in tijden niet ZO genoten, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Fijne herinneringen dus. Dat is mooi.
En dat ondanks je knie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik heb in tijden niet ZO genoten, eigenlijk
wqzquote:
Ik draai geen scriptsquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
fok is wel meteen een stuk trager. Kap eens met je scrippies qu
kweet niet ben alweer ff niet geweestquote:
Oh okeequote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
kweet niet ben alweer ff niet geweest
aah okquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Nou, ik ben een weekendje aan het doorpostenvandaar
na zondag ga ik weer normaal doen
Dan moej je bedje in lieverdquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
aah ok
dat mag
ben zo moe, k zit alleen nog maar te suffen hierow
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
en eigenlijk vind ik sommige nummers van Nightwish gewoon NOG vetter dan Rammstein
Ja maar ik vind vast andere nummers goed dan jijquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]ik zeg toch dat t goede muziek is
Gefeliciteerd dan maarquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:130.589
NU al de dagwinnende productie van gisteren geëvenaard.
Troeliepoeilewoelie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
Ja, daar had ik nog aan gedacht iddquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:48 schreef Troel het volgende:
YNSKE!!!!!!
JE BENT ER WEER!!!!!
Ik heb je gemist
Post eens niet zo snel danquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
kk flood control. Zet die dan op 5 seconden of zo. Domme danny.
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de handquote:
Niks traags aan hier hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de hand
kk traagheid
En ik maar denken dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
als dat kutforum gewoon meteen plaatst wat ik post is er niks aan de hand
kk traagheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |