Damn! Chemisch water!quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:55 schreef loehoes het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, even de groetjes vanuit CuracaoHoe is het hier?
Dat wordt dus een ondernemingsplan schrijven...quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en het UWV gaat me helpen om te gaan reintegreren als zelfstandige
oeh dat is zeer zeker interessantquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:47 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dat wordt dus een ondernemingsplan schrijven...
Ben ik zelf gelukkig net klaar mee.
Heb hier nog een brancheonderzoek liggen waar ik een hoop info uit heb kunnen halen, heb je interesse?
Staat ook netjes als je daar komt en je blijkt al het een en ander opgezocht te hebben
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
oeh dat is zeer zeker interessant
graag zelfs
Coolquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:26 schreef Ynske het volgende:
en het UWV gaat me helpen om te gaan reintegreren als zelfstandige
En dat ding was loodzwaarquote:
we moeten nog een koelvriescombi kopenquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En dat ding was loodzwaarNiet nog meer van die dingen aanschaffen he
Meer stroopwafels in huis halen......quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
we moeten nog een koelvriescombi kopenEn die vrieskiest en koelkast moeten er dan uit
Sweet! WeLke?quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:58 schreef Erasmo het volgende:
![]()
* Erasmo heeft binnenkort waarschijnlijk een L op zijn camera
Dunno, het zijn wel budgetlenzenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:29 schreef freud het volgende:
[..]
Sweet! WeLke?
* freud twijfelt tussen een 70-200 en de 5D MkII...
Leuke LG heb jequote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Chanty het volgende:
Whoeheooeoeoeoe
Vanavond op de gok naar de schouwburg gegaan in de hoop daar twee kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer en....Twee mensen hadden hun kaartjes terug gegeven
Wij blij
Was echt tof en ik sta met m op de foto
![]()
[ afbeelding ]
le-zenquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wacht eens even, is dat niet Jochem Myjer die daar naast je staat?
Damn!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:55 schreef Chanty het volgende:
Whoeheooeoeoeoe
Vanavond op de gok naar de schouwburg gegaan in de hoop daar twee kaartjes te bemachtigen voor Jochem Myjer en....Twee mensen hadden hun kaartjes terug gegeven
Wij blij
Was echt tof en ik sta met m op de foto
![]()
[ afbeelding ]
Op zondag?quote:Op zondag 21 september 2008 11:15 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenZo maar eens boodschappen doen
Dan heb ik tenminste een ontbijt
hier in het westen van het land zijn de winkels open op zondagquote:
Hier in het oosten kan ik boodschappen doen zonder overvallen te wordenquote:Op zondag 21 september 2008 18:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
hier in het westen van het land zijn de winkels open op zondag
Ja, maar als je even een klein beetje uitwijkt met je boodschappen patroon, heb je in het oosten meteen een relatie en 2 kinderen. Het roddel/sociale-controle niveau is 100x hogerquote:Op zondag 21 september 2008 20:21 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier in het oosten kan ik boodschappen doen zonder overvallen te worden
klinkt tof!quote:Op maandag 22 september 2008 01:54 schreef dekkered het volgende:
gelukkig typen jullie niet zo veel, zodat ik niet veel hoef bij te lezen want heb dit weekend heel druk gehad,
was jazz by the sea hier een zeeland.....
nee gewerktquote:Op maandag 22 september 2008 05:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klinkt tof!![]()
Nog leuke foto's gemaakt?
Bitterkoekjequote:Op maandag 22 september 2008 14:12 schreef PdeHoog het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom bitterkoekjes nou eigenlijk bitterkoekjes heten? We zaten ons dat hier op kantoor even af te vragen
Zie ik er zo blond uit?quote:Op maandag 22 september 2008 14:15 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Bitterkoekje
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Italiaans bitterkoekje, Amaretti, meestal harder dan de variant die in Nederland bekend is.Een bitterkoekje is een koekje dat bestaat uit een mengsel van gemalen bittere amandelen, kristalsuiker en eiwit. Dit mengsel wordt op een bakplaat gespoten en platgedrukt, waarna het in een oven wordt gebakken. In plaats van amandelen wordt ook wel het binnenste van abrikozenpitten gebruikt als goedkoop alternatief.
Vroegah, toen de bitterkoekjes nog bitter warenquote:Op maandag 22 september 2008 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie ik er zo blond uit?Dat was stap 1
IT-ers he
Die googlen en wiki-en alles wat ze niet zelf weten
Maar er wordt nog steeds geen referentie gegeven naar de naamgeving, anders dan het gebruik van bittere amandelen. Helaas is zo'n koekje niet echt bitter
Check vooral deze beautyquote:
Ik wist dat dat plaatje zou komenquote:Op maandag 22 september 2008 22:31 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Check vooral deze beauty
[ afbeelding ]
Ben er echt fan van, zeker met een ruis ongevoelige body. Anders kom je hem een keertje lenen of spreken we in de zoo af? Speel ik ff met je 100-400.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:34 schreef Marc H het volgende:
Freud,
Ik zie dat jij de 24-105L hebt. Hoe bevalt die? ik denk erover om hem te kopen als vervanging van mijn traag focussende Sigma 24-70 EX. En IS is ook fijn.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Marc H het volgende:
Sinds ik die 100-400 heb is bij mij ook een beetje het "L" virus uitgebroken.
Als ik die 24-105 heb, zal ik dat virus redelijk in bedwang weten te houden (hoop ik), want ik voor mijn Sigma 10-20 is er geen "L" vervanger, en de andere lenzen ( waaronder mijn 70-200 2.8 EX die ik echt niet upgraden naar een 70-200 L 2.8 IS ) gebruik ik relatief zo weinig, dat het gewoon gekkenwerk is om die te gaan vervangen voor "L"varianten.quote:
Het is zeker goed bevallenquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:27 schreef freud het volgende:
Ziet nice uit! Ben benieuwd of je er net zo gek op bent als Chanty.
Kreeg net mail of ik de NK Panna wil fotograferen in de Westergasfabriek, lijkt me wel cool.
tofquote:
je hebt iets te compenseren?quote:
Moest even bewijzen dat ie dustproof wasquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
je hebt iets te compenseren?
Ziet er uit als leuk speelgoed
edit: oh ik was naar bed he
Coolquote:Op dinsdag 23 september 2008 23:58 schreef prupke het volgende:
kijk mijn eerste rooie pepert
is fotgrafisch verantwoord
[ afbeelding ]
Hoiquote:
Ik heb ook even zitten zoeken... Maar kan hem zo snel niet vinden!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:58 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen
Heeft iemand dat topic over begravenisfotografie in zijn AT staan? En is er iemand die een begravenis zou willen doen? Is wel al morgenmiddag, dus kort dag.
Mijn moeder wilde eerst geen fotograaf, toen wel, toen niet en nu uiteindelijk toch maar wel....
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Xilantof het volgende:
Is er een lieve FOTter die ons ergens mee wilt helpen?
Deze?
Ik zou zeggen: rood = rijp. Maar ja...weet het niet zekerquote:Op donderdag 25 september 2008 00:32 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nu is hij helemaal rood,
hoelang zou hij moeten hangen voor hij goed is
Nee, ik pak wel een broodje op het station.quote:Op donderdag 25 september 2008 05:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen!
Tijd voor een ontbijtje?
Ik heb het gisteren gelezen.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:52 schreef RonaldV het volgende:
Voor degenen die in Kessel en Simpelveld waren:
Dag lieve papa..
FOT-meet van makenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
De Apenheul daar moet ik nog steeds een keertje naar toemaar iedereen die ik ken is bang voor loslopende aapjes
Ik kom net tot de ontdekking dat ik 'ietsje' te veel dagen over heb, terwijl ik met mijn manager had afgesproken juist wat meer tijd voor mezelf te nemen (iets over gezonder leven en zo). De Apenheul klinkt als een goed idee om een dagje op te maken.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen
De Apenheul daar moet ik nog steeds een keertje naar toemaar iedereen die ik ken is bang voor loslopende aapjes
Hij is gewoon super lekker, alleen helaasch geen f2.8. Wacht alleen ff, want Canon zou nog dit jaar met een of twee lenzen komen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:53 schreef Marc H het volgende:
Fijn om te horen.
Was al van plan om hem te halen, want een andere "L" lens in dat bereik met IS is er eigenlijk niet. Sinds ik die 100-400 heb is bij mij ook een beetje het "L" virus uitgebroken. Maar nu ben ik er helemaal zeker van dat ik de juiste keus maak. Als het meezit haal ik hem morgen al op, of anders donderdag.
Ziet er tof uit! Jammer dat het niet het hele pand is. Wel mooie locatie!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb een cool pandje in Delft gevonden
[ afbeelding ]
http://www.bergklis.nl/node/281
Nog veel leuker is het dat dit de oude bakkerij van mijn opa isEnige probleem is dat ik het dus niet kan betalen
Zo zou je het idd op kunnen vattenquote:Op donderdag 25 september 2008 18:40 schreef Miss_S het volgende:
Miss_S tussen de aapjes fotoshootja ook interessant
Dat snapte ik schatquote:Op donderdag 25 september 2008 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo zou je het idd op kunnen vattenMaar ik bedoelde het toch echt anders
Ze noemt me een schatquote:
quote:En Delft........weet je dat ik echt geen idee zou hebben waar ik dat in Nederlands moest zoeken
Oh, is inderdaad redelijk onbetekenend hoor. Naast dat de koninklijke familie er begraven ligt, Willem is neergeschoten, de VOC een belangrijke zetel had, en het een van de oudste steden in NL is, is er verder weinig te beleven.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat snapte ik schat![]()
En Delft........weet je dat ik echt geen idee zou hebben waar ik dat in Nederlands moest zoeken
Ja maar ze hebben mij geleerd niet in het verleden te levenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze noemt me een schat
[..]Ga je schamen
DE plaats met een grote historische waarde voor de Nederlandse geschiedenis
Willem van Oranje
Hij is inderdaad superlekker, vandaag al de hele dag mee gespeeld in de apenheul.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef freud het volgende:
[..]
Hij is gewoon super lekker, alleen helaasch geen f2.8. Wacht alleen ff, want Canon zou nog dit jaar met een of twee lenzen komen...
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef Miss_S het volgende:
En meestal als ik schat zeg bedoel ik het sarcastisch maar deze keer meende ik het hoor
Ben er nu niet zo vaak, vanaf de fiets is het lastig internetten. Hopelijk kom ik nu vaker een internetcafe tegen nu ik weer een grens overben (ben nu in Uzhgorod).quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Dutch50 het volgende:
Hallo waar is iedereen.![]()
ben ik na lange tijd weer eens ingelogged is er niemand
roert met vinger in de koffie .... en de koffie is steenkoud.
Volgens mij begin ik te begrijpen waar de makers van die fantasy-spellen hun inspiratie opdoen voor de namen van de plekken, landen en karaktersquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik te begrijpen waar de makers van die fantasy-spellen hun inspiratie opdoen voor de namen van de plekken, landen en karakters
En het is WEEKENDquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
![]()
*koffie inschenkt* JAAAAAH MENSEN!!! HET IS WEER VRIJDAG!!!!!![]()
![]()
![]()
En dan die smileyquote:
Het gaat goed. Was een mooie begravenis en gelukkig mooi weer. Het is goed zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
Sanger, hoe is t nu?
heeft nog iemand je kunnen helpen?
fijn om t horenquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Het gaat goed. Was een mooie begravenis en gelukkig mooi weer. Het is goed zo.
Er is niemand geweest om te fotograveren. Daar was het ook wel wat kort dag voor denk ik. Geeft ook niet, we hebben mooie herinneringen nu (en die blijven toch wel).
Cool Ynsquote:Op vrijdag 26 september 2008 11:29 schreef Ynske het volgende:
Owja gister nog een theatershow gefotografeerd, vanaaf weer
en ze waren dolenthousiast over de fotos van de generale die ik bij me had
Nou geloof het of niet, maar iets meer college zou wel fijn zijn, Dit is niet motiverend. Maar over een weekje beginnen er weer vakken en dan wordt het wel drukquote:
Zelfstudiequote:Op vrijdag 26 september 2008 11:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nou geloof het of niet, maar iets meer college zou wel fijn zijn, Dit is niet motiverend. Maar over een weekje beginnen er weer vakken en dan wordt het wel druk![]()
Dank je!quote:En fijn dat de begravenis mooi was en sterkte nog
Er is een ruiltopic, maar ik kan hem ook zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Dutch50 het volgende:
Ik heb een 17-85 objectief "over" wegens aanschaf van het 24-105 F4 L objectief.
Dit is niet de plaats om dat te koop of ruil aan te bieden, maar ik kan niks anders vinden.
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel IIIquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:03 schreef Dutch50 het volgende:
Ik heb een 17-85 objectief "over" wegens aanschaf van het 24-105 F4 L objectief.
Dit is niet de plaats om dat te koop of ruil aan te bieden, maar ik kan niks anders vinden.
Mooie avatar, hoe kom je d'r aan?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
ik heb pas over 2 uur weekendben ik eigenlijk wel blij mee
Ga dan meteen terug naar bed
bedankt, ik wist van het bestaan maar ik kon het echt niet vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
Het grote kleine fotografie ruilhoekje Deel III
ja maar voor zelfstudie moet je iig het gevoel hebben dat het studiejaar weer begonnen isquote:
Ja he? Lekker licht en jummie bereik.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:19 schreef Marc H het volgende:
[..]
Hij is inderdaad superlekker, vandaag al de hele dag mee gespeeld in de apenheul.
Googlen op belly dancequote:Op vrijdag 26 september 2008 13:43 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Mooie avatar, hoe kom je d'r aan?
Zou hetquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:23 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Van google gebruiken krijg ik over het algemeen geen andere avatar
Coolquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Even showen, we hebben sinds een kwartiertje een heuse Marjo aan de muur!
[ afbeelding ]
Trots isquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Chinese reproductiequote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Andre van Duin zou zeggen : m'n gras!!!quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:04 schreef Marc H het volgende:
Hee, ik moet nog werken vannacht...
Vandaag eens een sport gefotografeerd die ik nog nooit gedaan heb, Polo:
[ afbeelding ]
Meer fotos volgen
Super tof!quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Trots is![]()
Ik vind 'm gaaf geworden!
Erg tof! En goed gedaan Marjoquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
eten bij p is geen straf iigquote:Op zondag 28 september 2008 00:29 schreef Chanty het volgende:
Spareribs bij P gegeten en een feelgoodmovie gekekenkan t beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |