Ik had in eerste instantie aan Ynske al gevraagd, niet in de wetenschap dat zij even uitgeschakeld is door een ongelukje. Ynske woont ook vlakbij mij dus vandaar dat ik me naar haar wende. Nu richt ik dus mijn pijlen op anderen.
Afgelopen zondag is mijn moeder overleden, aankomende vrijdag is haar crematie. Deze dag zal ongetwijfeld voornamelijk in een roes aan ons (mijn vader, mijn broertje en ik) voorbij gaan. Ik had dus de vraag aan Ynske of zij misschien foto's kon én wilde maken bij de plechtigheid vrijdag. Zij kan dus niet. Is er misschien iemand die zoiets wel (aan)kan en ook misschien wil. Er kan een kleine vergoeding tegenover staan, veel zal het helaas niet kunnen worden. Het is in Utrecht op vrijdagmorgen/begin van de middag. Er is géén open kist, de kist is gesloten.
Is er misschien iemand die ons kan en wil helpen deze dag vol emoties voor ons vast te leggen, als herrinnering voor later, als geheugensteuntje aan onze moeder?
(indien men dit emotioneel niet aankan of niet aan durft heb ik daar ook alle begrip voor, het is geen alledaagse vraag namelijk..)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?