quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Hey Rhuquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Hey T, alles goed?quote:
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Hey iedereen die weer hey terug zei!
Hoe is het met je buik Pheno?
quote:
Ik voel me iig een stuk beter tov gisteren, maar ik ben nog wel verkouden enzo. Gelukkig maar want gisteren voelde ik me echt slecht. Hoe is het met u?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.
Toch jammer dat niemand even kijktquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
huuuw, eng
Deze is trouwens wel echt heel erg
Van wie dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.
Ja lekker, bijna weekend he. Klote voor je dat je ziekjes bent, beterschap!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel me iig een stuk beter tov gisteren, maar ik ben nog wel verkouden enzo. Gelukkig maar want gisteren voelde ik me echt slecht. Hoe is het met u?
Ik heb wel even gekeken, maar wat een onzin zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch jammer dat niemand even kijkt
Ja, leuk he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb wel even gekeken, maar wat een onzin zeg
Helemaal als ze over die zak chips beginnenquote:
Thanks. Ik had gisteravond al weekend, maar nu ga ik er pas van genieten. Ik ga nu naar een vriendin van mij toe. Ben blij dat ik dat niet heb hoeven afzeggen. Werk ze nog!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja lekker, bijna weekend he. Klote voor je dat je ziekjes bent, beterschap!
Die laatste is vaag inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die laatste heeft me bijna overtuigd
Al vind ik het wel erg dom van die reptilians om iemand die zo duidelijk en vaak de fout in gaat gewoon elke keer weer live op tv te laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |