ik ben net ook gegaanquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm. het weer knapt een beetje op. Zo maar eens even naar de winkel waggelen.
je moet wat als je alleen bent hequote:
Nee, 1 + 1 + 9 = 3quote:
We moeten nog wat overlaten voor jou?quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even boodschappen doen terwijl jullie Bengeltje sandwichen. Doen jullie wel een beetje voorzichtig en zo? Mooi
Er wordt niet gesandwicht.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even boodschappen doen terwijl jullie Bengeltje sandwichen. Doen jullie wel een beetje voorzichtig en zo? Mooi
Kannibalenquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
We moeten nog wat overlaten voor jou?
Jij kan heel goed balenquote:
Geen sandwich, maar wel een lekker broodjequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt niet gesandwicht.Wat denk je wel.
Oh, okequote:Op zaterdag 13 september 2008 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Er wordt niet gesandwicht.Wat denk je wel.
Goed plan, *oven aanzet*.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen sandwich, maar wel een lekker broodje
Ff eten dus
Welterusten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:ik ga maar eens even op bed liggen
Wat gaat het worden?quote:
Dat moet ook gebeuren hequote:
Dat was een vluggertje!quote:
Je bent net wakkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eens even een pilsje inschenken. Zin in
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat gaat het worden?
Ik heb nog ruimte over in mn buik
Ik ga vanavond een lekker stokbroodje gezond makenMat warm stokbrood dus
Oeh dat deed ik vroegah nog weleens jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...
Niks baggervet.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat deed ik vroegah nog weleens jaMet flink wat kaas en salami
![]()
Maar ja, baggervet natuurlijk
Klinkt goedquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een focaccia, en dan met wat ham/kaas enz...
Lekker uitbakkenquote:
Da's wel lekker jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Bengeltje het volgende:
O salami, ik doe ham.uitjes champignons.
Focaccia met ham en kaas en champignons en uitjes uit de oven dus. Hmmmmm smullenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:20 schreef JortK het volgende:
En ik moet nog gaan bedenken wat ik moet gaan eten vanavond
Ja, eerst een broodje roosteren, dan kaas er op zodat het al een beetje begint te smelten en dan heel snel wat salami in een pannetje, paar seconden er in en dan meteen op je broodquote:
Is net zo erg als op de badkamer he.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:29 schreef qu63 het volgende:
Bij nader inzien dus niet uitbakken
Maar wel lekker!
Als jij dat wilquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is net zo erg als op de badkamer he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |