Pff pittig zeg! Ik kan me nog herinneren al die onregelmatige uren. Zou het nu niet meer kunnen, hoewel vijf dagen vrij dan wel weer lekker isquote:Op zondag 14 september 2008 03:24 schreef Marc H het volgende:
[..]
Moet je niet klagen hoor, ik ben sinds 21:45 aan het werk, tot 5:45 morgenochtend, en ja, ook ik mag morgenavond weer komen opdraven. Maar mij hoor je niet klagen, daarna 5 dagen vrij, en een weekendje standby dienst.
tofquote:Op zondag 14 september 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
Ja het is nu zeker, dit lomp meisje gaat buikdansen
Ja dan ben ik zeker zo weg, maar zo kwam ze niet overquote:Op zondag 14 september 2008 19:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
tof
Buikdansen is echt zoooo lekkerIk moet nog op zoek hier in de regio
Maar doe t al drie jaar met veel plezier
En don't worry. Je komt tot de ontdekking dat er veel lompere mensen rondlopen en t boeit echt niet. Belangrijk is dat jij je er lekker bij voelt. En als je ergens dans met een drilinstructor die het belangrijker vindt dat de pasjes allemaal kloppen dan ga er alsjeblieft snel weg
Het is vooral goed voor je lichaam omdat je meer voeling met jezelf krijgt en dus beter in je vel komt te zittenquote:Op zondag 14 september 2008 19:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja dan ben ik zeker zo weg, maar zo kwam ze niet over
Heb er wel zin in hoorlijkt me ook wel goed voor mijn lichaam
En ik wil ook ooit eens zo'n leuk pakje
Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentquote:Op zondag 14 september 2008 19:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is vooral goed voor je lichaam omdat je meer voeling met jezelf krijgt en dus beter in je vel komt te zittenJe ontwikkelt een goede controle over allerlei spieren en leert, zoals in alle dansen, je eens lekker te laten gaan
Daar heb ik nog altijd moeite mee
Dus dat doe ik alleen in de woonkamer
Tof pakje wil ik ook nog steeds. Nu nog altijd wat zelf bij elkaar geraapte zooi aan. Wel al een toffe sluier en 3 buikdanssjaaltjes. Als je een leuke groep hebt en een lerares die je alles op je eigen tempo laat doen ga je het vast en zeker heerlijk vinden
Doenquote:Op zondag 14 september 2008 19:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wat leuk dat je er zo enthousiast over bentnu krijg ik nog meer zin om te beginnen
En mezelf laten gaan mag ik zeker ook wel leren
Ik denk dat ik wel een buikdanssjaal ga kopen, maakt het toch net iets meer af
Helaasquote:Op zondag 14 september 2008 19:48 schreef Miss_S het volgende:
Sorry woon in Noord-Brabant en heb er nu eentje in Oss gevonden
Als ik heel ver op de achtergrond magquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Hey, twee buikdansertjes! Een keertje saampjes heupwiegend op de foto?
Lekker nuttig, die bewegingen zie je niet op de fotoquote:Op zondag 14 september 2008 20:13 schreef RonaldV het volgende:
Hey, twee buikdansertjes! Een keertje saampjes heupwiegend op de foto?
Die bewegingen moet je natuurlijk op de foto proberen te pakken. En die show wil ik inderdaad.quote:Op zondag 14 september 2008 20:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
Lekker nuttig, die bewegingen zie je niet op de fotoEn ik wil eerst een tof danspakje
geef nou maar gewoon toe dat je gewoon een show wilt
Dan zal ik maar niet vertellen dat erna nog behoorlijk doorgefeest werd op de muziek van Erick E, denk ik.quote:Op zondag 14 september 2008 22:19 schreef Chanty het volgende:
Efteling, Marco en Hans... dit is echt te ziek voor woorden!![]()
Erick wie?quote:Op zondag 14 september 2008 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen dat erna nog behoorlijk doorgefeest werd op de muziek van Erick E, denk ik.
Niet dat ik het einde daarvan heb meegemaakt, mijn huis wordt niet bewoond door House-liefhebbers.
Ik ga eens kijken of mijn fotos meer zijn geworden dan leuke herinnering voor mijn vrouw.
Mijn vrouw een dag eerder.quote:
ben je ook boven in het klooster geweest??quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:53 schreef Ynske het volgende:
Eventjes een plaatje waar ik oa geweest ben.
[ afbeelding ]
Le Mont St Michel
bleekselderij eten danquote:Op maandag 15 september 2008 00:38 schreef Erasmo het volgende:
Morgen om 6 uur eruit maar ik ben nog klaarwakker
hey welcome backquote:Op maandag 15 september 2008 01:10 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk ben er weer
Vandaag tandjeslang geredenVanmorgen (of gistermorgen
) om 07:30 vertrokken en vanavond (of gisteravond) om 23:15 gearriveerd
Stomme duitsers hebben de A3 (en laat ik die nou voor bijna het hele stuk moeten volgen
) een stuk of 20 keer opgebroken en 2x zelfs een flinke file veroorzaakt en dan blijkt dat duitsers net als nederlanders niet kunnen rijden
![]()
Klein beetje file wordt heel veel file want ze kunnen niet filerijden dus ongelukken dus wegdeelafsluitingen en zo1,5-2 uur vertraging
Wel cool.......sta je aan de top van de ene heuvel, volg je de weg door het dal en kijk je naar de top van de andere heuvel en dan zie je daar nog steeds auto's niet heel hard doorrijden
Coolquote:Op maandag 15 september 2008 01:12 schreef prupke het volgende:
[..]
hey welcome back
ik ga je morgen iets leuks laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |