Feli!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
En toen had ik opeens de laatste post.....
Nooit leukquote:
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Koffiiiiieeee![]()
Iemand nog fotografische plannen komend weekend?
* HMaster-II geeft honkbalknuppel aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.
Marcoquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.
Dat vlekt op zijn witte pak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II geeft honkbalknuppel aanGebruiken anders is ie niet "Rood" genoeg
Ik heb er al 4 voor je besteld Miss_S.quote:
you're crazyquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 voor je besteld Miss_S.Ze nemen ook een mooi overhemd voor je mee
![]()
Grapje
Wil een poging doen tot het maken van een Fok! fotowedstrijd waardige foto, mits het weer mee zit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Koffiiiiieeee![]()
Altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:47 schreef Chanty het volgende:
Het is al sinds woensdagmiddag weekend
Dat huiswerk is weer minderquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Miss_S het volgende:
Voor mij lekker wel![]()
Maar wel een weekend vol met huiswerk
Da's een lange vakantie dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
hoi
terug van vakantie en n jaar ouder
Zo'n 500 pagina's lezen word je ook niet blij vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:58 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas natuurlijk
[..]
Dat huiswerk is weer minder
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMorgen nog ff shoppen in Bratislava (en een klein rondje met cam door de binnenstad) en dan zondag om een uurtje of 10 naar huis crossen. Misschien haal ik het om nog zondagavond thuis te zijn
Wat Chanty zegtquote:
Bratislava is leuk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMorgen nog ff shoppen in Bratislava (en een klein rondje met cam door de binnenstad) en dan zondag om een uurtje of 10 naar huis crossen. Misschien haal ik het om nog zondagavond thuis te zijn
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:01 schreef nikky het volgende:
Goedemorgen!
Zeker de weten!quote:
't is hier idd best grappigquote:
Liefquote:
Wat zij zegt dusquote:
jaa vannacht hebben ze samen bij ons op bed geslapenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is hier idd best grappigIk wil hier nog wel een keer terugkomen maar dan met meer tijd
![]()
[..]
LiefHet komt dus allemaal goed
[..]
Wat zij zegt dus
Hier blauw luchtje, graadje of 20 en een heerlijk windje....tijd voor een terrasje en een boek dusGeen zin meer om de stad nog ff in te gaan.
Ik kom met een gemiddelde snelheid van 100-130 km / u de NL-kant weer opquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef ultra_ivo het volgende:
20 graden en zon. Dat zijn de goede vooruitzichten. Komend weekend ga ik langzaam die kant op.
wacht! ik kom met 130 km/h die kant opquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kom met een gemiddelde snelheid van 100-130 km / u de NL-kant weer opHave fun hier
Ik heb wel de ultieme chocaholic-tent gevonden hier
Een Chocolade Cafe
27 soorten chocolademelk en dat was maar de tijdelijke kaart
das balen, wat doe je voor werk?quote:
was voor vandaag klaar maar had overdag in de horeca gewerkt (frituur).quote:
Moet je niet klagen hoor, ik ben sinds 21:45 aan het werk, tot 5:45 morgenochtend, en ja, ook ik mag morgenavond weer komen opdraven. Maar mij hoor je niet klagen, daarna 5 dagen vrij, en een weekendje standby dienst.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
was voor vandaag klaar maar had overdag in de horeca gewerkt (frituur).
morgen ook weer
hoezo niet klagen,quote:Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Marc H het volgende:
[..]
Moet je niet klagen hoor, ik ben sinds 21:45 aan het werk, tot 5:45 morgenochtend, en ja, ook ik mag morgenavond weer komen opdraven. Maar mij hoor je niet klagen, daarna 5 dagen vrij, en een weekendje standby dienst.
ja mooi kasteelquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
Pff pittig zeg! Ik kan me nog herinneren al die onregelmatige uren. Zou het nu niet meer kunnen, hoewel vijf dagen vrij dan wel weer lekker isquote:Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Marc H het volgende:
[..]
Moet je niet klagen hoor, ik ben sinds 21:45 aan het werk, tot 5:45 morgenochtend, en ja, ook ik mag morgenavond weer komen opdraven. Maar mij hoor je niet klagen, daarna 5 dagen vrij, en een weekendje standby dienst.
tofquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Ja het is nu zeker, dit lomp meisje gaat buikdansen
Ja dan ben ik zeker zo weg, maar zo kwam ze niet overquote:Op zondag 14 september 2008 19:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
tof
Buikdansen is echt zoooo lekkerIk moet nog op zoek hier in de regio
Maar doe t al drie jaar met veel plezier
En don't worry. Je komt tot de ontdekking dat er veel lompere mensen rondlopen en t boeit echt niet. Belangrijk is dat jij je er lekker bij voelt. En als je ergens dans met een drilinstructor die het belangrijker vindt dat de pasjes allemaal kloppen dan ga er alsjeblieft snel weg
Het is vooral goed voor je lichaam omdat je meer voeling met jezelf krijgt en dus beter in je vel komt te zittenquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dan ben ik zeker zo weg, maar zo kwam ze niet over
Heb er wel zin in hoorlijkt me ook wel goed voor mijn lichaam
En ik wil ook ooit eens zo'n leuk pakje
Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is vooral goed voor je lichaam omdat je meer voeling met jezelf krijgt en dus beter in je vel komt te zittenJe ontwikkelt een goede controle over allerlei spieren en leert, zoals in alle dansen, je eens lekker te laten gaan
Daar heb ik nog altijd moeite mee
Dus dat doe ik alleen in de woonkamer
Tof pakje wil ik ook nog steeds. Nu nog altijd wat zelf bij elkaar geraapte zooi aan. Wel al een toffe sluier en 3 buikdanssjaaltjes. Als je een leuke groep hebt en een lerares die je alles op je eigen tempo laat doen ga je het vast en zeker heerlijk vinden
Doenquote:Op zondag 14 september 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentnu krijg ik nog meer zin om te beginnen
En mezelf laten gaan mag ik zeker ook wel leren
Ik denk dat ik wel een buikdanssjaal ga kopen, maakt het toch net iets meer af
Helaasquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef Miss_S het volgende:
Sorry woon in Noord-Brabant en heb er nu eentje in Oss gevonden
Als ik heel ver op de achtergrond magquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Hey, twee buikdansertjes! Een keertje saampjes heupwiegend op de foto?
Lekker nuttig, die bewegingen zie je niet op de fotoquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Hey, twee buikdansertjes! Een keertje saampjes heupwiegend op de foto?
Die bewegingen moet je natuurlijk op de foto proberen te pakken. En die show wil ik inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lekker nuttig, die bewegingen zie je niet op de fotoEn ik wil eerst een tof danspakje
geef nou maar gewoon toe dat je gewoon een show wilt
Dan zal ik maar niet vertellen dat erna nog behoorlijk doorgefeest werd op de muziek van Erick E, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Chanty het volgende:
Efteling, Marco en Hans... dit is echt te ziek voor woorden!![]()
Erick wie?quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen dat erna nog behoorlijk doorgefeest werd op de muziek van Erick E, denk ik.
Niet dat ik het einde daarvan heb meegemaakt, mijn huis wordt niet bewoond door House-liefhebbers.
Ik ga eens kijken of mijn fotos meer zijn geworden dan leuke herinnering voor mijn vrouw.
Mijn vrouw een dag eerder.quote:
ben je ook boven in het klooster geweest??quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
bleekselderij eten danquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Erasmo het volgende:
Morgen om 6 uur eruit maar ik ben nog klaarwakker
hey welcome backquote:Op maandag 15 september 2008 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk ben er weer
Vandaag tandjeslang geredenVanmorgen (of gistermorgen
) om 07:30 vertrokken en vanavond (of gisteravond) om 23:15 gearriveerd
Stomme duitsers hebben de A3 (en laat ik die nou voor bijna het hele stuk moeten volgen
) een stuk of 20 keer opgebroken en 2x zelfs een flinke file veroorzaakt en dan blijkt dat duitsers net als nederlanders niet kunnen rijden
![]()
Klein beetje file wordt heel veel file want ze kunnen niet filerijden dus ongelukken dus wegdeelafsluitingen en zo1,5-2 uur vertraging
Wel cool.......sta je aan de top van de ene heuvel, volg je de weg door het dal en kijk je naar de top van de andere heuvel en dan zie je daar nog steeds auto's niet heel hard doorrijden
Coolquote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef prupke het volgende:
[..]
hey welcome back
ik ga je morgen iets leuks laten zien
Ik miste wel de welkom thuis-spandoeken hoorquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 08:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik miste wel de welkom thuis-spandoeken hoor
OE P, die ziet er dramatisch lekker uit! Prrrrrquote:Op maandag 15 september 2008 01:52 schreef PdeHoog het volgende:
ff snel voor ik ga slapenVoor de echte chocoholics
Het walhalla van de choco-cake:
[ afbeelding ]
De originele sachertorte, geserveerd in Hotel Sacheren hij is lang niet zo zwaar als dat-ie er uit ziet. Wel errug lekker
*proest*quote:Op maandag 15 september 2008 09:09 schreef Ronhui het volgende:
[ afbeelding ]
niet letten op die vlekjes op de zijkanten dan
Thanksquote:
Hij was ook dramatisch lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 09:29 schreef An24 het volgende:
[..]
OE P, die ziet er dramatisch lekker uit! PrrrrrEn welkom terug!
Dat klinkt gewoon echt te goedquote:Op maandag 15 september 2008 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij was ook dramatisch lekkerEen mooie dikke laag chocola eromheen en een hele lichte cake verder. Dat viel me wel op
Hij ligt niet als een blok beton op je maag wat ik wel had verteld. Echt errug ok
quote:Op maandag 15 september 2008 09:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat klinkt gewoon echt te goed
Waarom ben ik gestopt met snoepen? ookal taart en cake is niet echt snoep, toch.....
Dat is echt iets voor mijquote:Op maandag 15 september 2008 09:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het coole was ook de plek waar we dit gegeten hebben. Was in het koffie / cafe-gedeelte van het hotel. Alle dames liepen daar echt in van die truttige jurkjes
[ afbeelding ]
Maar goed...rest van de foto's moet ik nog uitzoeken. Misschien zit er wel een leuk showcaseje tussenIk weet wel dat beide steden een nog iets langer bezoek waard zijn
Vooral Bratislava
Leuke stad. Ik kwam alleen nog weinig zichtbare resten van het communisme op straat tegen. Dat was wel jammer.
quote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef Chanty het volgende:
zo ik heb mijn 1,5 uur college voor deze week ook weer gehad
Weekend
Dat doe je beterquote:Op maandag 15 september 2008 12:19 schreef Chanty het volgende:
zo ik heb mijn 1,5 uur college voor deze week ook weer gehad
Weekend
t is ergens wel lekker ja maar ook funest voor je motivatiequote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat doe je beter
Ik heb net 3 uur dataverwerken gedaan om punten te verzamelen, gelukkig ben ik er volgende week dinsdag vanaf
Dat komt van zelf wel weer goed johquote:Op maandag 15 september 2008 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
t is ergens wel lekker ja maar ook funest voor je motivatieheb gewoon nog het idee dat ik vakantie heb en dus ook totaal geen zin om iets te doen
Dus de literatuurachterstand loopt al aardig op en daar ga ik over een paar weken spijt van krijgen want dan komen er wat vakken bij en wordt het wel druk
Paar uurtjes meer college zou dus beter zijn
Fotograferen... euhmmm ik denk dat ik beter eerst maar zie dat ik mijn 570 geselecteerde Borneo foto's bewerk en er een fotoalbum van knutselquote:Op maandag 15 september 2008 16:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat komt van zelf wel weer goed joh
Maar wel lekker veel tijd voor fotograferen dus?
De 23e om 14.00 krijg ik het weer iets rustiger en dan moet ik ook echt weer meer tijd maken voor fotograferen
Daar ben je nog wel even mee bezig danquote:Op maandag 15 september 2008 18:00 schreef Chanty het volgende:
[..]
Fotograferen... euhmmm ik denk dat ik beter eerst maar zie dat ik mijn 570 geselecteerde Borneo foto's bewerk en er een fotoalbum van knutsel
Nou ja, af en toe een uitstapje naar de kitten met de cam
En ik ben al blij als ik een oud-klasgenoot op LinkedIn terug ziequote:Op maandag 15 september 2008 17:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Kreeg net op facebook een berichtje van m'n oude teamleider uit de tijd dat ik vrijwilliger was in Pakrac (UNPA-West, Kroatië). Toch wel leuk om zo langzaam weer contact met de oude ploeg te krijgen.
Oud-klasgenoten kom ik zo goed als nergens tegenquote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik ben al blij als ik een oud-klasgenoot op LinkedIn terug zie
Ik ook niet, ben daar enigszins wel blij om.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oud-klasgenoten kom ik zo goed als nergens tegen
Ja dat gaat nog een probleem worden als mijn neefje hier isquote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Chanty het volgende:
Geniaal![]()
Hoe zeg je tien voor zeven s avonds?Het is bovenste linker lepel voor onderste linker vork s avonds?
ik denk dat ik ze niet eens zou herkennen, ging daar nooit mee om. dus kan denk ik ook maar een naam of 3/4 herrineren. (oke van de basisschool iets meer namen)quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben daar enigszins wel blij om.
Welke van de vierquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit naar die klok te kijken en wordt er beetje kriebelig van....
"Hoe laat is het?"
"Het is vork over lepel."
""
quote:
Wat ik me afvraag of je het bestek er ook uit kan halenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij bent ook al in de war...
Zou het dan : "vork over lepel na de top pollepel" zijn?
Ai dat is niet zo handig...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Chanty het volgende:
En dit is dan dag nummer 4 met migraine
*pillen slikt
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Chanty het volgende:
En dit is dan dag nummer 4 met migraine
*pillen slikt
*grijpt*quote:Op woensdag 17 september 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof schuift een ontbijtje de SC in.
Niet? Verrassing zeg!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
*grijpt*
5 beugels op een nuchtere maag was toch niet zo'n goed idee
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet? Verrassing zeg!
Hier sinds gister een nieuw(ere) pc op mijn werk gekregen. Nog geen snelheidsmonster, maar beduidend beter dan wat ik had
Na belachelijk veel koffie ben ik alweer een beetje bijgetrokkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet? Verrassing zeg!
Hier sinds gister een nieuw(ere) pc op mijn werk gekregen. Nog geen snelheidsmonster, maar beduidend beter dan wat ik had
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Chanty het volgende:
Hier voor de vijfde dag migraineEn t was gisteravond zo goed als weg
Beterschap voor jou en Chanty dan maarquote:
Fotoquote:Op woensdag 17 september 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
Oja Chanty ik kon het niet laten om 2 buikdanssjaal en een rok te kopen
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt eraan (over een weekje ofzomorgen ga ik een weekendje weg en heb er nu geen tijd voor
)
oehh jaaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt eraan (over een weekje ofzomorgen ga ik een weekendje weg en heb er nu geen tijd voor
)
Ik maak de foto's welquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
oehh jaaWe gaan een pimp hier met je buikdanssjaaltje topic openen in US
![]()
Dus?quote:
Van een Pentium 3, 500Mhz met 256 mb ram naar een Pentium 4, 2Ghz en 1,5 gb ram.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oeh tof Toffie.... Is het een 486DX2-66 of al een Pentium-60
![]()
Was even rustig op dat moment, dus 't mocht welquote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn God Xil, zit je nou te fokken op je werk![]()
Hier voor de vijfde dag migraineEn t was gisteravond zo goed als weg
Dat had ik de automatisering ook gezegd: dat ze met de uren dat ik geen werk kon leveren doordat ik op mijn pc moest wachten alleen een andere pc hadden kunnen betalen.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Na belachelijk veel koffie ben ik alweer een beetje bijgetrokken![]()
![]()
Ach ja, het is niet jouw geld wat nu verspild word omdat jij nu onder je capaciteit werkt
Goed ideequote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
oehh jaaWe gaan een pimp hier met je buikdanssjaaltje topic openen in US
![]()
Het lijkt wel of dat jij meer vakantie hebt dan dat je moet werkenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
De fiets is bijna klaar, het grootste gedeelte van m'n tassen is gepakt. Nog iets meer dan een dag en ik heb weer vakantie
Ik heb nog wat weekjes Den Bosch over. Ik heb anderhalf jaar om de andere week op Den Bosch gependeld. Dat leverde per dag 1 uur extra verlof op vanwege de reistijd.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of dat jij meer vakantie hebt dan dat je moet werken
hoe doe je dat???
Dat is wel lekker iddquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb nog wat weekjes Den Bosch over. Ik heb anderhalf jaar om de andere week op Den Bosch gependeld. Dat leverde per dag 1 uur extra verlof op vanwege de reistijd.
sorry een beetje laat maar hier is de koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef Joannie88 het volgende:
Lunch! Wie heeft de koffie?
[ afbeelding ]
Ik zit altijd aan de thee!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry een beetje laat maar hier is de koffie
[ afbeelding ]
Ha....daar lust ik er wel eentje vanquote:Op donderdag 18 september 2008 18:47 schreef Joannie88 het volgende:
Nouja, het ondertussen toch alweer tijd voor een toetje..
[ afbeelding ]
Voor de mensen onder ons die chique dineren
Edit: beetje groot toetje.. Als het storend is, mag ie ook vervangen worden door een vlaflip hoor..
drup.....drup.........drupquote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha....daar lust ik er wel eentje van
Damn! Chemisch water!quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:55 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even de groetjes vanuit CuracaoHoe is het hier?
Dat wordt dus een ondernemingsplan schrijven...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en het UWV gaat me helpen om te gaan reintegreren als zelfstandige
oeh dat is zeer zeker interessantquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dat wordt dus een ondernemingsplan schrijven...
Ben ik zelf gelukkig net klaar mee.
Heb hier nog een brancheonderzoek liggen waar ik een hoop info uit heb kunnen halen, heb je interesse?
Staat ook netjes als je daar komt en je blijkt al het een en ander opgezocht te hebben
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh dat is zeer zeker interessant
graag zelfs
Coolquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en het UWV gaat me helpen om te gaan reintegreren als zelfstandige
En dat ding was loodzwaarquote:
we moeten nog een koelvriescombi kopenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat ding was loodzwaarNiet nog meer van die dingen aanschaffen he
Meer stroopwafels in huis halen......quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
we moeten nog een koelvriescombi kopenEn die vrieskiest en koelkast moeten er dan uit
Sweet! WeLke?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
![]()
* Erasmo heeft binnenkort waarschijnlijk een L op zijn camera
Dunno, het zijn wel budgetlenzenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:29 schreef freud het volgende:
[..]
Sweet! WeLke?
* freud twijfelt tussen een 70-200 en de 5D MkII...
Leuke LG heb jequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Chanty het volgende:
Whoeheooeoeoeoe
Vanavond op de gok naar de schouwburg gegaan in de hoop daar twee kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer en....Twee mensen hadden hun kaartjes terug gegeven
Wij blij
Was echt tof en ik sta met m op de foto
![]()
[ afbeelding ]
le-zenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht eens even, is dat niet Jochem Myjer die daar naast je staat?
Damn!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Chanty het volgende:
Whoeheooeoeoeoe
Vanavond op de gok naar de schouwburg gegaan in de hoop daar twee kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer en....Twee mensen hadden hun kaartjes terug gegeven
Wij blij
Was echt tof en ik sta met m op de foto
![]()
[ afbeelding ]
Op zondag?quote:Op zondag 21 september 2008 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZo maar eens boodschappen doen
Dan heb ik tenminste een ontbijt
hier in het westen van het land zijn de winkels open op zondagquote:
Hier in het oosten kan ik boodschappen doen zonder overvallen te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
hier in het westen van het land zijn de winkels open op zondag
Ja, maar als je even een klein beetje uitwijkt met je boodschappen patroon, heb je in het oosten meteen een relatie en 2 kinderen. Het roddel/sociale-controle niveau is 100x hogerquote:Op zondag 21 september 2008 20:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier in het oosten kan ik boodschappen doen zonder overvallen te worden
klinkt tof!quote:Op maandag 22 september 2008 01:54 schreef dekkered het volgende:
gelukkig typen jullie niet zo veel, zodat ik niet veel hoef bij te lezen want heb dit weekend heel druk gehad,
was jazz by the sea hier een zeeland.....
nee gewerktquote:Op maandag 22 september 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klinkt tof!![]()
Nog leuke foto's gemaakt?
Bitterkoekjequote:Op maandag 22 september 2008 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom bitterkoekjes nou eigenlijk bitterkoekjes heten? We zaten ons dat hier op kantoor even af te vragen
Zie ik er zo blond uit?quote:Op maandag 22 september 2008 14:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bitterkoekje
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Italiaans bitterkoekje, Amaretti, meestal harder dan de variant die in Nederland bekend is.Een bitterkoekje is een koekje dat bestaat uit een mengsel van gemalen bittere amandelen, kristalsuiker en eiwit. Dit mengsel wordt op een bakplaat gespoten en platgedrukt, waarna het in een oven wordt gebakken. In plaats van amandelen wordt ook wel het binnenste van abrikozenpitten gebruikt als goedkoop alternatief.
Vroegah, toen de bitterkoekjes nog bitter warenquote:Op maandag 22 september 2008 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik er zo blond uit?Dat was stap 1
IT-ers he
Die googlen en wiki-en alles wat ze niet zelf weten
Maar er wordt nog steeds geen referentie gegeven naar de naamgeving, anders dan het gebruik van bittere amandelen. Helaas is zo'n koekje niet echt bitter
Check vooral deze beautyquote:
Ik wist dat dat plaatje zou komenquote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Check vooral deze beauty
[ afbeelding ]
Ben er echt fan van, zeker met een ruis ongevoelige body. Anders kom je hem een keertje lenen of spreken we in de zoo af? Speel ik ff met je 100-400.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef Marc H het volgende:
Freud,
Ik zie dat jij de 24-105L hebt. Hoe bevalt die? ik denk erover om hem te kopen als vervanging van mijn traag focussende Sigma 24-70 EX. En IS is ook fijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Marc H het volgende:
Sinds ik die 100-400 heb is bij mij ook een beetje het "L" virus uitgebroken.
Als ik die 24-105 heb, zal ik dat virus redelijk in bedwang weten te houden (hoop ik), want ik voor mijn Sigma 10-20 is er geen "L" vervanger, en de andere lenzen ( waaronder mijn 70-200 2.8 EX die ik echt niet upgraden naar een 70-200 L 2.8 IS ) gebruik ik relatief zo weinig, dat het gewoon gekkenwerk is om die te gaan vervangen voor "L"varianten.quote:
Het is zeker goed bevallenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef freud het volgende:
Ziet nice uit! Ben benieuwd of je er net zo gek op bent als Chanty.
Kreeg net mail of ik de NK Panna wil fotograferen in de Westergasfabriek, lijkt me wel cool.
tofquote:
je hebt iets te compenseren?quote:
Moest even bewijzen dat ie dustproof wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt iets te compenseren?
Ziet er uit als leuk speelgoed
edit: oh ik was naar bed he
Coolquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef prupke het volgende:
kijk mijn eerste rooie pepert
is fotgrafisch verantwoord
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ik heb ook even zitten zoeken... Maar kan hem zo snel niet vinden!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:58 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand dat topic over begravenisfotografie in zijn AT staan? En is er iemand die een begravenis zou willen doen? Is wel al morgenmiddag, dus kort dag.
Mijn moeder wilde eerst geen fotograaf, toen wel, toen niet en nu uiteindelijk toch maar wel....
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Is er een lieve FOTter die ons ergens mee wilt helpen?
Deze?
Ik zou zeggen: rood = rijp. Maar ja...weet het niet zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nu is hij helemaal rood,
hoelang zou hij moeten hangen voor hij goed is
Nee, ik pak wel een broodje op het station.quote:Op donderdag 25 september 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Tijd voor een ontbijtje?
Ik heb het gisteren gelezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Voor degenen die in Kessel en Simpelveld waren:
Dag lieve papa..
FOT-meet van makenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
De Apenheul daar moet ik nog steeds een keertje naar toemaar iedereen die ik ken is bang voor loslopende aapjes
Ik kom net tot de ontdekking dat ik 'ietsje' te veel dagen over heb, terwijl ik met mijn manager had afgesproken juist wat meer tijd voor mezelf te nemen (iets over gezonder leven en zo). De Apenheul klinkt als een goed idee om een dagje op te maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
De Apenheul daar moet ik nog steeds een keertje naar toemaar iedereen die ik ken is bang voor loslopende aapjes
Hij is gewoon super lekker, alleen helaasch geen f2.8. Wacht alleen ff, want Canon zou nog dit jaar met een of twee lenzen komen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Marc H het volgende:
Fijn om te horen.
Was al van plan om hem te halen, want een andere "L" lens in dat bereik met IS is er eigenlijk niet. Sinds ik die 100-400 heb is bij mij ook een beetje het "L" virus uitgebroken. Maar nu ben ik er helemaal zeker van dat ik de juiste keus maak. Als het meezit haal ik hem morgen al op, of anders donderdag.
Ziet er tof uit! Jammer dat het niet het hele pand is. Wel mooie locatie!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een cool pandje in Delft gevonden
[ afbeelding ]
http://www.bergklis.nl/node/281
Nog veel leuker is het dat dit de oude bakkerij van mijn opa isEnige probleem is dat ik het dus niet kan betalen
Zo zou je het idd op kunnen vattenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Miss_S tussen de aapjes fotoshootja ook interessant
Dat snapte ik schatquote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zou je het idd op kunnen vattenMaar ik bedoelde het toch echt anders
Ze noemt me een schatquote:
quote:En Delft........weet je dat ik echt geen idee zou hebben waar ik dat in Nederlands moest zoeken
Oh, is inderdaad redelijk onbetekenend hoor. Naast dat de koninklijke familie er begraven ligt, Willem is neergeschoten, de VOC een belangrijke zetel had, en het een van de oudste steden in NL is, is er verder weinig te beleven.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat snapte ik schat![]()
En Delft........weet je dat ik echt geen idee zou hebben waar ik dat in Nederlands moest zoeken
Ja maar ze hebben mij geleerd niet in het verleden te levenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze noemt me een schat
[..]Ga je schamen
DE plaats met een grote historische waarde voor de Nederlandse geschiedenis
Willem van Oranje
Hij is inderdaad superlekker, vandaag al de hele dag mee gespeeld in de apenheul.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef freud het volgende:
[..]
Hij is gewoon super lekker, alleen helaasch geen f2.8. Wacht alleen ff, want Canon zou nog dit jaar met een of twee lenzen komen...
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef Miss_S het volgende:
En meestal als ik schat zeg bedoel ik het sarcastisch maar deze keer meende ik het hoor
Ben er nu niet zo vaak, vanaf de fiets is het lastig internetten. Hopelijk kom ik nu vaker een internetcafe tegen nu ik weer een grens overben (ben nu in Uzhgorod).quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Dutch50 het volgende:
Hallo waar is iedereen.![]()
ben ik na lange tijd weer eens ingelogged is er niemand
roert met vinger in de koffie .... en de koffie is steenkoud.
Volgens mij begin ik te begrijpen waar de makers van die fantasy-spellen hun inspiratie opdoen voor de namen van de plekken, landen en karaktersquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik te begrijpen waar de makers van die fantasy-spellen hun inspiratie opdoen voor de namen van de plekken, landen en karakters
En het is WEEKENDquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
![]()
*koffie inschenkt* JAAAAAH MENSEN!!! HET IS WEER VRIJDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
En dan die smileyquote:
Het gaat goed. Was een mooie begravenis en gelukkig mooi weer. Het is goed zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
Sanger, hoe is t nu?
heeft nog iemand je kunnen helpen?
fijn om t horenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Het gaat goed. Was een mooie begravenis en gelukkig mooi weer. Het is goed zo.
Er is niemand geweest om te fotograveren. Daar was het ook wel wat kort dag voor denk ik. Geeft ook niet, we hebben mooie herinneringen nu (en die blijven toch wel).
Cool Ynsquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
Owja gister nog een theatershow gefotografeerd, vanaaf weer
en ze waren dolenthousiast over de fotos van de generale die ik bij me had
Nou geloof het of niet, maar iets meer college zou wel fijn zijn, Dit is niet motiverend. Maar over een weekje beginnen er weer vakken en dan wordt het wel drukquote:
Zelfstudiequote:Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou geloof het of niet, maar iets meer college zou wel fijn zijn, Dit is niet motiverend. Maar over een weekje beginnen er weer vakken en dan wordt het wel druk![]()
Dank je!quote:En fijn dat de begravenis mooi was en sterkte nog
Er is een ruiltopic, maar ik kan hem ook zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Dutch50 het volgende:
Ik heb een 17-85 objectief "over" wegens aanschaf van het 24-105 F4 L objectief.
Dit is niet de plaats om dat te koop of ruil aan te bieden, maar ik kan niks anders vinden.
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel IIIquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Dutch50 het volgende:
Ik heb een 17-85 objectief "over" wegens aanschaf van het 24-105 F4 L objectief.
Dit is niet de plaats om dat te koop of ruil aan te bieden, maar ik kan niks anders vinden.
Mooie avatar, hoe kom je d'r aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb pas over 2 uur weekendben ik eigenlijk wel blij mee
Ga dan meteen terug naar bed
bedankt, ik wist van het bestaan maar ik kon het echt niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel III
ja maar voor zelfstudie moet je iig het gevoel hebben dat het studiejaar weer begonnen isquote:
Ja he? Lekker licht en jummie bereik.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hij is inderdaad superlekker, vandaag al de hele dag mee gespeeld in de apenheul.
Googlen op belly dancequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Mooie avatar, hoe kom je d'r aan?
Zou hetquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:23 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Van google gebruiken krijg ik over het algemeen geen andere avatar
Coolquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even showen, we hebben sinds een kwartiertje een heuse Marjo aan de muur!
[ afbeelding ]
Trots isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Chinese reproductiequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Andre van Duin zou zeggen : m'n gras!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc H het volgende:
Hee, ik moet nog werken vannacht...
Vandaag eens een sport gefotografeerd die ik nog nooit gedaan heb, Polo:
[ afbeelding ]
Meer fotos volgen
Super tof!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Trots is![]()
Ik vind 'm gaaf geworden!
Erg tof! En goed gedaan Marjoquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
eten bij p is geen straf iigquote:Op zondag 28 september 2008 00:29 schreef Chanty het volgende:
Spareribs bij P gegeten en een feelgoodmovie gekekenkan t beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |