Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ikquote:
Argh!quote:
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Argh!
Heb het maar even gespeeld maar had echt het puntje van m'n tong tussen m'n lippen zitten en zat helemaal met gekromde tenen te spelen. Zooo verslavend...
Ratchet & Clankquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ik
De huidige PSP is 150 bij de MM, dus dan zou het 50 schelen, tenzij MM ook daar weer wat minder voor gaat vragenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er komt binnenkort een nieuwe. 30 euro duurder, maar met een ratchet & clank spel erbij geloof ik
Annie is lang. En tof. En dagelijks in Eindhoven.quote:
Ik vind het niet eens leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel..
Ik vind de psp mooier, zeker ff: cc bv. Maar ik speel nog wel met de ds voor de nintendo games. Maar de psp is voor dit jaar toch wel een toffe aankoop geweestquote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben tevreden met mijn PS2.
A.?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
A. heeft haar enthousiasme goed op me over weten te brengen. Maar ik weiger een PSP te kopen. Nu nog wel..
Klinkt erg vriendelijk inderdaad ;')quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Litpho het volgende:
If you're a little spastic and worry about accidentally triggering the screen corners during normal mousing
Fijne community, nu al.
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ongeveerHeb je mij gespot?
.
Pubquizzer en vriendin van CLquote:
Ik ook, maar ben volgens mij een beetje door de spellen heen en oja,quote:
Relevante info inderdaadquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik probeer van alle mannen in de SC's te onthouden hoe lang ze zijn
Afkortingen zijn niet mijn dingquote:
Krullen zijn ook altijd populairquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Relevante info inderdaad. Wat wil je nog meer weten?
.
En straks na Final fantasy :CC: kingdom hearts en een nieuwe Final Fantasyquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ben volgens mij een beetje door de spellen heen en oja,Patapon
Locoroco
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |