Oud-klasgenoten kom ik zo goed als nergens tegenquote:Op maandag 15 september 2008 19:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En ik ben al blij als ik een oud-klasgenoot op LinkedIn terug zie
Ik ook niet, ben daar enigszins wel blij om.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oud-klasgenoten kom ik zo goed als nergens tegen
Ja dat gaat nog een probleem worden als mijn neefje hier isquote:Op maandag 15 september 2008 22:17 schreef Chanty het volgende:
Geniaal![]()
Hoe zeg je tien voor zeven s avonds?Het is bovenste linker lepel voor onderste linker vork s avonds?
ik denk dat ik ze niet eens zou herkennen, ging daar nooit mee om. dus kan denk ik ook maar een naam of 3/4 herrineren. (oke van de basisschool iets meer namen)quote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben daar enigszins wel blij om.
Welke van de vierquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zit naar die klok te kijken en wordt er beetje kriebelig van....
"Hoe laat is het?"
"Het is vork over lepel."
""
quote:
Wat ik me afvraag of je het bestek er ook uit kan halenquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:56 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij bent ook al in de war...
Zou het dan : "vork over lepel na de top pollepel" zijn?
Ai dat is niet zo handig...quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Chanty het volgende:
En dit is dan dag nummer 4 met migraine
*pillen slikt
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:00 schreef Chanty het volgende:
En dit is dan dag nummer 4 met migraine
*pillen slikt
*grijpt*quote:Op woensdag 17 september 2008 05:55 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
* Xilantof schuift een ontbijtje de SC in.
Niet? Verrassing zeg!quote:Op woensdag 17 september 2008 08:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
*grijpt*
5 beugels op een nuchtere maag was toch niet zo'n goed idee
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet? Verrassing zeg!
Hier sinds gister een nieuw(ere) pc op mijn werk gekregen. Nog geen snelheidsmonster, maar beduidend beter dan wat ik had
Na belachelijk veel koffie ben ik alweer een beetje bijgetrokkenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Niet? Verrassing zeg!
Hier sinds gister een nieuw(ere) pc op mijn werk gekregen. Nog geen snelheidsmonster, maar beduidend beter dan wat ik had
quote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Chanty het volgende:
Hier voor de vijfde dag migraineEn t was gisteravond zo goed als weg
Beterschap voor jou en Chanty dan maarquote:
Fotoquote:Op woensdag 17 september 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
Oja Chanty ik kon het niet laten om 2 buikdanssjaal en een rok te kopen
Veel plezier alvastquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt eraan (over een weekje ofzomorgen ga ik een weekendje weg en heb er nu geen tijd voor
)
oehh jaaquote:Op woensdag 17 september 2008 11:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt eraan (over een weekje ofzomorgen ga ik een weekendje weg en heb er nu geen tijd voor
)
Ik maak de foto's welquote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
oehh jaaWe gaan een pimp hier met je buikdanssjaaltje topic openen in US
![]()
Dus?quote:
Van een Pentium 3, 500Mhz met 256 mb ram naar een Pentium 4, 2Ghz en 1,5 gb ram.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Oeh tof Toffie.... Is het een 486DX2-66 of al een Pentium-60
![]()
Was even rustig op dat moment, dus 't mocht welquote:Op woensdag 17 september 2008 10:34 schreef Chanty het volgende:
Mijn God Xil, zit je nou te fokken op je werk![]()
Hier voor de vijfde dag migraineEn t was gisteravond zo goed als weg
Dat had ik de automatisering ook gezegd: dat ze met de uren dat ik geen werk kon leveren doordat ik op mijn pc moest wachten alleen een andere pc hadden kunnen betalen.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Na belachelijk veel koffie ben ik alweer een beetje bijgetrokken![]()
![]()
Ach ja, het is niet jouw geld wat nu verspild word omdat jij nu onder je capaciteit werkt
Goed ideequote:Op woensdag 17 september 2008 13:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
oehh jaaWe gaan een pimp hier met je buikdanssjaaltje topic openen in US
![]()
Het lijkt wel of dat jij meer vakantie hebt dan dat je moet werkenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
De fiets is bijna klaar, het grootste gedeelte van m'n tassen is gepakt. Nog iets meer dan een dag en ik heb weer vakantie
Ik heb nog wat weekjes Den Bosch over. Ik heb anderhalf jaar om de andere week op Den Bosch gependeld. Dat leverde per dag 1 uur extra verlof op vanwege de reistijd.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
Het lijkt wel of dat jij meer vakantie hebt dan dat je moet werken
hoe doe je dat???
Dat is wel lekker iddquote:Op woensdag 17 september 2008 23:00 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik heb nog wat weekjes Den Bosch over. Ik heb anderhalf jaar om de andere week op Den Bosch gependeld. Dat leverde per dag 1 uur extra verlof op vanwege de reistijd.
sorry een beetje laat maar hier is de koffiequote:Op donderdag 18 september 2008 12:01 schreef Joannie88 het volgende:
Lunch! Wie heeft de koffie?
[ afbeelding ]
Ik zit altijd aan de thee!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
sorry een beetje laat maar hier is de koffie
[ afbeelding ]
Ha....daar lust ik er wel eentje vanquote:Op donderdag 18 september 2008 18:47 schreef Joannie88 het volgende:
Nouja, het ondertussen toch alweer tijd voor een toetje..
[ afbeelding ]
Voor de mensen onder ons die chique dineren
Edit: beetje groot toetje.. Als het storend is, mag ie ook vervangen worden door een vlaflip hoor..
drup.....drup.........drupquote:Op donderdag 18 september 2008 21:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ha....daar lust ik er wel eentje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |