Belasting ook weer blijquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:34 schreef Q. het volgende:
Zo, mijn ADV-dagen voor volgend jaar verkocht, krijg ik meer centjes..
En wordt het een jongen of een meisje?quote:
Ja. Op één fijn detail na. Het ding springt iedere keer in windowselectmodus waarna alle schermen zich zo verdelen dat ze allemaal zichtbaar zijn. Niet handig als je gewoon tevreden was met het scherm wat al focus had. Maak ik obscene mouse gestures of zo?quote:
Ik krijg er wel 50 euro per maand bij netto in ruil voor 13 dagen minder vrij.quote:
Dat is per dag niet eens de helft van waarvoor ik per uur doorbelast word hier.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg er wel 50 euro per maand bij netto in ruil voor 13 dagen minder vrij.!
In die 13 dagen had je ook kunnen bijklussen voor meer geldquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg er wel 50 euro per maand bij netto in ruil voor 13 dagen minder vrij.!
Het gebeurt mij nooit, maar ik doe dan ook weinig met de muisquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Op één fijn detail na. Het ding springt iedere keer in windowselectmodus waarna alle schermen zich zo verdelen dat ze allemaal zichtbaar zijn. Niet handig als je gewoon tevreden was met het scherm wat al focus had. Maak ik obscene mouse gestures of zo?.
Of wel komen werken en dat declareren als overwerk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
In die 13 dagen had je ook kunnen bijklussen voor meer geld
Heb je hotcorners aanstaan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Op één fijn detail na. Het ding springt iedere keer in windowselectmodus waarna alle schermen zich zo verdelen dat ze allemaal zichtbaar zijn. Niet handig als je gewoon tevreden was met het scherm wat al focus had. Maak ik obscene mouse gestures of zo?.
Bijvoorbeeld. Ik verkoop mijn dagen nooit, daarom heb ik er ook zoveel. Maar de belasting jat er wat mij betreft teveel van om echt leuk te gaan worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Of wel komen werken en dat declareren als overwerk.
Mouse gestures zitten niet in OSX. Gebruik je die rampzalige mighty mouse? Nou ja, kijk even in System Preferences -> Exposé and Spaces. Daar zitten keybindings in, voor o.a. die windowselectmodus. Die kun je er uit gooien.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Oh ja, dat klopt, de mighty mouse kun je onder d emuisinstellingen wat aanpassen. Die expose is een standaardactie. Toevallig dit weekend weer gezien na het herinstalleren op de nieuwe hd van het macbookje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je hotcorners aanstaan?Volgens mij werkt één van de muisknoppen van de Mighty Mouse ook als Expose-selector-knop.
Ach, ik heb er voor dit jaar nog 20 over, die ga ik never nooit op krijgen met die sprokkeluurtjes van mij. Als ik er nog 10 over hou heb ik er volgend jaar alsnog 35, die ga ik ook al niet opkrijgen denk ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik verkoop mijn dagen nooit, daarom heb ik er ook zoveel. Maar de belasting jat er wat mij betreft teveel van om echt leuk te gaan worden.
rampzalig? Ik hoor mijn vrouw er iig nooit over?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mouse gestures zitten niet in OSX. Gebruik je die rampzalige mighty mouse? Nou ja, kijk even in System Preferences -> Exposé and Spaces. Daar zitten keybindings in, voor o.a. die windowselectmodus. Die kun je er uit gooien.
Je krijgt ook meer vakantiegeld, meer winstuitkering en meer 13e maand. Dus uiteindelijk zal het wel iets opleveren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik verkoop mijn dagen nooit, daarom heb ik er ook zoveel. Maar de belasting jat er wat mij betreft teveel van om echt leuk te gaan worden.
Ik krijg al RSI als ik er naar kijk.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
rampzalig? Ik hoor mijn vrouw er iig nooit over?
Die jatten allesquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je fapt teveel op dat ding?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg al RSI als ik er naar kijk..
ik ook. m'n loon is gestort en dat moet dan van mezelf altijd gelijk opquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ontzettende koopzin.
Slim, als je ooit nog het huis uit wilt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ook. m'n loon is gestort en dat moet dan van mezelf altijd gelijk op.
Als ik alle achterstallige acceptgiro's heb weggewerkt is het meestal ook al weer op.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iMac 24" 2.8Ghz.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:44 schreef Q. het volgende:
Wat voor Mac heb je gekocht, L?
Als dat het ergste is wat hij doet.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:55 schreef Q. het volgende:
Ik betaal graag belasting: daar kan woutertje bos mooi thee voor kopen om samen met de uitdagingsjongeren op te drinken.!
Dat zou kunnen. En nee, geen Mighty Mouse.quote:
Ik heb grote handen en om die muis fatsoenlijk te kunnen gebruiken moet ik op een krampachtige manier het ding vasthouden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
rampzalig? Ik hoor mijn vrouw er iig nooit over?
Dank. Het is vermoeiend als je windows voor je op de loop gaanquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
Gewoon even in je Preferences bij Exposé and Spaces loeren. Het antwoord vind je daar vast wel (je kunt alles ook gewoon uitzetten zodat je er geen last van hebt).
Ik gebruik de muis weinig. Ook niet op mijn Dell laptop van het werk. Sneltoetsen vind ik wat prettiger. Alleen de MS muis van vroegah (ben de naam kwijt) vond ik een fijn ding. Qua grootte precies goed.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb grote handen en om die muis fatsoenlijk te kunnen gebruiken moet ik op een krampachtige manier het ding vasthouden.
Het is vermoeiender als een paperclip aan je vraagt of je die irritante window feature uit wilt zettenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dank. Het is vermoeiend als je windows voor je op de loop gaan.
Bestaat die paperclip nog?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is vermoeiender als een paperclip aan je vraagt of je die irritante window feature uit wilt zetten.
Je kon er ook een hod of poes van maken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is vermoeiender als een paperclip aan je vraagt of je die irritante window feature uit wilt zetten.
Zo'n model?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gebruik de muis weinig. Ook niet op mijn Dell laptop van het werk. Sneltoetsen vind ik wat prettiger. Alleen de MS muis van vroegah (ben de naam kwijt) vond ik een fijn ding. Qua grootte precies goed.
Ja, maar dan een grijze. IntelliMouse of zo? Ik heb dat ding nog steeds ergens liggen.quote:
Ah, the robot is backquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
In Mac Office 2004 zat die paperclip ja. Je moest hem wel specifiek aanzetten.
Oh, maar jij hebt dan ook nog serieus budgetquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:53 schreef CherryLips het volgende:
For the time beingquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, maar jij hebt dan ook nog serieus budget.
Zonde. In beide gevallen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
For the time being.
Volgende week is het op, mij kennende. Ben de komende weken ook een vermogen aan treinkaartjes kwijt.
Stomme prijzen ook altijd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef CherryLips het volgende:
For the time being.
Volgende week is het op, mij kennende. Ben de komende weken ook een vermogen aan treinkaartjes kwijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |