Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ikquote:
Argh!quote:
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Argh!
Heb het maar even gespeeld maar had echt het puntje van m'n tong tussen m'n lippen zitten en zat helemaal met gekromde tenen te spelen. Zooo verslavend...
Ratchet & Clankquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ik
De huidige PSP is 150 bij de MM, dus dan zou het 50 schelen, tenzij MM ook daar weer wat minder voor gaat vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ik
Annie is lang. En tof. En dagelijks in Eindhoven.quote:
Ik vind het niet eens leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel..
Ik vind de psp mooier, zeker ff: cc bv. Maar ik speel nog wel met de ds voor de nintendo games. Maar de psp is voor dit jaar toch wel een toffe aankoop geweestquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben tevreden met mijn PS2.
A.?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel..
Klinkt erg vriendelijk inderdaad ;')quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Litpho het volgende:
If you're a little spastic and worry about accidentally triggering the screen corners during normal mousing
Fijne community, nu al.
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ongeveerHeb je mij gespot?
.
Pubquizzer en vriendin van CLquote:
Ik ook, maar ben volgens mij een beetje door de spellen heen en oja,quote:
Relevante info inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik probeer van alle mannen in de SC's te onthouden hoe lang ze zijn
Afkortingen zijn niet mijn dingquote:
Krullen zijn ook altijd populairquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Relevante info inderdaad. Wat wil je nog meer weten?
.
En straks na Final fantasy :CC: kingdom hearts en een nieuwe Final Fantasyquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben volgens mij een beetje door de spellen heen en oja,Patapon
Locoroco
.
Oh, snap ik, maar ik hoor echt niet iin de kliek, dus voor mij had de A ook voor abracadabra kunnen staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komt hier niet dus ik ga niet naar hele naam gebruiken.
Welke?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks na Final fantasy :CC: kingdom hearts en een nieuwe Final FantasyEn locoroco 2 en patapon 2 . Ik denk dat het weer dure maanden gaan worden
Maar goed, dan heb ik ook weer een jaar aan games. Mooi de tijd dus om het wachten op het vervolg van het spel der spelen dragelijker te maken.
Dat is Abcdb.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, snap ik, maar ik hoor echt niet iin de kliek, dus voor mij had de A ook voor abracadabra kunnen staan.
Ze wordt vaker genoemd en ze is weleens langs gekomen, ik weet alleen d'r naam hier even niet meerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, snap ik, maar ik hoor echt niet iin de kliek, dus voor mij had de A ook voor abracadabra kunnen staan.
Remake toch? Misschien, maar niet voor de volle prijs. Maar het is Square Enix, dus dat gaat eerst 50 euro kosten voor een spel dat al bestondquote:
Zie avaquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb Mario Galaxy trouwens bijna uitgespeeld en dat wil ik helemaal niet.
Niks hoor, is een tic.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Relevante info inderdaad. Wat wil je nog meer weten?
.
Ik heb het niet eerder gehoord, maar zo vaak kom ik hier nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze wordt vaker genoemd en ze is weleens langs gekomen, ik weet alleen d'r naam hier even niet meer. Dus je hoeft niet echt bij de kliek te horen.
x.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:33 schreef CherryLips het volgende:
ik weet alleen d'r naam hier even niet meer.
Ik heb juist mijn haar kort omdat mijn krullen niet te beheersen waren/zijn. Altijd uitdunnen enzo, anders was het zowat een afroquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Krullen zijn ook altijd populair.
Dan leek je wel langerquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb juist mijn haar kort omdat mijn krullen niet te beheersen waren/zijn. Altijd uitdunnen enzo, anders was het zowat een afro
17equote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef Anthraxx het volgende:
Wanneer is de volgende Pubquiz trouwens?
Ohja, ik ben er natuurlijk weer niet bij. Maar nu weet ik dat iig al van te voren.quote:
Bob Ross was veel tofferquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan leek je wel langer.
[ afbeelding ]
Ja, maar het staat je wel leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn haar is zo stijl als wat, alles wat ik er in doe, zakt er gelijk weer uit
Inderdaad! Ga het meteen weer laten groeien!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan leek je wel langer.
[ afbeelding ]
Je mag wel wat van mij hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn haar is zo stijl als wat, alles wat ik er in doe, zakt er gelijk weer uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |