quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Hey T, alles goed?quote:
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:14 schreef rhubarbje het volgende:
Hey iedereen die weer hey terug zei!
Hoe is het met je buik Pheno?
quote:
Ik voel me iig een stuk beter tov gisteren, maar ik ben nog wel verkouden enzo. Gelukkig maar want gisteren voelde ik me echt slecht. Hoe is het met u?quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.
Toch jammer dat niemand even kijktquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
huuuw, eng
Deze is trouwens wel echt heel erg
Van wie dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet meer over mijn buik praten, daar zijn klachten over gekomen.
Ja lekker, bijna weekend he. Klote voor je dat je ziekjes bent, beterschap!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik voel me iig een stuk beter tov gisteren, maar ik ben nog wel verkouden enzo. Gelukkig maar want gisteren voelde ik me echt slecht. Hoe is het met u?
Ik heb wel even gekeken, maar wat een onzin zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toch jammer dat niemand even kijkt
Ja, leuk he!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb wel even gekeken, maar wat een onzin zeg
Helemaal als ze over die zak chips beginnenquote:
Thanks. Ik had gisteravond al weekend, maar nu ga ik er pas van genieten. Ik ga nu naar een vriendin van mij toe. Ben blij dat ik dat niet heb hoeven afzeggen. Werk ze nog!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja lekker, bijna weekend he. Klote voor je dat je ziekjes bent, beterschap!
Die laatste is vaag inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die laatste heeft me bijna overtuigd
Al vind ik het wel erg dom van die reptilians om iemand die zo duidelijk en vaak de fout in gaat gewoon elke keer weer live op tv te laten komen
Thanks, have fun!quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Thanks. Ik had gisteravond al weekend, maar nu ga ik er pas van genieten. Ik ga nu naar een vriendin van mij toe. Ben blij dat ik dat niet heb hoeven afzeggen. Werk ze nog!
Ahh de hovenier is aangekomen dusquote:
De geur van net gemaaid gras.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:01 schreef Pheno het volgende:
Ja, eindelijk geen onkruid meer.
Nu nog wat meuk voor in de tuin kopen, maar gras heb ik zo'n hekel aan. Maaien
Prima, als ik het zelf niet hoef te maaien. Dat laat ik wel over aan de parkbeheerders hierquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De geur van net gemaaid gras.
Ja heerlijk is dat. Toen ik nog voetbalde, hmmm!quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:08 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
De geur van net gemaaid gras.
Ja. En dan ga ik naar een welbekend wachtwoordschermpje. Waar ik cancel. En dan...quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Defective bij Design.
Kun je niet cancelen?
Vraag het Q, misschien kent zijn kantoorjosti de josti die dat heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 12:37 schreef Litpho het volgende:
Welke mongool heeft bedacht dat als je enige tijd niet bezig bent geweest in Oracle Application Server dat je automatisch uitlogt? Niet echt een ongebruikelijke feature zou je zeggen, maar eerst je password op moeten geven voordat hij je uit wil loggen (en gaat loggen) wel.
Dat doen ze vlot! Wat hebben ze allemaal gedaan? Pics voor en na?quote:
Voor: Braakliggend kleigrondquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat doen ze vlot! Wat hebben ze allemaal gedaan? Pics voor en na?
Ahh ok, das inderdaad vlot te doen ja.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor: Braakliggend kleigrond
Na: worteldoek erover en split erin geflikkerd.
De aankleding komt later wel een keer.
Hey venco!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:07 schreef vencodark het volgende:
Het regent, het regent. De pannetjes worden nat!
Grmbl, waarom regent het nu alweeeeer! Ik haat regen. Voordeel is wel: mijn haar gaat er beter door zitten.En nu zit mijn haar niet zo dus in theorie zou ik gewoon ff buiten moeten gaan staan.
![]()
Maar moet straks toch nog weg dus dan kan het ook. Heb alleen geen zin om weg te gaan want moet werken/stage lopen vanaf 4 uur. En gisteravond rare avond gehad en kan er niemand over vertellen omdat ik nog niemand thuis heb gezien en ik ook niemand ga zien tot vanavond of misschien morgen pas.Dus ik ben eenzaam nu.
![]()
Tot zover mijn post.
Ja, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey venco!
Ahhh, hier zijn toch zat mensen waar je mee kan praten?
Wij hebben het niet gedaan, maar hebben weinig tot geen onkruid. Het is iig niet standaard om het wel te doen, maar dat zal wel met scheuren van het doek te maken hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:10 schreef Burdie het volgende:
@Pheno: kan je dat worteldoek ook leggen als je erover gaat tegelen? Lijkt me ideaal als je geen onkruid op je terras hebt!
Nee das waar, maar iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |